Hoi dames, Inkie heel veel succes morgen, hettie ben blij dat t beter gaat. Mandypatrick wat een verhaal, veel sterkte daar mee. Hier vandaag een minder dagje, vanmorgen wakker geworden met hevige buikpijn,(mijn darmen zitten verstopt), na laxeermiddel een paar keer na toilet geweest en de pijn is nu iets gezakt. Vandaag maar wat minder gegeten. Verder gaat hier alles goed, nog weinig beweging te voelen mar met mijn darmen voel ik zoveel, dat ik niet meer weet wat ik voel. Sorry voor mijn zeur berichtje.
Sorry meiden, soms heb ik even geen tijd om de lijst te doen, maar dan doe ik het een dagje later zeker! Thanx poemie, dat jij het even deed
BEVALLINGSLIJST JULI 2012 MAMA'S 21 jun - Clauzoe 23 jun - Ann86 25 jun - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling) 28 jun - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus) 28 jun - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje) 28 jun - Piri piri (1e kindje) 30 jun - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje) 30 jun - Tinkerbel29 (1e kindje, ZKH bevalling) 01 juli - MandyPatrick (1e kindje) 01 juli - Juudje1985 (3e kindje, heeft al een jongen en een meisje) 02 juli - ukkie89 (1e kindje) 03 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling) 03 juli - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens) 04 juli - Freggle (2e kindje, thuis bevalling, heeft al een dochter) 07 juli - Inkie81 (1e kindje) 07 juli - Red88 (2e kindje, thuisbevalling, heeft al een meisje) 07 juli - judithA (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen) 10 juli - Poemi (2e kindje, heeft al een zoontje) 12 juli - hettie 13 juli - ratatosk (2e kindje, heeft al een jongen) 17 juli - tamendon (1e kindje) ***vlindertjes*** 30 jun - Isis857 30 jun - kleinduimpje 01 juli - Marilouise 01 juli - Djonna 03 juli - Nath86 08 juli - Joyce86 09 juli - Manon88 13 juli - spinnekop AFSPRAKENLIJST 26 jan - Poemi geslachtsbepaling 26 jan - MandyPatrick pretecho 17:30 27 jan - MandyPatrick controle zkh 10:30 30 jan - Freggle VK 01 feb - Angel78 VK 02 feb - Juudje VK 06 feb - Daggie VK 07 feb - Tamaramama controle + 6e echo (20 weken) 09 feb - Daggie 20 wk echo 09 feb - Piri piri 20 wk echo 09 feb - MandyPatrick pretecho 13:00 10 feb - Alaye 20 wk echo 8:10 11 feb - Hettie 11:20 geslachtsbepaling echo 13 feb - Angel78 20 weken echo 20:00 13 feb - juudje1985 20 weken echo 14 feb - Inkie 20 wk echo 20:40 15 feb - Ukkie 20 weken echo 20 feb - Poemi 20-weken echo 08:30 20 feb - Poemi Controle vk 09:15 24 feb - Hettie 20 weken echo 9:15 24 feb - Hettie controle vk 12.00 01 mrt - tamendon 20 weken echo 17 mrt - Angel78 13:15 3D/4D echo 17 mrt - Princess 3D/4D echo BUDDYLIJST Princess86 - Angel78 - Inkie81 Clauzoe - Tamaramama Hettie - Tamendon *** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78 of Poemi***
Zo...eindelijk tijd om te reageren... Het wordt wel erg blauw zo in de lijst hoor.....mooi voor mijn meisje, heeft ze keus haha @Mandy, nogmaals welkom. Wat spannend je 1e kindje. Wil je weten wat het is? Jeetje wat een gedoe bij jou zeg...spannend en eng hoor..sterkte! @Hettie, fijn dat de blaasontsteking weg is! En dat zeurende gevoel...heel normaal! Niet druk over maken! Fijn dat je baas zo lief deed! @Judith, een jongen, wat geweldig! @Poemie, fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd @inkie, benieuwd naar de uitslag vandaag...ik denk aan je xx @Juudje, afspraak staat erin! @Tamendon, je zeurt niet!! Drink je wel veel? En lekker fruit eten he voor de vezeltjes Fijne dag meiden!
Met mij gaat het goed. Nou ja ... goed ... Ik slaap niet meer...al weken niet meer... ik moet er 6x uit om te plassen en als ik dan weer lig kan ik niet slapen....ik kom gemiddeld denk ik op 2 uur slaap per nacht en ben aardig op aan het raken
@Mandy tjee 14 weken bedrust, ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten doen met 2 kinderen. Heb je zelf ook al kinderen of niet ? ( heb ik ff overheen gelezen denk ik ) @9maandenbeurs. wie gaan er allemaal heen ?? en ben je al eens eerder geweest ?? ik ben er nog nooit eerder geweest, dit jaar ga ik wel heen samen met me buuf heb er helemaal zin in. zag al in een boekje wat aanbiedingen waarvan ik dacht ja kunnen we wel doen, dus ik denk dat ik maar een goed gevulde portomornee meenemen hihihi.
@Clauzoe, nee ze heeft geen kids nog, dus dan kan het makkelijk. Voor ons mama's met al 2 kids gaat dat gewoon niet.... Ik wilde naar de 9 maanden beurs gaan ja, maar het is mij er te druk, ben er al een keer geweest en de aanbiedingen vond ik ook wel tegenvallen hoor..en nogmaals: TE druk, TE warm ook. Welke aanbiedingen hebben ze nu dan?? Ik heb geen boekje gezien
@Clauzoe... wanneer is de 9 maanden beurs?? ben er nog nooit geweest... maar lijkt me wel een keer leuk om heen te gaan...
9 maanden beurs is idd volgende maand samen met de huishoudbeurs. Ben er ook nog nooit geweest maar ga er dit jaar wel even kijken ben benieuwd. @mandypatrick welkom en veel sterkte!
hallo dames wat een narigheid allemaal heeeeeeeel veel sterkte voor jullie en een dikke knuffel ik heb een rekenschema waar je kunt uitrekenen wat t geslacht is!!! "Om tijdens je zwangerschap te voorspellen of een baby een jongen of een meisje wordt, gebruik ik het hieronder gegeven rekensommetje. Dit pas ik al jaren toe en het heeft altijd nog gewerkt." Helen: Neem het getal 49. Tel daarbij de maand op van conceptie. Trek van dat getal jouw leeftijd af.als t langer dan 6mnd geleden is dat je jarig was tel er 1jaar bij op. Vervolgens trek je van dit getal één af, dan twee, dan drie, enzovoorts. Doe dit tot je niet meer verder kunt aftrekken. Het getal dat overblijft, zal je dan vertellen of het een jongen of een meisje wordt: is het getal even, dan wordt het een meisje. Bij een oneven getal wordt het een jongen
hmmm haha je moet de maand pakken waar je seks hebt gehad haha och ja ...ik ben benieuwd of die van mij klopt
oke ..en was je een half jaar voor de conseptie jarig ..of langer dan een half jaar voor...want dan moet je 34 rekenen