wat leuk dat jullie allemaal al weten wat het word zeg Mijn mannetje wilt het helaas niet weten en ik ben zo ontzettend benieuwd. Hij gaat er nu over nadenken dus mischien weet ik met de 20 weken echo meer I hope so
goeie morgen meiden. Hoe gaat het hier= @mandy Gefeliciteerd een meisje wat leuk... @inkie nog n paar dagen dan weet jijt ook... pff ben jaloers... en heb je toegevoegd op facebook. @all ik heb gisteren een heerlijke dag gehad ben nu wel kapot... Heb me mannetje mee uit eten genomen heerlijk... me buik was er blj mee. heb foto van me buik op facebook gezet.. Ik ga helaas me kattenw weg doen snik snik... Bij me vorige zwangerschaps werd onze ene kat ziek door alle verandereingen koste me 800 euri en nu begint me andere kat overal te sproeien... grrr dus helaas besloten om ze weg te doen me geld is op een gegeven moment ook op... We worden nu gebeld zodra er plaats is... Maandag me zoontje een spoedafspraak in t ziekenhuis... Hij had eerst een lichte keel ontsteking en nu kan hij al niks meer eten alleen nog drinken gaat ie wel eten blijft alles hangen en stik hij zowat... zo klein is ze doorgang... We hebben nu medijcijnen die normaal een kindje van 4 krijgt... dus hoop dat ze er wat aan gaan doen.. nou ja dat was t wel weer zo een beetje. liefs tam p.s. zijn er meer meiden die niet willen weten wat t wordt?
Tamaramama ok fb buddies leuk!! Aah wat erg dat je je katjes weg moet doen.. ik snap het wel maar is altijd heel moeilijk je houd natuurlijk veel van die beestjes.. heb zelf ook katten en kan ze echt niet missen.. en je kleine man wat erg zeg! Arm ventje hoop dat die medicijnen snel aanslaan! Beterschap!
zo vandaag lekker een dagje vrij! en het is heel mooi weer!lekker met de hond gewandeld! inkie hoe gaat het eigelijk met jou? al iets beter?
Hey hettie ja gaat al wel iets beter kan in ieder geval me hoofd weer gewoon draaien en omhoog kijken dus dat scheelt al een hoop jij lekker dagje vrij heerlijk joh! En lekker met de hind gewandeld is goed voor je.. zou ik ook vaker moeten doen ff buiten een stukje lopen zit alleen maar binnen bijna..
@ tamaramama. Hier nog een ! Ik wil indd ook niet weten wat het word. Laat ook geen pretecho oid maken. Ik geloof t allemaal wel. Laat me t liefst verassen.
hey meiden, wij willen wel weten wat t word maar wachten tot de 20 weken echo, zou het erg vinden om 50 euro te betalen en dat hij/zij er dan niet goed voor ligt ofzo. Maar vind het wel lang duren hoor, 1 maart pas 20 weken echo. Gister zij mijn moeder dat ze ook tot het einde maar een klein buikje had dus zal wel in de familie zitten. En ze vond dat ik breder was geworden rond mijn middel, precies hetzelfde als haar toen ze zwanger was, en mijn zusje en ik zijn allebei meid dus mama die weet zeker dat het een meid wordt. Laat ik nou vorige week ook nog gedroomd hebben dat het een meid word, terwijl ik van begin af aan dacht een jongen haha. Inkie@ fijn dat het weer wat beter gaat met je. Hettie@ hoe gaat het met jouw buikpijn? Hier gaat t op het moment goed als ik mijn laxeermiddel dagelijks neem dan valt de buikpijn wel mee en kan ik iedere dag naar t toilet. Dus daar ben ik al heel blij mee.
tamendon mijn 2ling zus kreeg pas een klein buikje toen ze uitgeteld was! en er zat toch echt een gezond mooi meisje in! ja het gaat hier redelijk met mijn buik gelukkig als ik niet te veel doe haha
pff moet even klagen! mijn buren krijgen in april een nieuwe keuken!nu zijn ze elk weekend al voor 9 uur aan klussen boren zagen hakken enz enz! echt zoooooveeeeeeel herrie! pff word er chagie van! ik wil graag altijd uitslapen het weekend haha! en dat weten ze ook! maar ja ik denk je kan toch rekening houden met elkaar begin dan om half 10! zelf zou ik nooit zo vroeg beginnen ik denk altijd aan de ander! maar ja als mijn keuken in april geleverd zou worden zou ik een week ofzo vrij nemen en dan de hele dag klussen ipv elk weekend van 9 tot 11 pfff. zo dat ben ik kwijt haah! vandaag gaan we de box kopen we hebben een mooie gezien! en nog ff winkelen!
18 weken vandaag!! Wow wat gaat het snel!! Hettie, das niet zo leuk van ze nee Suc6 met de box kopen!!
Angel 18 alweer!! Ik zit vandaag op 17 jeeeeej Hettie is idd een beetje jammer van ze.. veel plezier met shoppen
Tamaramama... wij willen ok niet weten wat het wordt hoor... ... je bent dus nietde enigge... enneh mooi buikje!!!