GELUKSVOGEL! wat cool dat je moeder dat kan! Oja,geboorteborden...daar ga ik ook eens even vast neuzen...hebben jullie enig idee hoelang je van te voren het ontwerp voor het geboortekaartje moet bespreken?
Hahaha inderdaad hettie! Meiden,ik had jullie nog niet verteld dat ik iets heel stoms heb gedaan met kerst. Ik heb per ongeluk de naam verraden bij m'n ouders, ik was aan het kletsen en had het zelf niet eens in de gaten, m'n moeder moest heel hard lachen,en m'n man zei doos je hebt de naam verraden! Toen had ik het pas door! *schaam* moest gewoon huilen zo erg vond ik het,maarja het is niet anders...wie weet komen we nog een andere naam tegen die we mooi vinden,en anders wordt het toch gewoon deze.
haha ja das niet handig maarja tis gebeurt!zal mij ook zo kunnen gebeuren hoor! we hebben nog geen naam maar als ik die heb zou ik ook zo blij zijn en het eruit floepen haha
Ja vind het echt heel erg,maar ik had het zelf niet eens in de gaten...nja m'n ouders vinden het ook wel weer een hele eer hoor dat ze 'm al weten,maar was niet de bedoeling haha. Nu weet ik dat je beter pas een naam tegen het einde kunt beslissen of je kindje even een koosnaampje geven.
haha ze heeft voor mijn meisje wat gemaakt en voor mijn zoontje ook. En voor alle kindjes in de familie ook haha. Zo leuk! Geboortekaartjes kan na 30 weken nog..
Haha princess...LOL Ik loop dat risico ook hoor...ik noem de baby al heel vaak bij de naam die ze krijgt tegen mijn vriend.....dus ik moet daar maar eens mee stoppen denk ik voorlopig haha
hey meiden, heb niet alles terug gelezen . @ degene die naar de vk was super dat de controle goed was (sorry ff naam vergeten) @princes wat een leuk idee zech. @ angel wat een mooie buik heb je. En zag net de lijst maar moet clauzoe ook niet op blauw? @ all Ik ben nu heel langzaam aan begonnen met de uitzet. Wij hebben de hele kamer nog van de twins we krijgen van mijn ouders een wieg dus daar gaat de baby eerst in en dan gaan de twins in een groot bed dus heb ik bedjes over qua andere spullen heb ik alles ook nog in huis dus heb niet heel veel nodig qua kleertjes ik koop n paar naturel pakjes en dan als t geboren is echte jongen of meisje kleding. moet de kleine dingen nog zoals nieuwe fles en thermometer. Wie gaan er trouwens borstvoeding geven? of zijn van plan om t te proberen. Vorige x had ik melk in overvloed en gaf ik de borst en moest daarnaast ook nog kolven (me hele vriezer lag vol), maar na 4 borstonstekingen heb ik t gestopt mede ook omdat ik toen weer te werk moest. dus ben benieuwd hoe t nu gaat me (.)(.) zijn nu al 3 cupmaten gegroeid manlief helemaal blij haha Met me gestel gaat t af en aan heb gelukkig veel hulp want na een half uurtje boodschappen doen moet k al n uur bij komen, maar ja we gaan er maar vanuit dat t weer over gaat... Voor iedereen een heel fijn weekend liefs tam
k denk t wel staat onderaan haar schrift.. geen prob toch denk dat iedereen hier wel last heeft van dementie.. haha @Hettie heb jij nieuwe bh's gekocht? of hoe doen je dat?
haha heb nog geen nieuwe gekocht! moet wel eigenlijk want me tepels komen er steeds uitvallen haha! maar ja weet niet wat voor maat ik dan moet. heb nu 75c moet ik dan d hebben? en dan moet ik strax weer andere kopen? want ik vind die mee groei bhs echt seksloos haha ook al zitten ze misschien heel fijn!hoe doe jij dat dan?
haha ja walgelijk die dingen. Ik heb een hele lieve schoonzus met een stuk meer als mij dus die heeft een aantal aan mij uitgeleend.. haha vorige x had ik ze ook geleend van haar. zit er nu 1 of 2 goed en de rest kan ik in groeien ga pas voedings bh's kopen als ik bijna 37 wkn ben ofzo. Je heb trouwens van marlies dekkers wel hele mooie mee groei bh's.. moet je zo een outlet store zien te vinden.. anders echt niet te betalen
haha ja das idd wel fijn! heb wel een zus met cup f maar das een beetje veel haha! ohh je das een goede tip om even te gaan kijken! ja die zullen zeker wel duur zijn ja!
BEVALLINGSLIJST JULI 2012 MAMA'S 21 jun - Clauzoe 23 jun - Ann86 25 jun - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 jun - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 jun - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 28 jun - Piri piri (1e kindje) 30 jun - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 30 jun - Tinkerbel29 (1e kindje, ZKH bevalling) 01 juli - Juudje1985 (3e kindje, heeft al een jongen en een meisje) 02 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 03 juli - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 04 juli - Freggle (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een dochter) 07 juli - Inkie81 (1e kindje) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 12 juli - hettie 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 17 juli - tamendon (1e kindje) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 30 jun - kleinduimpje 01 juli - Marilouise 01 juli - Djonna 03 juli - Nath86 08 juli - Joyce86 09 juli - Manon88 13 juli - spinnekop AFSPRAKENLIJST 23 jan - Poemi controle vk 26 jan - Poemi geslachtsbepaling 30 jan - Freggle VK 01 feb - Angel78 VK 06 feb - Daggie VK 07 feb - Tamaramama controle + 6e echo (20 weken) 09 feb - Daggie 20 wk echo 09 feb - Piri piri 20 wk echo 10 feb - Alaye 20 wk echo 8:10 11 feb - Hettie 11:20 geslachtsbepaling echo 13 feb - Angel78 20 weken echo 20:00 13 feb - juudje1985 20 weken echo 14 feb - Inkie 20 wk echo 20:40 15 feb - Ukkie 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 24 feb - Hettie 20 weken echo 9:15 01 mrt - tamendon 20 weken echo 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 17 mrt - Princess 3D/4D echo BUDDYLIJST Princess86 - Angel78 - Inkie81 Clauzoe - Tamaramama Hettie - Tamendon *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemie***
Was leuk ff ea. bij te lezen, Hier ook al bij 10 weken een nieuwe bh kunnen kopen, van een schappelijke 75 b gelijk naar een 85 d, heb een voedingsbh van noppies gekocht, zit erg fijn, en ook nog een beetje mooi om te zien, ( er zijn van die lelijk bij)....t moet ook nog een beetje jeu hebben he. Hier hebben we vorige week via mp 2 kledingkastjes en een commode gekocht, deze moeten nog wel geschilderd worden, maar dat komt vast goed. En maandag hebben we een combi wagen gekocht, met maxicosi en wandelwagenenzo, alles erop en eraan. Die mevrouw was zo lief om haar voedingskussen en een speelkleed met z'n boog erboven met speeltjes erbij te geven. Was wel lief, en gelukkig kan alles gewassen worden. . Maandag naar verloskundige om hartje te luisten, al hoeft dat van mij niet echt zo, heb veel liever een echo. Hoeveel echo's krijgen jullie ? Ik had er een bij (geloof) 8 weken, en een week daarna weer ter controle omdat de maat niet goed opgemeten kon worden, en een echo bij 12 weken tijdens de nekplooimeting. De volgende is pas bij 20 weken, in mijn geval 9 febr. Zaterdag zijn we voor behang wezen kijken, zoveel leuk, maar we willen graag een neutrale, en dat valt niet mee, vaak toch een roze of blauwe rand. Nu nog overwegen om evt een klein wiegje te kopen om naast ons bed te zetten. Zo, weer helemaal bij ihhi