pfff wat fijn dat alles weer goed is. Volgens is de 6e goed en die andere moet een gewone afspraak zijn.
doe het vanaaf en anders morgenochtend ff. Wil je het me even in een pb sturen (voor ik het vergeet) thanx!
Dank je wel lieve meiden! Ben weer thuis en ga nu ook plat, heb hoofdpijn en voel me echt niet lekker... Dank je buddy Angel
@mandy... ik ben 18 wk + 4 dagen... Jeetje mandy... je moet ons niet zo laten schrikken hoor... duim hier heel hard dat alles goed is met jou en met de kleine..!!! en lees ondertussen dat het met de kleine goed gaat... super... Angel... beetje verwarrend opgeschreven lees ik... ik heb de 13 de 20 wk echo... (die stond er al in zag ik nu) dus nu sta ik er 2 keer in voor de 20 weken echo... de 6e heb ik hem nog niet... de 28e is goed zo... dank je...
Dank je Juudje... Heb net op internet een film gezien flicka over een meisje dat uit de stad komt en by haar oma woont, die wordt dement en moet het meisje plots naar haar vader toe die heeft een paardenranch... Laat ik nou net een zwak hebben voor paarden. Daar staat een zwarte mustang merrie Flicka en onhandelbaar... Zij kan hem temmen en berijden... Heel verhaal.. En heb er heel wat op los gejankt... Het kleine meisje in me kwam eventjes los hihi
pff had vandaag om half 1 de eerste pil genomen maar een paar uur later werd mn rechter hand rood en branderig gevoel. ziet eruit alsof er allemaal kleine naaldjes in gezet zijn. en mn boven benen ook helemaal?? was dat nu weer! staat wel dat het bijwerkingen kunnen zijn in de bijsluiter. als het erger word bel ik gelijk weer! ben er gewoon misselijk van bah
Daggie, mooie bolle buikkie hoor, zag het op fb! Hettie, ook heel veel beterschap toegewenst van ons! Kussie
heb de ha post gebeld moet meteen stoppen met die pillen en morgen mn eigen ha bellen hoe nu verder. ze zegt hopen dat ie pil je onsteking weg heeft gehaald al!nou ik ben er bang voor dat het niet zo is! maar die ontsteking moet toch weg! zijn er nog meer pillen die ik mag hebben dan? pff ik word er zooooo gek van! kan het nu niet gewoon klaar zijn!!!
Oh meis wat klote weer! Ze moeten ff opschieten met die kweek dan weten ze om welke bacterie het gaat en kunnen ze in een keer de goeie antibiotica geven.. en er zijn nog wel meer antibiotica hoor mop.. je moet nu echt ff veel drinken minimaal 2 liter per dag! En morgen ochtend gelijk ff je ha bellen.. x
ja ik heb vandaag ook zeker 2 liter water op! denk nog wel meer! ze zei ook verse citroen persen en dan met water drinken! zal niet lekker zijn maar ja probeer het maar. heb niet eens een pers haha! ik ben om 8 uur gelijk naar mn ha op! moet hij maar even wat bedenken te doen nu!
Vitamine c tabletjes heb je die in huis? Die kan je ook nemen stuk of 10 een teveel aan vit c plas je uit.. en de bacterie in je blaas kan niet tegen de zuurgraad van vit c.. misschien dat het wat helpt
Goeie morgen meiden. @mandy hoe gaat het nu met je meis? @hettie wat balen weer een blaas ontsteking was je vandaag al bij je ha geweest? @inkie waar staat je buik foto zag m iet? @all Het sneeuwt hier... zo gezellig Me kids beide weer koorst grr wordt er wel een beetje kriegel van.. liefs tam