@Ukkie Je man heeft dus nog zo'n 2 weekjes om zich te bedenken Maar dat het een verassing blijft is natuurlijk ook wel heel leuk. @Tamaramama Mooi buikje hoor! En wat jammer dat je je katten weg moet doen Wij hebben ook een kat gehad die ineens ging sproeien in huis, we hebben zelfs een kattentherapeut laten komen maar niets hielp. Toen ik zwanger werd en net met verlof ging zag ik het echt niet meer zitten met dat beestje. Moest er niet aan denken dat hij de kinderwagen enzo ging ondersproeien. Dus 1e week van m'n verlof ook naar het asiel gebracht. Gelukkig was ie binnen 1 week herplaatst, maar het doet echt wel pijn Hopelijk vinden ze dus ook voor jullie katten snel een nieuw huisje. Hoe gaat het nu met je zoontje? Slaan de medicijnen al aan? @Inkie Gelukkig gaat het weer een beetje de goede kant op met jou! Nog maar 2 nachtjes en dan weet jij hopelijk ook wat het wordt!! @Tamendon Jij hoeft je dus helemaal geen zorgen te maken over je nog niet zo grote buikje. Spannend hoor, of het ook echt een meisje blijkt te zijn! @Hettie Vervelend van je buren zeg. Al moet ik zeggen dat wij ook zo zijn geweest hoor Wij zijn 6 maanden lang bezig geweest, elke avond tot 21.00 uur en elk weekend van 09.00 - 18.00 uur, en daarna nog een maand of 3/4 regelmatig om alle dingen af te ronden. Al zorgde we wel dat we 's avonds geen herrie klussen deden i.v.m. de kinderen van de buren, maar overdag was het dus pech voor hun Hopelijk voor jou zijn ze dus wel voor april klaar met die voorbereidingen! Zo, in het andere topic zijn ze weer erg gezellig bezig, NOT. Gelukkig hebben we hier niet van die probleemen Vanmorgen de stad in geweest, wilde het eerste pakje kopen voor de beeb. Wij naar de prenatal, hadden ze dus gewoon niets leuks! Toen we voor de geboorte van zoonlief kleding gingen kopen stikte het van de leuke meisjesdingen, en nu ineens niet meer Van de week nog maar eens bij de Hema of V&D kijken, misschien hebben ze daar leuke spulletjes.
zooo weer thuis! we hebben nu ook de box gekocht!echt zo mooi! ik wil em nu opbouwen haah of is dat heel gek?? heb ook nog wat mooie kleren gekocht! klussen in huis is ook niet erg maar ik denk maak het dan gewoon af en niet elk weekend vroeg beginnen en om 11 uur weer stoppen ga dan door maar ja haha! zullen de hormonen wel zijn haha.
Poemi heb het gelezen op het andere forum.. is al het zoveelste conflict daar.. ik blijf lekker hier.. geen gezijk en allemaal lieverds!!!
Whahahaha hettie lekker bezig he!! Ik had de nieuwe kinderkamer ook gelijk in elkaar gezet whahaha kon ook niet wachten...
haha ja onze kamer komt eind maart ipv mei haha dat had ik al verzet! ja ik las het ook op andere forum!ben blij dat het hier niet is nee! maar denk ook als je iedereen in zn waarde laat en elkaar respecteert dan is het toch alleen maar leuk!
Nog even geduld....arg niet mijn ding, zag in t kruidvatfoldertje dat komende week leuk baby spulletje in de aanbieding zijn, een badverkleiner staat op mijn lijstje, spuugdoekjes en ook hyd.luiers voor weinig.... was vandaag ook ffies in kruidvat, zag een leuk boxboekje van sesamstraat, maar was duidelijk einde van de maand, iedereen was aan t shoppen....mega rij dus ga komende week maar op mijn gemak kijken.
hey meiden, inderdaad het andere forum is zo anders als hier, en degene die het veroorzaakt heeft zegt ineens niks meer. Ik heb ook een reactie gegeven, en verder ben ik er ff klaar mee heb geen zin meer in dat kinderachtige gedoe. Fijn dat het hier gewoon allemaal gezellig is.
Goedemorgen meiden, Ben eindelijk in staat om ff een berichtje te plaatsen Afgelopen donderdag natuurlijk de echo gehad, en moest ik vervolgens vrijdag de hele dag werken en zaterdag ook weer veel te veel gedaan met gevolg dat het berichtje even op zich liet wachten. Maar alles was helemaal goed, het is ook nog steeds een jongen hihihihi ik moet zeggen ik schrok wel in het begin hoor, want iedere keer als ik voor een echo heen ging was hij wakker en actief. en afgelopen donderdag lag ie dus helemaal stil, hij heeft dus de hele tijd tijdens de echo liggen slapen . die gene die de echo maakte was er wel blij mee zo kon ze natuurlijk alle metingen makkelijk gaan doen hahaha. en die marker zat er ook nog steeds maar ze zei ook daar hoef je je helemaal geen druk om te maken want alles is helemaal goed. dus we zitten hier weer heerlijk op onze blauwe wolk Vanmiddag gaan we op verjaardag bij ons neefje dus gaan we ook maar eens aan me schoonzuster en zwager vertellen dat ze weer oom en tante worden. hun zijn de enige die het nog niet weten . maar dat is ook omdat ik het persoonlijk wou vertellen en niet via de tel. nou ja vertellen ..... als ik binnen kom lopen met die beste buik dan is het niet te missen zeg maar hahhaha. ik ga trouwens morgen ofzo even echo's laten zien aan jullie
Morgen. Piri piri, ik zag ook de folder v kruidvat, dus ik ga maandag ook ff Clauzoe, wat fijn zeg! En nog steeds een jongen haha gelukkig maar he Andere forum...sja.....degene die het daar gestart was, is ook degene die hier toendertijd het gezeur begon....I rest my case gelukkig ist hier wel gezellig!
Dames, ben even terug van weggeweest hihi Ik heb gister ook even heerlijk geshopt. Voelde me wat beter en dacht het wel aan te kunnen, totdat ik weer terug kwam, helaas.. is me toch teveel geweest maaaaaar... heb wel heel wat leuke pakjes gekocht en dergelijke! en 2 slabbetjes roze met elmo, en roze met nijntje zo sweet! weten jullie al wat jullie van eerste pakje willen aandoen? @ hettie, wij hebben de kinderkamer ook al in elkaar, en de box staat nog in een doos boven, wil hem er ook al neerzetten maar dat wil me ventje niet , helaas En we blijven maar lekker hier toch, net zo gezellig en inderdaad gezellige leuke dames!
Hi Mandypatrick , wat heerlijk zeg ! ff gedachten verzetten, goed van je. ennuh vandaag werr ff rustig an doen he. Gister zijn manlief en ik ook ff koffie in t centrum wezen doen, laat er naast die koffiezaak nou een hema zitten....wij ff naar binnen, hebben ze aankleedkussen voor 8 euro ! uitverkocht dat dan weer wel, maar ik had ergens op internet gezien dat je ruim 40 euro waren, dus ik ben helemaal in de gloria, zodra ze er weer zijn ga ik naar de hema. Ook ff samen staan neuzen tussen de rompertjes, nog niets gekocht, maar wel fijn om te merken dat t bij manlief ook meer begint te komen. Gelukkig hebben we veelal dezelfde smaak, al moeten we toch eerst beetje neutrale kleertjes kopen . Ik heb op marktplaats meubeltjes gekocht een tijdje terug en nu heb ik gister van t zelfde merk/ lijn een ledikantje gezien, en gelijk die mensen een mailtje gestuurd dat ik hoe dan ook DAT ledikantje MOET en ZOU kopen( wel vriendelijker natuurlijk) argg maar tot op heden nog geen reactie....:xfrustatiemomentje..ik wil t ik wil t ik wil t ik wil t ik wil t ik wil t ik wil t ik wil t ik wil t
Mandy en piri piri wat lekker joh beetje winkelen en spulletjes kijken.. vanaf morgen ga ik ook los haha dan weten we als het goed is wat het word dus dan kunnen we de babykamer een beetje gaan aankleden.. en een behangetje of verf kiezen voor de muren ik ga van de week ook maar ff langs de hema en het kruidvat.. whaha en piri piri ken het gevoel ik wil het ik wil het ik wil het.. hoop dat ze snel reageren.. en mandy doe je de komende dagen wel ff rustig aan meis.. Verder zit ik als een zenuwpees te wachten op morgen avond.. ik hoop dat de beeb er goed voorligt anders weten we nog niks.. ben ook benieuwd hoe die gegroeid is hebben de beeb al een tijdje niet meer kunnen bewonderen.. en me buikie word ook steeds dikker spannend!!!
Weet ff niet hoe ik anders een foto moet plaatsen dus bij deze, ) had m toch nodig voor iets anders) http://i906.photobucket.com/albums/ac267/piewiepoes/zwanger/buikjekerst-1.jpg Mijn buikje op 1e kerstdag ! Heb eigenlijk nog geen recente....word aan gewerkt
Dames, spannend allemaal.. heleboel weten het al!! pff wij moeten nog wachten tot 9 februari!! duurt zoooo lang.. maar nog niet overuit, of we het willen weten of niet!! is natuurlijk makkelijker als we het weten!! haha vandaag een dameszitting gehad, dus ik ben gaar, en duik lekker vroeg mijn bedje in!!
Daggie een dameszitting??? Wat je ook kan doen is vragen of ze het op een briefje willen schrijven (het geslacht) en dan kunnen jullie zelf een moment kiezen om te kijken of het niet te doen
Mooooi Hettie!! En lekker vroeg ja alweer, hihi Mijn mannetje heeft me vandaag ff verteld dat de box nog 11 weken in de doos mag staan en er pas met week 30 naar beneden mag... Snik hihi. Heb al 3 boxkleden dus inprencipe haha Maar dan wordt het denk ik meer een box voor de kat haha, die ligt ook continu beneden op het bed waar ik behoor te liggen, maar goed.. En dames ik doe vanaf nu weer rustig aan... Ben ook op en verneem gewoon dat het me nu wel zwaar wordt... Ook qua pijn.. En dan moet ik nog een poooooos!, wij allemaal nog Liefss en weltrusteen!
Hallo dames, Vandaag toch maar ff weer een fototje gemaakt van mijn buikje . En wij wachten tot 1 maart tot de 20 weken echo, maar kriebelt wel hoor nu er het al zoveel weten. View attachment 219229