Volgens mij als je wat verder bent gaat de tijd juist weer langzamer of niet..? Vind het nu ook best langzaam gaan voor mijn gevoel maar dat komt misschien omdat ik elke keer wel wat heb en er ook nog niet echt van kan genieten.. en ik zit hele dagen alleen thuis en doe verder ook heel weinig dus dan gaat de tijd ook langzaam.. Hoe zit het eigenlijk met jullie eetlust? De laatste tijd heb ik echt veel dagen dat ik helemaal geen trek heb.. dan eet ik echt omdat het moet.. heeeel af en toe heb ik een dag dat ik wel trek heb en dan probeer ik zo veel mogelijk naar binnen te stouwen whuhahah maar op een hele dag is 4 boterhammen 2 stuks fruit en flink bord avondeten wel de max..
Pfff bij mij vliegen de weken voorbij, niet normaal!! Hmm dat heb ik ook hoor soms geen eetlust..erg irritant..
Angel@ succes vanavond Hier voelde ik gisteravond echt harde plopjes zeg maar, niet echt hetzelfde als mijn darmen en zelfs mijn vriend voelde ze toen die mijn buik voelde, na ongeveer een half uur werd het rustiger, zou dit echt de baby zijn? Ben wel heel dun maar het was zo duidelijk. Net bij de aldi geweest heb een matrasje gekocht, 3 lakentjes, 3 molton hoeslakentjes, en nog 3 jersey hoeslakens, en 2 velourse babydekens, dus in 1 keer alles bij elkaar voor het bedje, dat geeft echt een goed gevoel.
@tamaendon zou best kunnen dat dat de kleine was!! leuk he? ooh fijn, alles al bij elkaar! ik heb nog niks gekocht voor de baby.. schaam schaam.. hebben ooknog alles van de eerste... dus als we de kamer klaar hebben van de oudste.. kunnen we snel beginnen met de baby kamer
ja was echt super leuk vooral het hoofd van mijn vriend toen die ff mocht voelen hahaha hij was zo verbaasd hij trok gelijk zijn hand terug en begon te lachen
@Tamendon, Oh wat gaaf joh!!! Nu wordt het echt ECHT he als je wat voelt! Ahhh lief van je vriend!! lekker dat je alles hebt kunnen halen!! @Daggie nog niks? haha ik ben al zowat klaar hahahaha
Ik maar even bijlezen hihi... Tamendon, wat gaaaf zeg! Angel hoelaat moest je? Ik heb vandaag echt een zware klote dag... Hele dag op de wc, en niks anders als ook boven de emmer hangen... Koortsig en vannacht weer hevig bloed verloren... Gyn weer gebeld en aangegeven, afwachten en als het erger wordt terug komen... T zal toch niet weer een opname worden... Pff voel me zwaar down Sorry dat ik hele dag niks heb laten horen...
angel, wat fijn!!! gelukkig alles goed.. en niks aangekomen... zo zeg.. ik ben zeker al 6kilo bij sinds de zwangerschap mandy, beterschap.. kijk uit met dat bloed verlies! meteen bellen!!