Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    He meiden, wat hebben jullie veel gekletst!!! Geen puf om alles te lezen,dus sorry als ik ergens niet op reageer!

Hier niet zo fijn, ben afgelopen woensdag naar de bekkenfysio geweest,en het zit helemaal niet goed, alles zit scheef. Ze verwees me door naar een osteopaat, dus verzekering gebelt krijg 25,- per consult vergoed,maar een consult kost 77,- per uur! Dat gaat 'm dus niet worden,want ze verwachten wel een flink aantal behandelingen omdat het zo verkeerd zit. Ga haar zo even bellen of er een andere oplossing is, alles vergoed mn verzekering volledig fysio,bekkenfysio,manueeltherapie behalve osteopaat dus. Grrr... Kan ook een erasmusband proberen,maar de goedkoopste die ik vind is 49,- en het is niet zeker dat ik er baat bij heb...ga zo maar 'ns op mp kijken.

Sorry voor mn geklaag hoor dames! Btw heb 9 feb mijn 20wkn echo,maar sta niet meer op de lijst haha.
    Kleine is goed druk,voel 'm af en toe...gisteren met angelsound kwam de kleine er echt naartoe gezwommen,en schoppen tegen dat ding...zo lief!

Nogmaals sorry dat ik niet alles heb gelezen.
    Hier ook een dik pak sneeuw trouwens, kijken jullie allemaal wel goed uit!!!

Liefs

2. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

20 dec 2011
    172
    0
    0
    eigenaar bij Art of Bella's
    foxhol
    Doe maar rustig aan meid!
    wat een duur geintje ook he, en klote dat dat nou net iets is wat niet vergoed wordt..:(

Even marktplaats speuren!

hebben we samen de 20 weken echo op 9feb, hoelaat moet jij?
    ik om 13.00

Sterkte meis!!

3. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Ja,ik ga even op mp kijken of ik er een kan vinden.
    Ja,en geloof nog iemand hoor 9feb weet alleen even niet meer wie...wij mogen om 17.30uur want manlief moe(s)t werken, nu waarschijnlijk niet met die vorst,is vanaf woensdagmiddag al thuis. Dus nu mag ik heel de dag gaan wachten,en dat gaat lang duren denk ik! Haha.

Ik zag trouwens ook de website,wat een ontzettend leuk idee zeg!
    Kunnen we er geen chat op zetten,of is dat niet mogelijk?

X

4. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Princess balen joh! Wat is dat belachelijk duur trouwens! Volgens mij moet er wel een manier zijn dat je het vergoed krijgt.. het ligt eraan welke code ze gebruiken.. weet niet precies hoe dat zit.. je zal wel veel pijn hebben :( knuff voor jou!

En die chat zat ik ook al aan te denken lijkt me leuk! Weet alleen niet of dat kan..

5. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Ja,dat is ook mijn idee dat ze een andere code kunnen gebruiken,maar hoor ook van vele mensen dat een bekkenfysio het ook kan verhelpen,dus dan denk ik waarom dan verwijzen naar een osteopaat. Maar ik heb haar gemaild,dus ben benieuwd wat ze gaat antwoorden.

Ja,ik heb helemaal geen verstand van website's maken,maar het lijkt me wel erg gezellig ;)

En jij al flink blauw geshopt? X

6. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Princess whaha heb wel veel leuke dingen gezien maar nog niks gekocht ;)

7. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

20 dec 2011
    172
    0
    0
    foxhol
    Hoe houd je dat vol Inkie, elk iets wat ik zie wil ik gewoon hebben, moet me echt elke keer inhouden om nu even niks meer te kopen!

8. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    sorry meiden, ben doodop...in mijn lichaam en in mijn hoofd.
    Dus van mij even geen gezellige berichten...

Alleen dit: ik voelde de kleine voort eerst straks tegen mijn hand schoppen!! :) geweldig!

9. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Mandy whaha tis ook niet heel makkelijk hoor hahaha ;)

Angel moppie pfff ga jij maar lekker bank hangen.. en wat heerlijk dat je je kleine meid al zo voelde! Lijkt me zo bijzonder! Mijn knulletje heeft er nog niet veel zin in heb nog steeds niks gevoeld.. knuff

10. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Haha ik vind het ook knap hoor inkie! Hier hebben we er nu ook even de rem op gezet,want ben bang dat ik nu al teveel heb,en dat hij het dan straks niet eens allemaal aan kan,en dat zou zonde zijn.

Angel,doe lekker rustig aan meis...en wat leuk dat de kleine meid tegen je hand schopte,lijkt me zo leuk om dat te voelen...manlief probeert het ook elke dag,maar dat is nog niet gelukt haha.

X

11. juudje1985

1 dec 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tamaramama... wij zijn nu wel uit een meisjesnaam, maar een jongensnaam pfff we komen er niet echt uit..

en hier ook een dik pak sneeuw... heerlijk... alleen beetje jammer van het ijs...

12. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    @spulllen kopen... ik heb hier ook een heel lief pakje liggen en een houten autotje.
    maar deze heb ik beide gehad, ik heb zelf ook nog niks gekocht :D
    komt wel van het voorjaar denk ik hahhah

13. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    goedemorgen op deze mooie morgen!!

hoe is het hier? nog wat leuke dingen doen vandaag?
    wij gaan ff boodschappen doen en moet nog wat kleine dingen halen en ff lunchen samen! belangrijk dat er een wc in de buurt is haha!

14. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0

15. juudje1985

1 dec 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    het heeft hier gewoon vannacht 23 graden gevroren!!!!! en we waren op het nieuws :D....

16. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh meiden nog n uur dan gaan me katten weg.. loop te janken... Als n klein kind....

17. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Tamaramama ooh meis wat erg :( zal wel heel moeilijk worden.. maar hou in je achterhoofd dat ze een goed huis krijgen.. sterkte straks!

18. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOOOhhhh Tamaramama ik leef met je mee hoor, veel sterkte

19. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

20 dec 2011
    172
    0
    0
    foxhol
    HEeel veel sterkte Tamara, denk aan je mop! Dikke knuffel

20. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Tamaramama, sterkte meis...lijkt me heel moeilijk,maar net wat inkie zegt,hou in je achterhoofd dat ze een goed thuis krijgen.

Piri piri,wauw jij bent idd heel goed bezig haha. Klus ze!

Fijne avond allemaal dames, liefs

Deel Deze Pagina