Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nou meiden, ik duik zo m'n bedje lekker in. Kleine is nachtje logeren bij opa en oma en kan dus eindelijk sinds bijna 2 weken alweer :$ een nacht goed slapen (hopelijk)! Morgen weer werken dus vroep op.

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    weltrusten poemi! ik ga zo ook afsluiten..nog even lekker lezen in bed:)

3. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ja meiden slaap lekker en mooie dromen ik ga er ook in.. even derek afkijken en dan heerlijk slapen!!!!

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Welkom Ukki,gezellig mee kletsen!!

Wow Angel flinke buik hoor!!!

En iedereen die gaat slapen: weltruste!!!

Morgen lekker een dag vrij hier, heerlijk!!!

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Ik zal morgen de lijst even bijwerken meiden. Vandaag geen puf gehad.
    trusten allemaal!

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    nu ga ik echt slapen..maar de kat voelt echt wat aan..ze komt steeds zo lief bij me liggen, terwijl ze dat normaal helemaal niet zo doet.. :) weltrusten!

7. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Angel wat een buik al ja, nu ik ben vergelijkbáar heb vanmorgen voor het eerst weer positiejeans aangedaan pff dat zit verrl lekkerd.

Striae..hmm ik heb een soort tatoo loprn haha, hoe braaf ik ook smeerde zit helemaal onder, is er bij mij ingschoten bij de bevalling van de eerste, ziet er echt niet uit en dat litteken vwn de kz nog.... Die foto van de poes, geweldig..onze hond reageert dus ook heel heftig op zs..je hoeft echt niet bij mij in de buurt te komen hoor....
    Goed lees later verder, ben snorziek geweest en eigenlijk nog...grrr
    Nu naar t werk...

8. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Goedenmorgen meiden!

vandaag 5 weken zwanger!!!! :D:)

@poemie, ik heb heel veel problemen gehad in mijn vorige zwangerschappen....waren echt niet leuk....dus bang dat dat nu weer gaat komen..
    Wil nog wel een knaltest van je zien hoor!!

@Alaye, bel de dokter voor emesafene zetpillen tegen misselijkheid! Ik heb ze ook alweer in huis just in case..

@tamaramama, je huisarts heeft gelijk, problemen met je darmen horen bij je zwangerschap helaas. Als je niet naar de wc kunt, kun je hem vragen om movicol (zo heet het toch? is een laxeermiddel) of lactulose.
    Gelukkig heb je snel een echo meis!

@Djonna haha, ja das bandenpijn en dat kan nog heel veel pijn gaan doen....
    Haha ik kan aan je buikfoto zien dat je darmen inderdaad hun best aan het doen zijn om jouw zwangerschap te laten zien!! ;)

@Nath, hoe was de cursus?

@Isis, suc6 met verhullen hahaha ;)
    Wat lief dat poeslief bij je komt liggen!!

@Kleinduimpje, DPO = Days Past Ovulation, dus de dagen na je eisprong. Waar zie jij NBU staan dan?

@Yummy, mooi buukske al!

@Poemie, jij ook mooi buukske al, jij ook al straie nog van de vorige? balen he...

@ukkie89, welkom en gefeli! Is het je 1e? En ga je thuis of in het ziekenhuis bevallen (voor de lijst)

@all, de lijst is weer bijgewerkt, zal ik zo plaatsen. Als er dingen niet goed zijn of dat er aanvullingen moeten komen, laat het even weten!!
    Zal ik de lijst bij gaan houden? Dan kunnen we ook geen dingen door mekaar lopen....

9. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S
    14 juni - Helma85 (1e kindje)
    22 juni - Clauzoe (3e kindje, ZKH bevalling heeft al 2 meisjes)
    24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling)
    28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens)
    29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje)
    29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje)
    30 juni - Isis857 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    30 juni - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    30 juni - kleinduimpje (1e kindje)
    02 juli - Yummy (2e kindje, ZKH bevalling eigen keus, heeft al een zoontje)
    02 juli - ukkie89 (1e kindje)
    03 juli - Nath86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje)
    05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling)
    07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje)

***vlindertjes***
    01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje)

AFSPRAKENLIJST

01 nov - Isis857 1e afspraak gyn + 1e echo
    01 nov - Djonna 1e afspraak VK
    01 nov - Nath afspraak MvM
    02 nov - Djonna 1e echo
    03 nov - Tamaramama 1e echo
    03 nov - Yummy afspraak MvM
    04 nov - Tamaramama Intake VK
    08 nov - Nat86 VK bellen voor intake
    08 nov - Alaye afspraak MvM
    10 nov - Princess86 1e echo
    14 nov - princess86 intake VK
    15 nov - Angel 19:50 1e echo en intake VK
    16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK
    17 nov - Clauzoe 1e echo
    17 nov - Joyce86 intake VK en 12 echo
    17 nov - Poemi 09:45 1e echo
    18 nov - Clauzoe intake VK
    23 nov - Alaye gesprek gyn en 1e echo
    07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo

*** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78***

10. Djonna

Djonna Niet meer actief

Goedemorgen dames!!!

Isis ahhhh lief die kat!!!! Super!!!!

Even leuk verhaaltje heb sinds een maand mijn rijbewijs en nu ga ik soms op vrijdag met de auto naar mijn werk lees randstad dus zat me net behoorlijk druk te maken moest invoegen nouja de rijders onder ons snappen me wel.. helemaal opgefokt dus... rij ik langs een vrachtwagen van Prenatal.... zucht dacht ineens oja ik ben gewoon zwanger!!!!!!! Haha dus was ineens weer heel kalm!!

11. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    hahaha zo zie je maar Djonna ;)
    Rij voorzichtig!!

12. Djonna

Djonna Niet meer actief

Angel echt ik dacht alleen maar ohh frummel jij bent er ook nog!!! Zal heel voorzichtig doen!!!

Stomme vraag doen jullie ook de tampontest om te kijken of jullie stiekem niet al beginnen te bloeden... ik ben zo onzeker dat ik bij het eerste krampje al naar de wc ren om de tampontest te doen... geloof me met bandenpijn en darmpijn gebeurt dat héél vaak!!!!!

13. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    tampontest nooit gedaan....haha..
    ik voelde aan mijn BMM (baarmoedermond) wel of ik ongi werd of niet...
    Meissie je bent zwanger, dus laat die tampons in de kast, die heb je voorlopig niet nodig!!

14. Djonna

Djonna Niet meer actief

Denk dat ik het pas geloof als ik woensdag de echo heb gehad en dat er dan iets te zien is.... ben dan bijna 6 weken dan moet je toch wel wat zien....

Hoezo ik ben onzeker haha

15. Alaye

Alaye Lid

1 mrt 2011
    87
    0
    0
    Breda
    Goedemorgen meiden,

Ten eerste alle nieuwe meiden; GEFELICITEERD en welkom :D

Zo heb ff flink bij moeten lezen :D en al wat foto's mogen bewonderen van de buikjes, leuk hoor!!!

Ja, mijn darmen rommelen ook pfff... alleen ik kan juist te goed naar de wc pfff... wordt ik niet vrolijk van haha. Maar ja, alles voor ons kindje ;)

Vanmorgen gelukkig niet misselijk, maar wel een goede tip Angel. Ik ga straks eerst de huisarts bellen. Hebben nog meer meiden hier last van een vervelende kriebelhoest, dit heb ik al sinds de vermoedelijke innesteling. Echt heel vervelend! Heb bij de apotheek al een speciaal hoestdrankje gekocht voor de zwangere vrouw, maar helpt niet!!! :( Alle tips zijn welkom ;)

@Angel78; ik mag 23 november om 9 uur een echo laten maken en daarna gesprek met de gyn, zag dat de tijd er niet bij stond in het lijstje ;)

Ik ga er weer vandoor, we gaan zo lekker even naar het bos met de hond!

Tot snel!

Liefs,
    Angela

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    goedemorgen dames!

djonna, rij voorzichtig he ;)

ik zo even aan het werk en dan de rest van de dag vrij, heerlijk!

Tot later!

17. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Djonna: Haha leuk zijn die momenten als je het ineens beseft he?

Ik check ook altijd wel even het wc papier, maar ik moet zeggen dat ik me er niet zo druk om maak. Misschien komt dit ook omdat ik in mijn vorige zwangerschap ontzettend veel bloedverlies heb gehad en de VK mij ook vertelde dat er in 50% van de zwangerschappen sprake is van bloedverlies, en vaak is er dan toch niets aan de hand. Wanneer je echter krampen hebt en bloed+stolsels verliest dan is de kans erg groot dat het mis gaat.

Ik ken trouwens iemand die TSS gekregen heeft, dus ik zou wel oppassen met de tampontest. Wanneer er namelijk een pluisje (oid) van de tampon achterblijft (en die kans is nu groter, want je vagina is van binnen droger omdat je geen menstruatie hebt) kun je dit krijgen. En dat is echt geen pretje..

Hebben jullie allemaal al een afspraak bij de VK? Ik heb echt geen flauw idee wanneer je dit moet doen? Onze eerste was ongepland, dus toen meteen gebeld enzovoort omdat we niet wisten hoelang we zwanger waren.

18. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen meiden! zo dat zijn al mooie buikjes! ik zou het bij mij nog niet kunnen zeggen.. Heb van mezelf al een buikje! haha. wel voel ik met giga misselijk.. en vermoeid de hele tijd..
    @princess haha zwaar! wel leuk op zich.. heb geen brandjes geblust. denk daar begin ik nu niet aan.. lijkt me niet verstandig! en ik mag deze dinsdag al de verloskundige bellen! volgens mvm mag dat met 5 weken en op de site van de vk staat dat ook.
    @isis.. mijn 3 katten zijn net zo. de hele tijd rond om me heen hangen.. en (ja ik weet het erg veel dieren, maar kan niet zonder ze) ik heb buiten 2 nijntjes die normaal meer met elkaar knuffelen ipv met mij. en nu was het zo dat er 1 in slaap viel.. haar buikje tegen die van mij..kon wel janken! haha

Zijn jullie soms nog aan het door testen? Ik wel.. heb woensdag een testje dgedaan en vanmorgen ook.. streepjes worden mooi.. na zo'n diigitale wil ik ook een knal streepjes test! haha morgen de laatste en dan is het afgelopen met testen..

19. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Bedankt Angel. NBU staat bij andere forums gaat volgens mij erover dat ze dan gaan kijken of het een jongen of meisje is. maar ik vraag me gewoon af waar de letters voor staan :p

Maar bij mij was het waarschijnlijk 18 dagen na DPO. ik weet het niet zeker omdat we dus een miskraam hebben gehad en ik meer daar mee bezig was dan met het opnieuw zwanger worden :D

Jij trouwens nog gefeliciteerd met je 5 weken ! Bij ons is het morgen 5 weken haha

20. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Wij hebben ook nog geen afspraak, door de miskraam in september zijn we nu een beetje afwachtend. Morgen doen we nog een test, had er 1 extra van MvM gekregen vorige keer. En dan volgende week zaterdag nog een digitale. Hopelijk staat er dan een mooie Zwanger 2-3 :)
    Als dat allemaal goed zit dan bel ik die maandag daarop de verloskundige en MvM.

Mijn vriend is vanaf 14 november 2 weken weg (alleen in het weekend thuis) dus ik ga vragen of we voor de 14e mogen komen, anders daarna en dan gaan we het de familie vertellen met sinterklaas (ben al gedichtjes aan het verzinnen :p )

Deel Deze Pagina