Dank je wel!!! Testen staan in temp en testtopic geplaatst door Onewish omdat mijn pc het niet goed doet.
Lyanna gaat wel wat beter gelukkig! Knuff Hettie whahaha nee joh gekkie jij bent trouwens ook een hele mooie meid om te zien hoor!
waren gaan eten bij vrienden weten..zit 1dag tussen ons..en zij weten wat ze krijgen ..en volgens mij hebben ze zich versproken...krijgen volgens mij een meisje..en als dat zo is...ben ik stiekem jaloers haha
Ik ben zoizo jaloers op meiden die al weten of het een jongetje of meisje word ik wil ook zo graag weten wat we krijgen Vandaag heel druk geweest.. de toekomstige babykamer leeg gehaald en onze nieuwe babykamer in elkaar gezet whaha nisschien wat vroeg maar kon echt niet meer wachten dan staat het maar vast toch Ben kapot heb een zere onderrug en zere voeten en volgens mij hou ik ook al vocht vast me enkels zijn dik en soms als ik me voet neerzet doet het zeer hebben jullie ook al last van je rug? Ik heb nog niet eens een buik en het is al best erg...
Binnenkort weet jij het ook mop Hedde foto's gemaakt??? Hier ook au rug, maar ik heb daar altijd last van
goede morgen straks ff vk bellen ..als ik veel gelopen heb,gezeten ,gelegen heb en ik wil weer lopen heb ik geen kracht in de benen en duurt t even voor ze opgang komen ..zijn me liezen denk ik...
vk zegt zijn mijn banden en aangezien dit de 2de zwangerschap zal t meer pijn lijk zijn..moet pantybroekje proberen 2wk en dan anders naar de fhysio
haha angel ja zeg het maar haha! ik ben ook jaloers op mensen die het al weten!! ik nog 3 weken wachten pff haha!! vandaag weer andere pillen gekregen voor mn blaas! was nog erger dan vorige keer dus de kuur heeft ook niet veel gedaan!pff wat een pijn weer! eerst had ik furabid 2x100 mg per dag en nu amoxicillin 3x 500 mg per dag! hier moet het mee overgaan anders verder onderzoek! ik baal er zoooo erg van! ze zeggen dat het geen kwaad voor de baby kan en dat staat ook in de bijsluiter maar toch maak ik me er wel zorgen over!!pff