lol haha ik zag het ook niet hoor, maar nu wel en wat zijn jullie toch schatten in dit topic, altijd iemand opbeuren en lieve berichtjes
Hoi meiden, hoe gaat ie hier met iedereen ?? heb niet echt het fut om helemaal terug te gaan lezen ik voel me zo bleg.... echt volgens mij ga ik echt de hele zwangerschap ziek / verkouden zijn ik was echt blij dat het vanmiddag tijd was om naar huis te gaan van me werk. nou ja maar op tijd te bed vandaag want ik heb morgen in de planning om met een vriendin de stad in te gaan maar zoals ik me nu voel gaat het 3x niks worden
nou hier gaat het nog steeds slecht! merk nog niet veel van die nieuwe pillen voor mn blaas! en was vandaag vol goede moed aan het werk gegaan maar doet echt zoveel pijn! steeds het gevoel of ik ga flauwvallen en steeds trillen enz! dus mn baas stuurde me weer naar huis met de woorden dat ik aan mezelf moet denken!word er echt gek van! hoop dat het snel beter is allemaal! voel me echt niet fit nu pff!!
@Inkie Heb je nog gebeld?? En misschien zijn we elkaar wel eens tegen gekomen, zou best kunnen, zover wonen we niet uit elkaar. Ik moet zeggen dat ik zelf erg slecht ben in het onthouden van gezichten dus bij mij geen herkenning. Fijn dat je trouwens weer een beetje op je oude gewicht zit. Gaat hopelijk zo de goede kant op dan. @Piri Piri Gefeliciteerd en welkom! Jij dus ook vrij weinig klachten. Laten we er nog maar lekker van genieten dan! En chips in combinatie met komkommer is heel gezond @Tamaramama Wat balen allemaal zeg! En het is idd erg lastig om rustig aan te doen met 2 kleintjes in huis. Is er niet iemand die af en toe even op de kids kan passen, zodat jij even bij kunt komen? @Tamendon Mooi buikje zo hoor! Die van mij is al wel wat dikker maar ben daar ook niet helemaal gelukkig mee hoor. Voor mij hoeft het nog niet zo @Angel Leuk die echo! Weet ik gelijk waar ik op moet letten volgende week Al moet ik zeggen dat ik het niet herkend had als het niet omcirkeld was @Clauzoe Balen dat je ook zo beroerd bent. Hopelijk helpt het slapen een beetje en kun je morgen gewoon lekker de stad in. @Hettie Vervelend dat die pillen nog niet helpen. Hoe lang zou dat kunnen duren dan? Dat hoort toch vrij snel wel iets te doen? Hier vandaag weer een dagje gewerkt. Ben toch nog wel behoorlijk moe zo aan het einde van de dag. Vanavond maar lekker op tijd er weer in. Nog 8 daagjes tot de geslachtsbepalende echo, vind het best spannend!! En a.s. maandag weer controle bij de vk. Hopelijk horen we het hartje nu beter dan de vorige keer.
@Poemi nee heb niet gebeld zit weer te twijfelen whhaha ik weet het ben erg.. spannend joh nog maar 8 dagen!! Ik moet nog bijna 4 weken wachten pff maar morgen weer controle bij de gyn.. ben blij dat ik wat ben aangekomen idd maar vind het zo raar dat ik ineens een buik heb dat is echt van de een op de andere dag gebeurd whahaha als we elkaar nu tegenkomen herkennen we elkaar misschien wel toch zou wat zijn als we allebij tegelijk in het ziekenhuis bevallen
hey meiden bedankt voor jullie ieve berichtjes. @angel nee hoor stap niet op de fiets, blijf t liefst thuis. Vandaag waren er 2 vriendinnen langs gekomen waarvan 1 de hele badkamer heeft schoongemaakt zo ief en vanmiddag even te bed geweest. @poemie, er zijn helaas qua fam vrij weinig mensen op dit moment me schoon ouders zitten de hele maand in afrika en mijn ouders zitten in drenthe.. Mijn schoonzussen willen wel maar moeten ook werken. maar manlief is vandaag eerder thuis gekomen (5 uur ipv 7). En morgen heeft me beste dinnetje vrij genomen en die gaat voor mij 1,5 uur in de trein zitten, ohw daar ben ik echt zo blij mee. @clauzoe beterschap meis, je kan ook misschien ff langs ha? liefs tamaramama
Noem me maf maar ik zag net aan mijn tikker dat ik 17 weken ben, kijk altijd ff naar de beschrijving van die site, en de plaatjes. Lees de feitjes en bedenk me. Mijn frummeltje is nu net zo groot als mijn smartphone....nagenoeg zelfde gewicht.... Hihi. Rare gedachte....
Thanx, sorry meiden, lees morgen wel bij, neem ik de tijd om ff sociaal te doen (komt er gewoon niet altijd van) en met mijn smartphone vind ik gewoon lastig typen.... Trustu !
Haha kleine net zo groot en zwaar als je iphone..lol...dan is de mijne dat ook bijna!! Ik ben zaterdag 17 weken! Goedenmorgen allemaal!!!!
Goeie morgen! Ik ga zo weer naar de gyn controle afspraak.. weet even niet of er nog meer moesten vandaag maar zo ja succes!!
Ja inkie, nog wat afspraken vandaag: 19 jan - Inkie controle GYN 9:30 19 jan - tamendon controle VK 19 jan - Ukkie echo Suc6 allemaal en have fun!
goedemorgen!! iedereen succes vandaag weer! wow mijn vriendin heeft gister een echo gehad met 12.5wk als ik die vergelijk met mijn echo van 11.5wk is dat echt een mooi verschil! en een 1cm groter! gaaf dat er zoveel veranderd in een week!