Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Tamaramama Spannend, de 1e echo. Wanneer was het de vorige keren fout gegaan dan? Ben wel benieuwd wat er dan te zien is. Krijg ook m'n 1e echo rond dat termijn.

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    helma, hoor jij niet bij de juni mama's?? ;)

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Djonna Ook al zo'n last van je darmen, wat vervelend. En dat was nu net het nieuws waar je op zat te wachten of niet? ;)

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb het idee dat ik juist bij het verkeerde topic zit als ik die bevallingslijst zo zie ;)

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Poemi ik verdraag alles zolang ik me toiletpot maar niet ga omhelzen alsof het me grootste vriend is... ben zo fobisch van spugen :( geef mij dan maar bandenpijn ;)

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Meiden brutalen hebben de halve wereld is het toch??

Bel net op naar de gynaecoloog ik zeg ik wil graag een echo maar ik ga niet tot 8 weken wachten want ik heb in augustus een miskraam gehad en ik ga mijzelf nu knettergek lopen maken dat het fout zit... Mevrouw kan u a.s. woensdag 2 november om half 3???

Kijk joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb mijn 1e echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Zo hehe die moest eruit ;)

7. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    In mei bij 6wkn en n dag en in julie bij 5 wkn. daarom krijg ik nu ook zo vroeg de echo.. maar ben al blij als het volgende week dinsdag is:)dan zit ik over beide termijnen heen.. nou wil dat niks zeggen maar ja is voor me eigen gevoel..

is er bij jou n reden dat je in t ziekenhuis je 1ste echo krijg?

8. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel

whahaha ja, maar helma is al 7 weken ;)
    maar je bent welkom hoor helma!!!! :)

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Djonna Welk ziekenhuis zit jij? Die ga ik ook eens bellen dan! Wel fijn dat je al zo vroeg een echo krijgt.

@Tamaramama Kan me het goed voorstellen. En het kan idd altijd nog fout gaan, maar voor je eigen gevoel ben je er dan al wel een beetje als je die termijnen voorbij bent. Ik krijg een echo in het ziekenhuis omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. De vk heeft toen aangegeven dat ik voor de 1e echo beter gelijk naar het ziekenhuis kan gaan voor het geval het weer niet goed zit.

@Angel 7 weken is idd al wel ver ja :D

10. Djonna

Djonna Niet meer actief

Poemi hahaha in Flevoland is volgens mij een beetje ver voor jou ;) en geloof me niet in alles zijn ze zo goed en snel ;)

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Djonna: Goed hoor, de brutalen hebben inderdaad de halve wereld! En een tip voor de rest als je onzeker bent en stiekem eerder een echo wilt: gewoon aangeven dat je niet zeker bent hoever je heen bent. Dat je al best eens langer zwanger zou kunnen zijn, dat je vorige menstruatie heel licht was / heel kort of dat je het je niet meer kan herinneren ;) Krijg je meteen een echo om te zien hoever je heen bent!

Ik zag dat er weer nieuwe zwangere mama's (in spé) bij zijn: gefeliciteerd en gezellig dat jullie mee komen kletsen!

Ik reageer straks even iets uitgebreider: nu eerst nog even knuffelen met mijn grote, kleine mannetje voordat ik hem zometeen op bed breng.

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Yummy Wel een goede tip, ik kan hem helaas alleen niet gebruiken. 5 weken geleden ben ik nog aan een bbz geopereerd, dus meer dan 5 weken gaan ze mij helaas niet geven ;)

@Djonna Dat is idd wel een beetje te ver ;)

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

Euhm meiden... wie heeft er al een buikje????

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    zoooooooo Alles even bij gelezen. Ga niet op alles reageren, heb hetniet eens onthouden hahaha.

@marilouise veel sterkte meid!! En hoop dat je dan een augustus mama mag worden!! Is ook heel leuk

@djonna nou goed en slecht nieuws dan vandaag he, van de buikpijn af en al snel een echo,maar wel nu al bandenpijn!! Succes:)

@poemi ik ben idd 29 juni uitgerekend maar mijn dochter was 2 volle weken overtijd :(dus ik verwacht zeker een juli mama te worden.

En alle nieuwe natuurlijk welkom!!!

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik nog niet echt, heb van mezelf een buikje haha dus nog niet echt te zien....

JIJ wel?

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    hier al wel een buikje! Heb vandaag nog wat kleding gekocht die m'n buik een beetje moeten verhullen..anders lukt het nooit om het tot december geheim te houden!:)

17. Djonna

Djonna Niet meer actief

Goddank ben niet de enige!! Nu ben ik niet de dunste maar geloof me nu heb ik echt wel een buikje hahahahaa..

Vriend keek net naar mijn buik en zei: Jezus Djon dit gaan we nooit geheim kunnen houden nog zolang hahaha ik verwacht dan ook bericht te krijgen dat ik een tweeling krijg zal mij niets verbazen...

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier totaal nog niets van een buikje te zien. Hopelijk blijft dat ook nog wel een tijdje zo want wij willen het ook pas ergens in december gaan vertellen waarschijnlijk.

19. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    haha.. spannend djon! hier denk ik dat het gewoon wel 1 is..de vorige x groeide ik ook heel snel.
    Met 10 weken zagen de buren van m'n opa en oma het (terwijl ik ze bijna nooit zie) en met 13 weken feliciteerden mensen me ook met de opmerking 'nou volgens mij mogen we jou feliciteren ;)'
    dus ben benieuwd hoe het deze x zal gaan!
    dit was bij 11 weken :$

20. Djonna

Djonna Niet meer actief

Isis ik zal zo een foto uploaden hahahaha pfffff duurt lang :p

Deel Deze Pagina