whahah nee dat gaat niet. je hebt ze ook zonder zo'n band om je buik, maar goed deze kon ik goedkoop overnemen....
@Tamendon heb je uitgenodigd en meteen ff gegluurd bij je en wat heb je een mooie hond zeg en wat een toepasselijke naam Daar heb ik laatst nog flinke waterlanders door gehad van het begin van de film tot de aftiteling hahaha
haha mooie film he clauzoe, eerst zagen we de film en toen stond deze hachi op mp gratis op te halen, we waren meteen verkocht En de naam die had ze al. Leuk zo met zijn alle op facebook
Als iemand mijn FB wil, stuur me een pb, want ik moet er wel even iets bij zeggen voor ik iemand erop zet
oooh ja dames wat gaat t hard!! gefeliciteerd clazoe!!! wat leuk,na 2meiden een jongen!! als iemand mijn fb wilt...pb maar even pfff duurt me nu te lang voor de 20wkecho angel wat fijn dat ze nu aardiger was!! inke..oooh leuk positiekleding...heb ik al 8wk ofzo al aan..is handig als je ze al hebt liggen haha tussen mij en een vriendin zit 1dag...ze is dus 1dag eerder uitgeteld dan mij en zij weet al wat ze krijgt maar vertelt t niet haha
Woooow daggie zolang al positiekleding wat heerlijk.. klinkt misschien stom haha maar ben blij dat ik eindelijk een bultje krijg ook al stelt het nog niet zo veel voor..