ik wil je buddy wel zijn hoor ukkie... en ben net terug van de VK... en alles was goed... nu maandag over een week de 20 wk echo... en dan 28 febr weer voor gewone controle... zet je hem er ff weer bij angel??
Juudje, hoe ver ben je nu?wat een mooie buik zeg! en wat gaat dat hard, daar is die van mij ook niks bij haha! inkiee,, joun buikje is ook mooi!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Buddynieuws van mandy!!!!!!!! Ze pingde me net dit: Ik ben nu met spoed na t ziekenhuis toe... Heb echt enorm bloed verloren net en wat stolsels..en enorme kramp.en me rug auwww.. Ik hoop dat die bloedprop gewoon is dat die weg gaat nu door t bloed
Wat!!! ok........ hoop dat het goed gaat met haar en dat het idd gewoon het loskomen van de bloedprop is.. sterkte mandy!
!!!!!!! BUDDYNIEUWS VAN MANDY!!!!!!!!!!!!!!! Alles goed met beebje. bloedprop is wat geslonken, maar de placenta ligt wel weer voor. Bloedprikken en urine inleveren. 9/2 terugkomen 11u Bloeddruk laag 95 om 50.
Pfeeew gelukkig is de beeb ok, en mag ze zo lekker weer naar huis... lekker rustig aan doen meis en heel veel beterschap!!!