Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor vreemd gevoel heb je dan meis?
    omdat je buik wAT minder is vandaag?
    liefs

2. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

20 dec 2011
    172
    0
    0
    eigenaar bij Art of Bella's
    foxhol
    Jaa snap er gewoon niks van, + ik voel der nog niet en ik weet dat ze ontzettend druk is...

3. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Good morning! Vannacht echt zo kut geslapen.. had zo veel pijn in me buik pffff denk dat het groeipijn is want het voelt heel scherp en een beetje alsof het scheurt en met draaien word het erger.. nou zat ik te lezen over bandenpijn maar ze zeggen dat dat ter hoogte van je schaambeen zit.. nou bij mij zit het veel hoger.. wel helemaal aan de zijkant en alleen rechts.. als ik eraan zit doet het ook zeer.. is dit ook bandenpijn dan?

Hettie hoe is het gegaan bij de huisarts?

Mandy voel je je wel al iets beter?

Tamaramama blz 366! ;)

Hier nog geen sneeuw maar als ik op buienradar kijk komt er zo een hele berg aan whoohoow

4. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    hier een slechte nacht gehad! pff en vanmorgen voelde ik me zoooo slecht ( veel buik pijn,steken, heel erg trillen,koud,misselijk) mn man durfde niet naar zn werk te gaan om mij alleen te laten! de dokter gebeld om 8 uur en die had van de huisartsenpost al bericht gehad en hij wilde me snel zien! dus wij samen erheen gegaan. hij denkt niet dat het een reactie is omdat het beperkt is tot benen en rechter hand. maar voor zker heid heb ik nu weer andere pillen gekregen. en ik mocht niet werken van de huisarts vandaag maar daar voel ik me ook echt te slecht voor pff wat ee gezeik altijd! als ik nu nog een keer zo snel blaasontsteking heb dan moet ik naar het ziekenhuis toe voor onderzoek. hoop maar weer dat deze pillen snel werken.

mn man is nu ff werken en komt om half 3 weer naar huis toe. het werk liep vast dus hij moest wel even.. mn schoonmoeder komt zo de hond even uitlaten dus ik kan lekker blijven liggen. '

hier nog geen sneeuw maar duurt niet lang meer denk ik.

5. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hettie meis ik hoop echt dat deze pillen gaan werken want snap wel dat je hier ff helemaal niet goed van word! Hadden ze de uitslag van de kweek nog niet binnen? Nou mop doe lekker rustig aan.. kruip lekker je bed ik of op de bank en ik hoop dat je er nou eindelijk is vanaf komt! Knufff

6. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ inkie wat een mooi buikkie.
    Niet vergeten he dat de meeste die nu al een buik hebben a eerrder zwanger zijn geweest:) Bij mijn vorige zwangerschap had ik met 19 wkn nog totaal geen buik en toen zaten er 2 in.. as je de 20 wkn voorbij ben gaat het ineens hard.:p

@Hettie wat vervelend meis.. hoop dat je je snel beter voel.

@mandy. als je een raar gevoel bij hou kan je toch altijd je vk of gyn bellen?

@all ik zie me gras niet eens meer zoveel sneeuw ligt er whahah

7. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Tamaramama dank je mop! En ja daar heb je ook gelijk in.. ik wacht het gewoon af ;) vind het wel jammer dat ik ook nog steeds niks voel.. terwijl op echos is hij altijd hartstikke druk! En zoveel sneeuw al!! Leuk voor de kids straks!!

8. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

20 dec 2011
    172
    0
    0
    foxhol
    Daar zit ik dus ook mee... Zo druk en dan voelen we niks

9. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat kan k me voorstellen dat je t wil voelen. nog ff geduld en dan ineens is t er.

En de kids vonden er vanmorgen niks aan had ff dik aangekleed en de achtertuin in maar chelsea wist niet hoe snel ze weer naar binnen moest rennen...:$
    En kyano volgde niet heel veel later..

Hoe zitten jullie mnet namen????
    ben er gewoonnog niet uit...

10. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

20 dec 2011
    172
    0
    0
    foxhol
    Wy hebben de naam al klaar hihi

11. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Wij hebben de naam voor ons ventje al :) whuhahah tamaramama ze vond het veel te koud zeker ;)

Mandy ze zeggen dat je rond de 20 weken wel iets gevoeld moet hebben dus dan hebben we nog even ;)

12. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$vertel vertel of houden jullie de naam ook geheeim op zp?

Ja denk t ook, ze zijn ook niet helemaal tof.
    We gaan t morgen gewoon nog eens proberen.

Me schoonouders zijn net geland op schiphol, waar ze zaten was t 30 graden... pff zal wel even wennen zijn voor ze..:D

13. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Tamaramama.. whaha ja blijft nog een geheimpje ;)
    En wat een verschil van 30 naar -5 ofzo pfffff zal idd wel ff wennen zijn.. mijn moeder en broer gaan eind deze maand naar australie en nieuw zeeland voor 2 maanden daar is het ook heerlijk weer tssss maar ga ze wel missen hoor :(

14. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    @namen... heb ik eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht :s

15. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    meiden die slecht slapen...sterkte, ik weet hoe het voelt :(

Inkie....en toch heb je een mooie naam ;) :p

mandy, maak je niet te druk mop!!!

Hier zijn alle 3 de namen al klaar. (ja ze krijgt net zoals dr broer en zus 3 namen) ;)

16. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Angel ja mede dankzij jou mop!! En die van jou zijn ook heeeel erg mooi!

17. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    @ hettie sterkte meid doe lekker rustig aan en hoop dat het snel over is voor je.

@ mandy hoop dat je de kleine meid ondertussen al gevoeld heb en anders gewoon even vk bellen hoor. Daar zitten ze voor.

Pfff vanacht ook al zo slecht geslapen de hele tijd kramp en pijn in me been gehad. Gelukkig vandaag vrij:D nu lekker warm binnen van het mooie witte wonderland aan het genieten.:)

@ namen die hebben we ook al klaar. We hebben voor allebei de geslachten een aantal namen moeten alleen nog even kiezen welke het uiteindelijk gaat worden.

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    hihi en jij hebt mij ook nog geholpen gister he ;) Thx!! :D

19. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Mandy, angelsounds al geluisterd???

20. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

20 dec 2011
    172
    0
    0
    foxhol
    @ angel, ja hoorde het even snel en toen was ze weg en kon ik er niet weer vinden, vanavond nog eens proberen...

Ik heb voor jongen en meisje beide 2 namen, maar nu voor de meid is het al klaar hihi

Deel Deze Pagina