Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Het is al weer druk hier zo op de vroege morgen. Ben aan het werk dus heb eigenlijk niet zo veel tijd ;)

@Angel Ik ga ook zeker voor die knaltest. Vanmorgen van sensitets nog een keer gedaan en was al wel een duidelijker streepje dan gisteren. Toen was het nog echt een tuurstreepje. Sensitest is wel lichter dan de kruidvat (beide gisteren ook gedaan), dus morgen nog een kruidvat doen, kijken hoe die is.

@Djonna Snap je onzekerheid. Hopelijk wordt die met de echo volgende week weg genomen. Al duurt dat nu voor je natuurlijk nog veeeel te lang :) Leuke gedacht hè? Dat je zwanger bent. Zo zit ik nu op m'n werk ook regelmatig: Ik ben gewoon weer zwanger :D

@Alaye Vervelend dat je zo'n kriebelhoestje hebt. Manlief loopt er ook al een tijdje mee, zit bij hem echt in de longen dus dan helpen hoestdrankjes niet zoveel. Heb jij daar ook last van? Of zit het wel gewoon in je keel?

@Isis Lekker, zo'n vrij dagje! Leuk trouwens, die foto van met je kat. Ze voelen het volgens mij wel aan ja.

@Yummy Bij onze vk mag je in principe bellen met 6 weken voor de intake met 8 weken. Vorige keer heb ik ook al met 5 weken gebeld en vinden ze ook echt niet erg. Dus gewoon lekker bellen als je dat wilt!

@Nath Lastig dat je zo misselijk bent. Ik ga ook nog wel even door met testen, ik wil ook een knal test deze keer!

@Kleinduimpje Ik ben 23 september geopereerd aan m'n bbz en ik had m'n eisprong wel een weekje later dus het kan zijn dat je bij de echo uiteindelijk minder ver blijkt te zijn.

Hier verder nog niet veel te merken van m'n zwangerschap. Gelukkig niet misselijk maar heb ik bij de 1e ook niet heel veel last van gehad, als ik maar regelmatig blijft eten. Wel wat sneller duizelig bij opstaan e.d.

2. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    poemi ik ook! haha .. alhoewel die van vanmorgen al bijna net zo donker is!:D misselijk is idd vervelend.. kan niet eten.. maar goed.. met wat beschuit kom je een heel eind! haha

yummi ik mag bellen met 5 weken. als je zoekt op een vkpraktijk in de buurt en op hun site kijkt. staat dan daar niet op vanaf wanneer ze intakes doen?

zo hondje uit laten en lekker dagje op de bank! haha fijne dag meiden!

3. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    @Poemi

Ja dat zou kunnen, maar de vorige keer heb ik ook een cyclus van 28dgn aangehouden en die testen waren allemaal een stuk minder duidelijk dan nu. Hoe moeilijk het ook is we zullen toch gewoon moeten afwachten ;)

4. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    nou ik zit met mijn positiebroek aan hoor...wat een heerlijkheid....whahaha erg he!! :D

@Djonna, dat geloof ik wel ja dat je er dan pas rust in hebt als je het op de echo ziet!

@Alaye, kriebelhoest? nee niet haha.
    Ik zal zo je afspraak in de lijst zetten!

@Yummy, meestal bel je met 6 weken de vk, maar zeker niet later.

@nath, foto's zien van je testjes he!! leuk!!
    nee geen test meer gedaan eigenlijk, maar heb er al 13 op zitten :p

@Kleinduimpje, je bedoeld NUB, ja dat is inderdaad dat je kan zien rond 12-14 weken of het een jongen/meisje is.

@poemie, bij mij waren de sensitest ook lichter dan de KV testen!

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    BEVALLINGSLIJST JULI MAMA'S
    14 juni - Helma85 (1e kindje)
    22 juni - Clauzoe (3e kindje, ZKH bevalling heeft al 2 meisjes)
    24 juni - Tamaramama (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een tweeling)
    28 juni - Princess86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    28 juni - lefbekkie (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al 2 jongens)
    29 juni - Angel78 (3e kindje, ZKH bevalling, heeft al een jongen en een meisje)
    29 juni - Joyce86 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een meisje)
    30 juni - Isis857 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    30 juni - Djonna (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    30 juni - kleinduimpje (1e kindje)
    02 juli - Yummy (2e kindje, ZKH bevalling eigen keus, heeft al een zoontje)
    02 juli - ukkie89 (1e kindje)
    03 juli - Nath86 (1e kindje, ZKH bevalling eigen keus)
    05 juli - Daggie1984 (2e kindje, ZKH bevalling, heeft al een zoontje)
    05 juli - Alaye (1e kindje, ZKH bevalling)
    07 juli - Poemie (2e kindje, heeft al een zoontje)

***vlindertjes***
    01 juli - Marilouise (heeft al een zoontje)

AFSPRAKENLIJST

01 nov - Isis857 1e afspraak gyn + 1e echo
    01 nov - Djonna 1e afspraak VK
    01 nov - Nath afspraak MvM
    02 nov - Djonna 1e echo
    03 nov - Tamaramama 1e echo
    03 nov - Yummy afspraak MvM
    04 nov - Tamaramama Intake VK
    08 nov - Nat86 VK bellen voor intake
    08 nov - Alaye afspraak MvM
    10 nov - Princess86 1e echo
    14 nov - princess86 intake VK
    15 nov - Angel 19:50 1e echo en intake VK
    16 nov - Lefbekkie 16:30 Intake VK
    17 nov - Clauzoe 1e echo
    17 nov - Joyce86 intake VK en 12 echo
    17 nov - Poemi 09:45 1e echo
    18 nov - Clauzoe intake VK
    23 nov - Alaye 09:00 gesprek gyn en 1e echo
    07 dec - Lefbekkie 19:30 1e echo

*** voor aanpassingen/aanvullingen stuur een pb naar Angel78***

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Kleinduimpje Als ik trouwens je testen zie zal het bij jou wel kloppen. Je hebt een week geleden natuurlijk al positief getest. Had ik overheen gekeken, sorry :)

@Nath Fijn dat jouw test al mooi donker is. Hoe lang heeft dat geduurd? Heerlijke een dagje op de bank, ruilen???

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    zooo ik ben weer vrij voor vandaag:) Zou zeggen weekend! maar helaas moet ik morgen en zondag hele dag werken..

hier nogal een weeiig gevoel.. volgens mij zijn m'n darmen aan t puzzelen hoe ze t beste kunnen gaan liggen ofzo:p denk dat ik maar eens een rustig dagje er van maak:)

8. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    poemi.. vorige week zaterdag 11 pdo was hij heel licht zondag iets duidelijker maandag nog meer zichtbaar en sneller kruitvat 2 voor 5 testen.(helaas heb ik die testen weg gedaan) dinsdag clear blue binnen 3 min woendag predictor smal streepje. nooit mee getest dus weet niet of hij anders dikker moet zijn van vanmorgen weer met kruitvat. geleidelijk maar binnen een week erg duidelijk..

9. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja poemi maar ik moet wel aan de poets vandaag!:D ook wel lekker.. en daarna lekker relaxen! (met emmer naast me..) in het echt lijkt die laatste test trouwens donkerder..

10. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    nath, mooie testen!

ZERE TIETUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AU AU AU

11. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Bedankt Angel :) hahaha

@Poemi, geeft niet joh. We hebben vorige week zaterdag de eerste test gedaan, alleen had ik maar 3 druppels in de test gedaan, dus eigenlijk zou de 1e ook wat donkerder zijn geweest.

Ik heb net ook nog een test gedaan, ik zal zo het rijtje even plaatsen :) Ik wil gewoon zien of mijn HCG meer wordt gek he?

12. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
  13. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    duidelijk! mooi rijtje!

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Kleinduimpje Mooie testen hoor! En gek is het niet hoor dat je ze duidelijker wilt zien worden.

Vk zeggen altijd wel dat een streep een streep is en dat het niet erg is als ze niet donkerder worden, maar daar geloof ik niet zo in. Vorige keer werden de testen bij mij op den duur niet meer donkerder en toen was het dus foute boel :(

Maar het ziet er bij jou nu wel netjes uit!

@Nath Ook al zulke mooie testen! Al aardig wat testen gedaan zo te lezen :) Succes met het poetsen.

@Angel Zo, dat is duidelijk :D

15. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje meiden wat gaan jullie hard.hahah

@ angel thanx, ik zit nu al zinds gisteren middag aan de gedroogde pruimen en nu kan ik mondjes maat weer naar de wc... pff lucht wel op hoor,
    Je krijg er zo een buik pijn van en dan wordt je weer onzeker... grrr.
    maar ja nog 6 dagen en dan de echo.

Voor alle buik foto,s wat goed zech.
    Bij de vorige zwangerschap groeide ik na 5 mnd pas en toen meteen 30 kilo... en alleen maar buik.. had toen echt het idee dat ik voorover zou kiepen...haha
    nu wel al een klein buikje spijkerbroek gaat iig niet meer dicht...
    maar ja dat zijn nu me darmen maar hoop wel snel te groeien vindt het onwijs mooi als je zo een mooie buik heb.

vandaag met schoonmama winkelen maar weide kleding aan.. want me (.)(.) zjin wel enorm.. en zei weten het nog niet:p
    En vanaaf verjaardag van me vader.. morgen me neefje..
    dan de fam maar even ontlopen;)
    tot december:)

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    meiden,
    ik ga proberen een beetje afstand te houden.. ben enorm gespannen voor de echo dinsdag. Merk dat ik er te veel mee bezig ben.. de angst van de MA zit er nog goed in merk ik. :(

17. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    kijk vooral niet naar mijn tieten die doen pijn!!! En bandenpijn...kan dat nu al af en toe echt het gevoel dat mijn onderbuik op knappen staat...
    pff ga eens wat doen hier, zooitje!! Kids zijn naar gym dus ik aan de slag. Vriendin van me vertelde vanmorgen dat ze 9 weken zwanger is, toen kon ik het natuurlijk niet voor me houden! haha

18. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meis, k ken het gevoel.
    probeer zoveel mogenijk leuke dingen te plannen totaan dinsdag en nog maar 4 dagen..
    we gaan voor je duimen.
    liefs knuffel:)

19. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve allemaal fijn weekend.
    heb t rete druk van t weekend dus kom maandag weer ff gluren.
    groetjes

20. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    fijn weekend tamaramama! Bedankt voor je lieve berichtje:)

Deel Deze Pagina