weten jullie al wat jullie qua eerste pakje aan gaan doen? ik weet het gewoon echt niet, vind het zo moeilijk om en te kiezen en uit te zoeken
Ik heb voor alle 2 die er al zijn een wit/grijs pakje. En dat gaat deze spruit ook krijgen. Ze zijn ingelijst en hangen te pronken in de woonkamer. Ga ik met deze ook weer doen. Zo speciaal de eerste kleertjes die ze aankrijgen!
ja daarom Angel, ik wil het het erna ook inlijsten... alleen ik kan gewoon niet kiezen.. bij de zeeman heb ik een onwijs leuk paars legging + tuniekje gezien, en wou dan een leuk mutsje met haar naam en leuke sokjes er bij doen maar ik weet eigenlijk niet eens wat een baby aanmag bij de geboorte ik ga even fotos maken van wat ik zaterdag dus heb gekocht... hihi wil het toch even delen! Vinden jullie vast wel goed toch? xx
Angel wat is je fb? dan voeg ik je ook even toe als dat mag.. Enne hierbij de fotos! het jasje hebben we in maat 62 gekocht, zodat het ook al wat kouder is tegen de tijd dat ze hem aankan. en de pakjes zijn beide maat 50 Het eerste pakje lijkt blauw, maar is donkerpaars..
mandy, ik zou van de 2e foto het rechter pakje doen, dat is nog aardig rustig qua kleur.... stuur je FB even via pb aan me, dan voeg ik je toe. Zet hem liever hier niet neer.
Ik vond dat wel leuk voor 1 van die 2 als eerste pakje.. maar weet helemaal niet of dat mag/kan ja of de nee.. ik beval juni denk ik dus dan moet het qua kou/warmte wel kunnen lijkt me? ik kan nergens ook echt leuke pakjes vinden eerlijk gezegd
ik hou van neutrale kleuren aan de muur. Vandaar dat ik koos voor dat pakje... Goddamn inkster.....ik ben doodzenuwlappig mop
Jaa voor aan de muur is dat dan wel mooier, maar ik wil het op der eigen kamertje dan hangen of bij ons boven het bed, en aangezien wij een vrij neutrale slaapkamer hebben wil dat prima oeeh kijk eens wat snoezig TABEA Velours capuchonvestje - online bestellen! - babywalz