Princess had voor de zwangerschap al gronische maag en darm problemen.. denk dat me weerstand nu ik zwanger ben erg laag is ofzo dat ik steeds ontstekingen heb.. Weet het anders ook niet..
Ja,dat is ook zo tijdens de zwangerschap,maar je hebt wel telkens vervelende dingen natuurlijk.. Beterschap meis x
vandaag voor t eerst naar de fhysio geweest want mijn dokter dacht dat ik bekkeninstabiliteit had..nou volgens de fhysio geen bekkeninstabiliteit!!er zat een heup niet goed ..heeft ze ff goed getrokken..en van mijn andere klachten zijn t de spieren die constant gespannen zijn!! dus heb nu oefeningen gekregen en de volgende paar keren gaat ze me masseren!
Zo, weer een hoop gekletst zeg!! @Angel Balen dat je zo slecht slaapt. Weet ook niet wat je er aan kunt doen... @Inkie 'Gelukkig' is het maar een ontsteking, en verder niets engs. Als ik dit natuurlijk ook gewoon ontzettend vervelend, zeker omdat ze er niets aan doen @Tamaramama Vervelend dat het met jou nog steeds niet helemaal lekker gaat. En kan me voorstellen dat je wel een beetje teleurgesteld bent in je eigen familie. Maar over 2 weekjes zijn je schoonouders weer terug dus? In ieder geval iets om naar uit te kijken dan @Daggie Gelukkig geen bekkeninstabiliteit. Hopelijk gaat het met wat oefeningen snel weer beter. @9maanden beurs Lijkt met wel leuk, maar is ook ontzettend druk. Denk dat ik dat dus maar oversla. @Rekensommetje Bij mij komt er een jongetje uit, als ik het goed heb gedaan. En ik wil zo graag een meisje Vind het geen leuk sommetje dus!! Bij m'n zoontje klopt het trouwens ook, als ik hem daarvoor eens uitreken. Hier vandaag toch nog zitten kijken voor een zwangerschapscursus, wordt die cursus van de vorige keer niet meer gegeven :x Nu dus alleen keuze uit zwangerschapsgym (eigenlijk gewoon fitness, maar dan 4x zo duur), iets met mensendieck ? lijkt mij niet leuk in ieder geval), of iets van zwangerschapsyoga, wat ik dus helemaal niets vind. Dus dan wordt het toch maar niets En ik begin inmiddels ook al weer wat last van m'n rug te krijgen. Nou ja, m'n rug... Eerder stuitje, of m'n bil. Weet niet hoe ik het moet uitleggen Even aankijken hoe het gaat. Vorige keer hielpen oefeningen van de fysio erg goed, dus als het erger wordt daar misschien weer eens langs.
@poemi hier ook geen zwangerschaps sport!! och berekening heeft 50%goed als t maar gezond is!toch? hoop dat de rugpijn niet te lang aan houd
inkie fijn dat er verder geen andere dingen aan de hand zijn! hoop dat je snel opknapt!! poemie ja hier ook pijn aan me stuitje! echt raar weet ook niet waar van het komt.. heb een poging gedaan om een buikfoto te maken maar lukt steeds niet goed!hoe doen jullie dat toch?
Even een vraag tussendoor ik merk ineens dat de linker kant van me buik heel dik is en me zij ook.. rechts is dat helemaal niet is dit normaal.. tot nu toe wad het altijd bijna cymetrisch???
@Hettie mooie buuk! En gewoon je vent de foto laten maken @Inkie, zei het gister al, ik ken het zo niet hoor.. @Poemie, ik doe geen zwangerschapscursus....vind t allemaal niks. @Daggie, gelukkig niks met je bekken meis. Rustig en voorzichtig aan doen he! @tamara, das niet leuk van je familie zeg Nou hier....ik slaap gewoon nog steeds niet. Word er gek van!! Ik slaap 2 tot hooguit 3 uur bij mekaar per nacht en dat begint me echt op te breken hoor.
hettie: erg mooie buikje al :d Angel78, ik kan met je mee praten wat betreft het slapen, drama, en elke ochtend met barstende hoofdpyn van bed gaan
gaat niet zo moeilijk met 1 kind thuis en de ander op school die ik steeds moet ophalen en wegbrengen
ja das waar mandy. Ik kan hier moeilijk gaan liggen met een kleine man om mee heen. Die wil continue met me dansen etc haha
Ik wou al zeggen breng hem maar, maar ook dan heeft hy minder aan mij als aan jou.. Ojaa, gister heeft de gyn me gebeld en de uitslagen van de test was binnen van vrijdag... Ik heb er een ontsteking in me baarmoederwand bij... Dus nu aan een kuur... Zucht* En ben per vandaag vanuit me werk ziek uit dienst gemeld (werk(te)) bij het UWV maar heb terug keer garantie van 9 maanden, dus dat is wel fijn... Pfff voelen jullie de beeb al? Ik niks, maar dat kan door de voorliggende placenta komen is me verteld...
Mandy wat rot zeg! Gelukkig krijg je er wat voor.. hoop dat het snel opknapt!! Beterschap meid! En de beeb voel ik ook nog niet hoor.. ze zeggen tussen de 14 en 20 weken dus we hebben nog even Angel wat rot dat je weer zo klote geslapen hebt.. is ook lastig om overdag even te slapen met de kleine man.. wou dat ik wat voor je kon doen knuff
jeetje mandy, nu dat ook weer...nou ga maar lekker rustig aan doen (deed je al) Ik voel de kleine al heel goed regelmatig, erg fijn! Inkie, thanx liefie!! x
thanks meiden.. moet wel zeggen dat dit toch niks is hoor..pff ben normaal een echte NIET stilzitter en nu moet ik wel.. snik!