Leuke kleertjes ! Ik geef mijn kleintje als eerste mijn eerste kleertjes aan, die heeft mijn moeder zelf gehaakt toen ze zwanger was en ik heb het bewaard, en t is nog zo goed, dat t makkelijk kan. Ik zal eens op zolder zoeken en een foto uppen. Have fun met de echo Inkie !!
inkie!! spannend nog maar ff wachten!! ik ben ook heel benieuwd wat het gaat wroden!! of mogen wij het niet weten? ik wil het ook weten!!!!!maar moet nog 2wkjes wachten!!aaahhhrrgg ja we zijn vroeg met de box hah maar mn man zei ja ik kan em wel naar boven brengen en em opbergen maar ja we zetten em maar op haha!hij vind het zo leuk allemaal haah!
haha hier staat de commode ook al...en vriendlief wilde het bedje ook al neerzetten LOL heb hem maar even afgeremd...
Whahahahaha ja jullie mogen het ook weten!! Op fb is het idd heeeeel gezellie nog een uur dan gaan we rijden whooohooooow
Whahahahaha net als ik denk zenuwachtiger dan dit kan niet... word het nog erger whahah krijg er gewoon buikpijn van
zkr gezellie op fb hah! angel wat een mooie taarten maak je zeg!! prachtig! echt heel mooi! mijn dinnetje komt straks ff de angel sound ophalen ze wil em ff een dagje lenen! dus moet ik mn kleintje ff missen haha!
Hettie, gebruik je hem elke dag dan? hihi elke keer als ik het wil beluisteren vergeet ik het eigenlijk.. denk dat ik hem nu 5 x heb gebruikt hihi
Whaaaaaaaaa!!! Ik zag mijn buik bewegen net toen ik de kleine voelde schoppen!!!!!!!!!! Inkie... Nog 20 minuten