Whooohoooow vandaag de kleine gevoeld luid en duidelijk!! Als ik me hand op me buik legde voelde je het zelfs!! Al die kleine dingen die ik eerst voelde waren dus ook al de beeb.. ik gooide het steeds op me darmen hihi.. vond het best eng want het was best hard! Wat een gek gevoel is dat zeg.. maar wel heeeeeel leuk en vandaag precies 18 weken jeeeeej
zooooo gaaf!!! Hier 19 weken alweer vandaag!! Time flies en hoogstwaarschijnlijk zit ik nu op de helft (ivm inleiden straks) raar idee hoor...
ja heel raar om te zeggen gewoon....MAAR als alles goed blijft gaan en ze wordt niet TE groot, dan loop ik gewoon door hoor, dan kunnen ze de boom in met dat inleiden!!
Daarom joh...maar we gaan het zien...t zal weer een groot kind zijn, dus wordt het denk ik toch wel inleiden.....
Inkie.... super dat je de kleine gevoelt hebt... en gefeliciteerd met je 18 week... ik alweer 19 week vandaag!!!!!... nog iets meer dan een week en dan de echo!!
Hey meiden. Thanx voor de lieve berichtjes... Is nu wel wennen thuis... Die mensen waar ze heen zijn die gaan af en toe mailen hoe t met ze gaat daar ben ik wel blij mee. @ inkie wat onwijs dat je je kleine man heb gevoeld.. Nog fijne avond
Tamaramama, geloof best dat dat wennen is. Gelukkig komen ze goed terecht en hoor je er zo nu en dan nog wat van. Ik was gister ook 19 week hihi, donderdag 20 week echo, vind het best spannend, ons prinsesje weer zien! Xxfijne avonddd
@Mandy Was wel weer even schrikken van jouw berichten. Gaat alles nu wel weer goed met je? En donderdag de 20-weken echo, spannend! @Tamaramama Het zal idd wel vreemd zijn, zo zonder katten in huis. Wel fijn dat jullie zo af en toe nog wel bericht van ze krijgen. Dan weet je in ieder geval dat ze goed terecht zijn gekomen. @Angel Raar idee, dat je waarschijnlijk al op de helft bent! Hopelijk valt het allemaal wel mee en wordt ze niet al te groot. Maar wel goed dat het in de gaten wordt gehouden. @Inkie Wat leuk dat je de beeb al zo duidelijk hebt gevoeld. @Piri Piri Jij bent idd al heel goed bezig. Leuk om er zo mee bezig te zijn, of niet? @Juudje Jeetje zeg, 23 graden gevroren Hier is het geloof ik niet zo koud geweest. @Hettie Hoe gaat het met jou? Alles weer een beetje onder controle? Ik denk inmiddels ook af en toe de beeb te voelen, maar ben er niet helemaal zeker van. En nog steeds niets gekocht, echt erg gewoon. Bij de eerste hadden we zelfs met 10 weken al de kinderwagen gekocht, en nu nog niet eens een rompertje.... Vandaag ook echt iets stoms gehad, ik was m'n huissleutel kwijt. Ik wilde wel graag naar buiten met de kleine, maar manlief was aan het werk, dus m'n schoonouders maar gebeld en daar de sleutel opgehaald. Komt manlief vanavond thuis, gaat ie naar de wc beneden, ligt daar m'n sleutel. Ik ga eigenlijk altijd boven naar de wc (verwarmde badkamer ) dus hoe hij daar terecht is gekomen Gevalletje zwangerschapsdementie denk ik dan maar
Goeie morgen... 20 wkn jouhoe... Hier n heerlijk weekend gehad... kids vinden het toch echt te koud buiten haha dus lkkr binnen gezeten. vanochtend opeens last van ochtend misselijkheid.. pff hoef maar aan eten te denken of k ga al koren... Kan dat zo ineens? liefs tam
Rete spannend! Ik volgende week dinsdagavond...(of wast nou maandagavond?? POEMIEEEE ik heb ook last van zwangerschapsdementie!!!!! haha)
whahah erg he die dementie... Ben nu al lijstjes aan t maken wat ik deze week moet doen... haha taarten bestellen... Wat voor taart???? boodschappen doen... huis schoonmaken... we vieren de verjaardag zaterdag van 10 tot half 1 voor fam en van 15:00 tot 17:30 vooor vrienden. is t niet zo druk maar wel n hele dag vol maar ja als de kids t maar naar hun zin hebben En gisteren zei manlief... als de verjaardag is geweest gaan we maar eens kijken naar geboorte kaartjes