Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Goeiemorgen iedereen!
    Tamamama sterkte.
    Ik ben gister dagje sauna geweest, was heerlijk. Op t bubbelbad na, dat werd me niet in dank afgenomen, kongfu panda werd wakker hihihi. Wat wel jammer is, telkens als ik t voel en manlief met zn hand ook wil voelen. Stopt de kleine wurm met bewegen...vind wel sneu voor manlief, hij is zo zorgzaam.
    Fijne dag iedereen !

2. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk pirrpiri n daggie sauna..
    Mijn man heeft t zelfde zo sneu.

fijna dag iedereen:)

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    wij gaan geregistreerd partnerschappen!!
    Nog wel ff kijken wanneer, maar erg leuk! :)

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Angel Gefeliciteerd, wat leuk!

@Tamaramama Jij ook gefeliciteerd, maar dan met je 20 weken :)

Oh ja, dat hebben we ook nog, geboortekaartjes uitzoeken.... Wordt er een beetje gek van, wat er allemaal wel niet nog gedaan moet worden :(

Ik heb vandaag wel eindelijk de gastouder teruggebeld, van vorige week maandag. Om eens langs te gaan met de kleine. Waarschijnlijk wordt dat hem toch wel, ook wel een klein beetje omdat het heel veel geld scheelt. Al vind ik het wel een beetje eng idee om de kleine achter te laten bij een 'vreemde'....

We hebben ook eindelijk behang uitgezocht voor de kamer van de kleine man. Hij gaat naar zolder, hebben we pas verbouwd, dus behang voor het voorste gedeelte hadden we al, maar voor hem gaan we nu voor behang van Cars. En als zijn kamer af is moeten we nog aan de baby kamer gaan beginnen. Wordt waarschijnlijk ergens in juni pas ofzo :(

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Poemie, in juni?? Ohm dan komt de kleine al zowat haha ;)

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    geboortekaartje hoeft ook niet nu al he...nog tijd genoeg joh...

7. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja, erg hè? M'n schoonvader is tot mei ergens aan het klussen bij m'n schoonzus, dus kan ie ons daarna pas helpen. Ik ga maar proberen er niet al te veel om te stressen ;) En de kleine komt toch nog even bij ons op de kamer, dus kan het ook nog wel als ze al geboren is ;)

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Oh ja, ik heb trouwens ook nog een afspraak gemaakt voor een 3D echo, op 19 april om 11.00 uur. Ik kan hem hier wel op de lijst zetten, maar niet op de website, zou jij dat willen doen Angel?? Thnx!

9. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    staat erin poemie!!

En wel balen zeg...

oh trouwens ik ga de geboortekaartjes online bestellen denk ik

10. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Hi poemi,
    Ff snel vraagje, ik heb hier n gastouder gevonden maar nog niet echt in verdiept, de zus van mijn buurvrouw doet dit, en kost 5euro per uur incl eten/drinken en fruitje. Maar zou niet weten of dit n goede prijs is, en of waar ik evt 'recht' op heb kwa vergoeding, jij enig idee waar ik dat zou kunnen terug vinden ?

11. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    hier gaat het al een stuk beter met mn blaas! ik voel het nog wel maar gelukkig een stuk minder! pff alleen wel te veel gedaan op mn werk en nu weer buikpijn... maar ja nog 5 daagjes en dan een echo joehoe!!kan zoooooo niet wachten! en dan maar hopen dat ze kunnen zien wat het is! ik wil shoppennnnnn!!

12. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    voel trouwens nu steeds gekietel binnen in me buik? en soms plopjes? zou het de baby zij of kriebelen je darmen ook? ik durf nog niet met volle overtuiging te zeggen dat het de baby is want weet niet wat ik moet voelen haha stom he?

13. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

20 dec 2011
    172
    0
    0
    eigenaar bij Art of Bella's
    foxhol

Zoietsheb ik dus ook de hele tijd!

Angel wat super nieuwsss!!!:D Gefeliciteerd alvast hihi

Ik lig voornamelijk alleen maar plat heb me toch elke keer zon last van me rug dat als ik eenmaal lig ik nog amper kan zitten/staan of lopen
    vandaar dat jullie zo weinig van me horen.

Pff donderdag belt de bedrijfsarts me ook en heb ik de 20 weken echo spanneeend!!

Kussie en een fijne avond!!

14. tamendon

tamendon Actief lid

2 nov 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij krijgen een dochter :)

Alles was verder helemaal goed, hartje weer gehoord, en alles zag er perfect uit.
    Wat helemaal leuk was dat mijn moeder vorige week vertelde dat ik als baby altijd met de kont omhoog lag te slapen, en nu op de echo lag ons meisje dus ook met de kont omhoog en de beentjes eronder lekker te slapen. haha

Wat we de hele week voelde was niet de baby maar mijn darmen want de placenta ligt er namelijk voor, maar ja geeft niks weet nu dat alles goed is.
    Mijn zusje riep heel hard YES toen de vk zei het is 100 % zeker een meisje ook erg leuk en mijn ouders verrast met roze beschuit met muisjes en die waren ook heel enthousiast.
    Foto's plaatsen gaat niet lukken heb geen scanner en zijn te onduidelijk als ik er een foto van maak. __________________

15. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meis echt mega leuk.. en ze ligt nu al t zelfde als haar mama...

16. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Tamendon, gefeli! Echt super leuk! Heb je op roze gezet op de site ;)

17. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    hettie, fijn dat het weer wat beter gaat met je!

mandy, jeetje arme jij :( Sterkte hoor!!

18. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    mandy sterkte..
    tamaradon.. wat leuk meis een meisje!!
    tamaramama is wennen zonder huis dieren.. maar ze zijn gelukkig goed ondergebracht!
    hettie gelukkig gaat het weer wat beter!!!

19. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    tamaradon helemaal leuk een meid :D

tamaramama heel veel plezier bij de 20 weken echo :D nu maar hopen dat hij/zij de beentjes goed dicht houd anders weten jullie het straks alsnog hihihi

20. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    succes tamaramama!!!

Deel Deze Pagina