Ha, leker hoor, ben al een tijdje niet meer op t forum geweest, dacht ff hier kijken of ik nou 'bekende'tegen kom..wat denk je ? Gaat t over eten..aarggg en heb al zo'n honger...hihi, nou wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben hihi Leuk om e.a. te lezen, we zitten allemaal in t zelfde schuitje !
WElkom piri piri, wil je op de lijst? Poemie, wat leuk dat je positiekleding gekocht hebt! Foto!! haha Inkie, dus toch? haha
HEY MEiden, wat een eten werken julie weg zech Hier gaat het weer beroerd. pff kan we janken.. gisteren weer naar zkh geweest.. val elke x flauw... en moet nog rustiger aan doen.. dat gaat aleen niet zo makkeijk met 2 kleine kids.. pfff snik snik... weet t allemaal even niet meer...
Tamaramama aaah meis toch hoe komt dat dan? Echt puur door te veel te doen? Of ook door ijzer tekort of iets anders? Vind het zo naar voor je mop.. En het idd heel lastig om rustig aan te doen met kids in huis heel veel sterkte en kop op he!
BEVALLINGSLIJST JULI 2012 MAMA'S 21 jun - Clauzoe 23 jun - Ann86 25 jun - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 jun - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 jun - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 28 juni - Piri piri (1e kindje) 30 jun - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 30 juni - Tinkerbel29 (1e kindje, ZKH bevalling) 01 juli - Juudje1985 (3e kindje, heeft al een jongen en een meisje) 02 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 03 juli - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 04 juli - Freggle (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een dochter) 07 juli - Inkie81 (1e kindje) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 12 juli - hettie 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 17 juli - tamendon (1e kindje) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 30 jun - kleinduimpje 01 juli - Marilouise 01 juli - Djonna 03 juli - Nath86 08 juli - Joyce86 09 juli - Manon88 13 juli - spinnekop AFSPRAKENLIJST 19 jan - Inkie controle GYN 9:30 19 jan - tamendon controle VK 19 jan - Ukkie echo 20 jan - Angel78 pop-poli ivm meds 20 jan - Hettie controle 9:00 23 jan - Poemi controle vk 26 jan - Poemi geslachtsbepaling 30 jan - Freggle VK 01 feb - Angel78 VK 06 feb - Daggie VK 07 feb - Tamaramama controle + 6e echo (20 weken) 09 feb - Daggie 20 wk echo 09 feb - Piri piri 20 wk echo 10 feb - Alaye 20 wk echo 8:10 11 feb - Hettie 11:20 geslachtsbepaling echo 13 feb - Angel78 20 weken echo 20:00 13 feb - juudje1985 20 weken echo 14 feb - Inkie 20 wk echo 20:40 15 feb - Ukkie 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 24 feb - Hettie 20 weken echo 9:15 01 mrt - tamendon 20 weken echo 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 17 mrt - Princess 3D/4D echo BUDDYLIJST Princess86 - Angel78 - Inkie81 Clauzoe - Tamaramama Hettie - Tamendon *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
Ik heb dat ook gehad in mijn 1e zwangerschap, in een winkelcentrum, op de fiets zelfs en ook naast mijn bed...er was geen oorzaak voor gevonden...lag gewoon aan die zwangerschap... DUS GA NIET FIETSEN OID!!!!
Als ik t zo lees heb ik wel enorme mazzel. Ik merk echt nauwelijks dat ik zwanger ben, tuurlijk heb ik in t begin wel gevoelig borsten gehad, en ik krijg een buikje maar verder mag ik niet klagen, die paar keer dat ik steekjes in mijn buik voel, komt eerder omdat ik bijv. verkeerd of te snel in bed omdraai. Gelukkig ook nog niet een keer misselijk/ overgeven. Wel heb ik nu een enorme eetlust atans, ik heb mijn oude eetlust weer terug hihi. Ben ook weel terug op mijn ( begin) gewicht. ...dat zal wel veranderen ...
Nou, ik probeer zo veel mogelijk gezond te eten, heel af en toe eens een frikandel ofzo hihi, en vaak savonds trek. maar dan neem ik augurken in boterhamworst of zoals gister, een bakje naturel chips met dipsaus..maar ter compensatie ( voor mijn geveol hihi) neem ik er dan ook plakjes kom kommer bij, toch t gevoel dat ik iets goed doe hihi. Komt ook omdat ik vorig jaar mijn galblaas heb moeten verwijderen, dus om nou heel veel vet binnen te krijgen is voor mij niet zo fijn. ( was na de operatie binnen een maand ineens 12 kilo aangekomen, was er net af en werd ik zwanger) zucht. heb ik weer hihi.
whahaha herkenbaar..ik was ook afgevallen en toen zwanger van de 2e Ennuh ik vreet me gewoon vol hoor als ik daar zin in heb. Ik slik elke dag zwangerschapsvitamines, dus die kleine krijgt wel wat ze moet hebben
Whoooohooooow ben ook aangekomen stond vanmorgen op de weegschaal en woog 55.3kg nou zullen de meeste denken wat weinig whahaha maar voor mij is dat veel zoveel woog ik net voor ik zwanger werd en heb daar veel moeite voor moeten doen... toen zo veel afgevallen en eet nog niet heel veel maar kom dus wel aan whaha ben zo blij jeeeeeeeeej
Hier mijn buikfoto van gisteren, mijn avondbuikje, want mijn ochtendbuikje is mini View attachment 215935