Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Angel78, Oct 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    och wat een schattig jasje zeg!! :)

3. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Arggg word gek, ff zeuren hoor.
    Maar loop hele dag in sloeber kleren ivm klussen, maar mijn borsten lekken zo, geen liters maar wel genoeg om natte plekken in mijn shirt te zien....
    Iemand tip ?

4. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    nog 3 dagen......

wat een leuk jasje tamendon! waar zit dat ter stal??
    haha ken hier niet zo goed de weg!

fijn dat het beter gaat met je angel!

5. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,397
    0
    0
    Hoi lieve meiden, ik ga straks ff alles terug lezen jullie hebben zoveel gekletst ;) haha.

Ik zag dat er een aantal gaan trouwen, wieuwwww! Gefeliciteerd girls!!!

X

6. tamendon

tamendon Actief lid

Nov 2, 2009
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    O hettie lekker aan het aftellen :)

Ik weet niet of er in cuijk een ter stal zit maar hier in Mill zit die midden in het centrum.

Piri Piri, vervelend die lekkende borsten en al vroeg, in het andere topic was er ook 1 die er last van heeft en die kreeg de tip om zoogcompressen of inlegkruisjes in de bh te doen.
    Ik ken het niet, heb er nog geen last van zelf en ben nooit eerder zwanger geweest.
    Misschien dat je iets aan deze tips hebt.

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Thanx voor de tips, t valt mij gewoon op als ik zoals vadnaag in sloeberkleding loop, dan heb ik geen bh aan. Maar ja, wat komt er uit als ik een bh draag ? vind t idee niet echt fris, dus misschien maar compressen halen....
    LEUK al die trouw plannen ? Worden het spoedjes ? Of met alles erop en eraan ??
    Oef als ik er aan denk, wil ik wel weer trouwen. ....beetje duur om t nog eens te doen..
    Geniet ervan !

8. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

Dec 20, 2011
    172
    0
    0
    eigenaar bij Art of Bella's
    foxhol

Supeeeer Angeel!! Gefeliciteerd!!

Ik heb morgen de 20 weken echo om 13.00 spannend...

Hoe gaat het verder met iedereen??

Ik heb vandaag weer bijna de hele dag geslapen en af en toe op fb gespiekt...

Oepss... Ik jeb al gewoon 3 weken lang hoofdpijn , ik sta er mee op en ga er mee naar bed.. Hebben hier meer mensen last van?

Xxx

9. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

Dec 20, 2011
    172
    0
    0
    foxhol
    Zijn jullie mannen ook zo vervelend, (lees) oversekst... Continu aan me willen zitten enzo... Of heeft alleen die van mij hier last van...

Maar piripiri wat snel ook al dat je "lekt" ... En dan zitten we bijna op de helft nog "maar"

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jeetje meiden, wat een getrouw hier allemaal! Inkie en Angel: Van harte gefeliciteerd!!! Als ik al niet getrouwd was zou ik ook de kriebels krijgen :D

@Angel Fijn dat je je ook weer goed voelt. En leuk dat de kleine meid gelijk zo druk is :)

@Tamaramama Fijn dat alles er goed uitzag op de 20-weken echo!

@Tamendon Wat een leuk jasje. Maat zou wel goed moeten zijn idd.

@Piri piri Vervelend, dat je nu al last van lekken hebt. Je kunt idd zoogcompressen gebruiken, maar moet je wel een bh aan. Hopelijk vinden ze morgen niets op de echo dan.

@Daggie Spannen, morgen 20-weken echo!

@Mandy Ook morgen de 20-weken echo, drukke dag zo met al die echo's :) Hier geen last van hoofdpijn trouwens, of een oversexte man, als we de minimaal 1x per week maar halen :)

Gisteren heb ik toch maar de vk gebeld, omdat ik nog steeds niets voel van de beeb en dat er op de echo's ook eigenlijk geen beweging te zien was. Maar hoefde me er niet druk over te maken, "het zal wel een rustig meisje zijn", en toen wist ze dus nog niet eens het geslacht van de beeb :) Wel toevallig dus.

11. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

Dec 20, 2011
    172
    0
    0
    foxhol
    Me kerel roept nu in 1x hmmm dan moet ik nog maar even 2x inhalen... Oepz..

Inkie wanneer is joun grote dag?

Ik 19 april hihi heb er wel zin in.

eN poemi ik dacht me meissie ook te voelen, maar voel nog steeds niks, en het vreemde is bij ons is ze op de echo wel megaa druk.e

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jij zit natuurlijk ook wel in een lastige situatie, op lichamelijk gebied, dus zo gek is het bij jou toch niet?

13. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

Dec 20, 2011
    172
    0
    0
    foxhol
    Klopt poemi hoor, en gelukkig begrijpt patrick dat volledig, maar hy was even in een ouwehoer bui vanavond en gelukkig begrijp hy mij ook dat ik het lichamelijk echt niet kan hoe graag ik het ook wil...

14. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,435
    0
    0
    limburg
    ik heb er geen energie voor ...manlief mag blij zijn met minima 1x per week hihi

15. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

Dec 20, 2011
    172
    0
    0
    foxhol
    T is ook begrijpelijk daggie

16. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    Mandy wij 16 april!! Whahaha super spannend he ;) en komende vrijdag gaan we in ondertrouw whooohooow :)

17. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    zooo net lekker gedoucht en zit nu lekker in de badjas van mn mannetje! lekker groot en zacht haha.
    zaterdag avond gaan mn man en zijn vader naar de bios en ik ga met mn schoonmoeder lekker pannenkoeken eten hmmm!! maar ik mag toch wel kaneel eten op een pannenkoek? je leest er veel rare verhalen over? hmm dan neem ik lekker appel kaneel met poedersuiker haha!
    vrijdag avond een feest omdat mn nichtje kankervrij is! en zondag is ze jarig dus heb weer een leuk en druk weekend!

18. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Oh, das wel lekker om 13:0 je 20 weken echo...hihi ik ben om 8:30 al de klos...vroeg op stan is nu niet mijn beste kant..hihi
    Vind t best spannend, mijn man heeft maar 1 hand, en t zou erfelijk kunnen zijn, tot nu toe hebben we iedere keer op de echo wel wat zien voorbij komen want op een handje lijkt maar de kleine wil maar niet stil liggen. Dus ff afwachten, of ik mijn handjes heb door kunnen geven aan de wurm...
    duim duim duim duim ....

19. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    1,085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hoi Dames,

Kan ik me hier ook aanmelden?
    Lijkt me leuk & gezellig!