Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    grr op onze site loopt de agenda even niet zoals ik wil...rete irriant...nou ik kijk er morgen wel ffies naar hoor..

2. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

20 dec 2011
    172
    0
    0
    eigenaar bij Art of Bella's
    foxhol
    Ja dat is echt handig, we gaan het wel via gastouderbureau doen waar zij bij in staat geschreven, dat is voor ons het voordeligst..

tenminste als ik het goed heb begrepen!
    maar daar moeten we nog even verder mee om de tafel

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Heerlijk hoor mandy!! Gelukkig kan ik lekker zelf thuisblijven en bij de kindjes zijn, ik zou ook niets liever willen..

4. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

20 dec 2011
    172
    0
    0
    eigenaar bij Art of Bella's
    foxhol
    zou ik ook willen..
    zit nu in de ZW de komende 9 maand nog met terugkeergarantie zegmaar..

maar met een paard, auto, koophuis, hond kat en een kind gaat ons dat niet lukken als ik thuis ga blijven..
    maar ik ga maar 20 tot 24 uur per week dan werken zodat ik toch de meest van de tijd bij onze dochter kan zijn...

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Hier 2 kids, 3e op komst, huurwoning (gaan volgend jaar kopen), 3 katten, een cavia, de jongste nog in de luiers, 2 auto's.... haha ;)

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    meiden ik ga mijn bedje opzoeken....trustuhhhhh

7. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Ik ook slaap lekker!! X

8. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tamaramama@ het gaat vandaag weer goed met mijn darrmen, geen last meer gehad, maar gister moest ik toch een paar keer rennen haha, ben het weer kwijt denk ik haha.

9. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    tamendon zei rennen voor de wc...maar je bent t inderdaad kwijt :)

wij hebben ook gastouder heeft echt veel voordelen ..scheelt ook veel in geld ..en ze zijn flexibel

10. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Morgen meiden!!!

Iedereen lekker geslapen?
    Nou hier weer bagger :( En koppijn daardoor....grrrrr...

Vanaaf naar de VK..

Fijne dag allemaal!

11. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier al tijden niet echt lekker geslapen, er komt elke nacht een bijna 3 jarig duiveltje tussen ons inliggen.
    en natuurlijk nooit op papa z'n helft grrrrrr.
    Vanacht heeft ze me ook vol ik me buik geschopt in haar slaap.
    en dit is al vaker gebeurd dus eigenlijk lig ik zo'n beetje de hele nacht te waken of er niks gebeurd :(

12. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Clauzoe, dat deed mijn zoontje dus ook...tot ik er echt beu van was! Toen heel streng geweest een week lang elke nacht (en hij janken natuurlijk) maar hij moest in zijn eigen bed blijven! En na die week is dat gelukt, hij blijft netjes in zijn bedje en zeurt niet! Heeft zijn vruchten afgeworpen.
    Ik slaap niet door....sja, waardoor? Ik zou het niet weten...kan al moeilijk in slaap komen en als ik eenmaal slaap, ben ik zo weer wakker..lig ook continue te draaien...en moet vaak naar de wc voor hele watervallen aaaaargh! Mja, we zullen doorgaan ;)

13. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @clazoe.. oooh balen meis... inderdaad misschien een goeie tip van angel!! succes ermee!

@angel balen zeg, dat je nog altijd slecht slaap.. misschien later naar bed.. misschien doe je dat al :)

14. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    succes bij de vk angel!

15. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Thanx Daggie! :)
    maar later naar bed? Ik ben om 20:00 al helemaal kapot...ik ga om 21:30/22:00 er echt in...later trek ik niet meer joh...

16. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Clauzoe, ik zou echt streng zijn!
    Als ze komt, meenemen naar haar eigen bed, erin stoppen en zeggen: Nee jij moet in jouw eigen bedje slapen, tis slaaptijd. Kusje en weggaan.
    Ze zal flink boos worden en gaan huilen/krijsen, lekker laten doen.
    dat gaat een paar avonden/nachten zo, ook dat je ze 10x terug moet leggen, maar het werpt zijn vruchten af! trust me, en dan hebben jullie je bed ook weer terug! Wij zijn zo blij dat we dat gedaan hebben! :)

17. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hey meiden goeie morgen!

Angel lieffie wat naar dat je steeds zulke klote nachten hebt.. en ook nog koppijn :( die koppijn heb ik ook veel last van.. maar jij hebt nog twee kleine schatjes rondlopen.. dikke kus voor jou mop

Ok ik heb vannacht echt zo kut gedroomd... er zaten allemaal kiezen los en ik kon me tanden niet meer op elkaar zetten want die kiezen zaten steeds niet goed.. en maar bloed uitspugen heel de tijd gadverdamme en toen stikte ik steeds bijna als er weer een kies los was alsof hij te groot was voor me mond.. was uiteindelijk drie kiezen kwijt aan een kant en een zat nog los pffffff ik wist niet hoe snel ik al me tanden moest checken vanmorgen of het allemaal nog wel vast zat iiieeuuw.. en angel heb net als jij echt knallende koppijn bah :(

18. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Oh en angel heeeeeel veel succes vanavond denk je dat er een kansje in zit dat ze toch ff gaan kijken...?? Xx

19. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    @inkie, ah arme schat, dikke knuff! Das niet leuk he!
    En die droom..hmm die heb ik ook vaak van uitvallende tanden...
    check hier: Droom - Tanden
    nee vanaaf gewoon even een controle, meer niet...dus niet echt boeiend haha..

20. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Nou echt positief is dromen over tanden niet he whaha.. Vraag anders vanavond even aan de vk of ze nog tips of iets weet voor dat slechte slapen mop xx

Deel Deze Pagina