goedemorgen dames! mooie buik tamandon! hettie.. mooie box! maar wel al vroeg haha.. maar zijn de leuke dingen! haha inkie, succes vanavond! juudje, proficiat met je 18wk!! inkie, dameszitting, is iets van de carnaval.. zitten alleen maar dames in de zaal, worden er optredens gegeven.. en flink veel gedronken.. je gaat als groep dames ook een beetje verkleed.. met bijv, allemaal dezelfde diadeem in ofzo! heel gezellig.. maar als je nuchter bent.. is het anders gezellig!! haha heb er nu al weer 3 gehad van dit seizoen.. de volgende keer mag ik weer drinken!! hahahahaha
Hoi Meiden , Goeie morgen. Met ons zoontje is alles ok we moeten over 6 wkn weer terug kijken hoe t dan gaat.. Yoehoe 19 wkn vandaag... @tamendon mooie buik @INKIE heel veel plezier vanavond zal vanaaf nog ff komen spieken hoe laat moeten jullie? liefs tam
Angel whahahaha ja denk je ik ben zooooo benieuwd Tamaramama 19 weken alweer!! En fijn dat het goed gaat met je zoontje meis! En bedankt!! Ik moet pas om 20.15 whahaha dus dat word een laaaaaange dag knuff
Tamara, wat fijn dat alles goed is met jullie zoon. Gaan de weken nu snel he ... Hihihi Ojaaa ik moest vrydag terug komen in het ziekenhuis en dames me placenta is iets opgeschoven, gelukkig... Moet het nog steeds rustig aan doen... Weet niet of ik dit al eerder had gezegt, ben de laatste paar dagen zo vergeetachtig... Liefss
tamaramama.. fin dat alles goed was!! alweer 19wk! proficiat!! mandypatrick, doe maar rustig aan meis.. jaaaa vergeetachtig.. weet er alles van inkie.. oooooh wordt een lange dag.. maar dan heb je ook wat!! hahaha
mandy! wat leuk ondertrouw.. fijne dag morgen.. (stelt eigenlijk niet zo veel voor, maar wel leuk) haha
Oh mandy wat goed!!.gaat de goeie kant op dus en morgen in ondertrouw wat leuk! Daar moeten wij ook nog een afspraak voor maken.. we gaan niet trouwen hoor maar willen geregistreerd partnerschap