Princess fijn dat alles goed was meis!! En dank je wel knuff Tamaramama hoop dat het morgen wat beter gaat met de kleine meid sterkte! Daggie bij jou ook alles goed had ik gezien mooi zo meis!!
hallo mede zwangere ik ben ook uitgerekend in july welgezegt 4 july 2012 en we verwachten een meisje was echt geweldig om te zien op de pretecho met 16 weken ik ben al moeder van een heel lief mannetje van bijna 2,5 jaar oud hij kwam 2 weken overtijd ik was 3 weken voor de uitgerekend er al helemaal klaar voor was zo tonnetje rond heb nu met 19 weken al een flink buikje de kilo's vliegen er net als de vorige keer aan maar door ervaring weet ik dat de borstvoeding bij mij een hoop kilo's eraf heeft gehaald. heb gelukkig nu nog geen bekkenklachten wel ben ik vanaf het begin verkouden en toen kwam er een maand geleden ook nog hoesten bij zoerg dat ik mij toen 2 weken heb moeten ziek melden ik sliep niet meer nou is dat deze zwangerschap toch al een ramp de eerste 3 maanden kon ik zowel overdag als s'nachts bijna niet slapen. hoop gezellig met jullie mee te kunnen kletsen liefs mama marja
Welkom Marja. Wil je ook op onze lijst? (die staat op een site, de link staat in mijn handtekening) Princess, ook hier: fijn dat alles goed was en dat ie nog steeds een jongen is
Tamara, jee wat een gedoe meid. Gelukkig mocht je haar wel weer meenemen!! Sterkte!! Mandy, mooi zo! Fijn joh!! Nog 3 nachtjes...................................................................
nog 1 dag te gaan...... inkie fijne dag vandaag!! maak er een leuke dag van samen! ik ga zoo ff naar de dokter kijken of mn blaasontsteking weg is en dan ga ik weer lekker werken! een heel druk weekend dus zal er misschien niet veel zijn hier maar laat wel ff weten hoe de echo ging natuurlijk haha
Dat zou ik maar doen Hettie haha Ik heb nog steeds geen gevoel bij je trouwens, ene keer jongen, andere keer meisje, er blijft niets echt hangen....
Zo, nog 139 dagen te gaan ....hihi Vannacht voor t eerst met voedingskussen geslapen, erg warm maar wel fijn. Manlief begrijp t wel, maar ja, ik lig nu dus met een kussen te knuffelen ipv met hem hihi. Zoooo onpersoonlijk. LoL... Gaan die dromen nog weg? Grrr word er moe van, vannacht waren mijn vliezen gebroken.....iets wat ik nog ff niet wil dromen...grr Fijne dag !
@ dames met de 20 weken echo wat fijn zeg dat alles goed is met jullie beeb. Ik moet nog wachten tot woensdag helaas en dat duurt zolang.. Jij mag ook bijna Angel!
Mamamarja gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!!!! En bedankt lieve meiden! Heb er zin in vandaag knuff
Hallo lieverds, Even een update van mij Vanmorgen de 20 weken echo gehad, alles was goed! Alleen moet over anderhalve week terug komen, omdat ze het hartje niet optimaal konden bekijken omdat ik wat meer buikvet heb en omdat ik nog maar 19 weken en 3 dagen ben... Maar zoals ze nu kon zien zag dat er ook allemaal goed uit, dus maak me daar eigenlijk geen zorgen over. En ons ventje liet nog wel heel duidelijk zien dat hij echt een jongetje is haha, zo mooi!!! Voor de rest gaat het wel goed, met vlagen nog 's ochtends misselijk, slaap wel ontzettend slecht omdat ik zo erg snurk dat ik regelmatig wakker wordt van een droge mond pfff...en natuurlijk tegen 6 uur 's morgens krijg ik weer honger niet normaal. De bandenpijn is hier ook al flink aanwezig, voornamelijk linkerlies. Is echt geen pretje, maar ja dat nemen we maar erbij Ik lees regelmatig alles bij, echter door de verbouwing e.d. heb ik heeeeeel weinig tijd om te reageren Gelukkig zijn de badkamer en de wc beide getegeld, als het meezit zijn beide volgende week donderdag klaar en dan moeten we nog wachten op de nieuwe keuken... Tevens heb ik gehoord dat ik over een week of 4 een suikertest moet doen, heeft iemand deze al gehad of weet iemand wat dat inhoud? Ik begreep dat ik dan eerst nuchter bloed moet laten prikken, dan moet ontbijten en dan weer bloed moet laten prikken??? We zullen het wel zien, als ik de volgende keer de echo krijg dan worden die afspraken gemaakt. @Angel78 Wil je in de afsprakenlijst mij erbij zetten voor woensdag 22 februari om 13:00 wederom 20 weken echo voor het hartje en aansluitend controle bij de gynaecoloog? Thanks! Foto's van ons wondertje volgen snel! Iedereen alvast een heel fijn weekend!!! Liefs, Angela
Oh ja, even een vraagje; wat bedoelen jullie met buddy's op de lijst? Misschien hele stomme vraag, hoor...
Hoihoi, Byddys dat is dat stel jij wordt plots opgenomen of moet met spoed ergens heen omdat het niet goed gaat oid. Dan tip je 1 iemand van ons en die geeft het door op. T forum zodat we toch allemaal op de hoogte zijn. En heel veel sterkte ook toegewenst. Dat slecht slapen dat herken ik en sommige van ons erg goed. Droge mond net zo, alleen ik snurk niet. Wel heb ik continu last van me linkerkant in me rug en me net...snap er niks van Succes meissie!! ho
Hey Wat fijn dat alles goed was met de 20 weken echo!! Met buddy`s bedoelen we iemand die voor jou info door kan geven als je bv met spoed naar het ziekenhuis moet of iets dergelijks dat wij hier dan op de hoogte zijn i.p.v ons steeds af te vragen waar iemand toch blijft Groetjes Uk
angel je pendel zei toen een meisje hha! nou er zaten nog steeds bacteriën in mijn urine! maar de kweek van vorige week was negatief?? dus nu weer een kweek gebracht naar ziekenhuis! dokter heeft nu 3 pillen gegeven die ik vaginaal diep moet inbrengen???? dat vind ik zo vies en en idee!!wat heeft dat met mn blaas te maken? hij zegt dat een infectie de zelfde kllachten dan blaasontsteking hebben? maar ik heb helemaal geen jeuk of roodheid of wat dan ook! alleen pijn als ik moet plassen in mn buik. zo vreemd maar ja ik denk dat ik het maar moet doen??
ik wil graag op jullie lijst komen ik begrijp de link in je handtekening maar hoe zet ik mezelf er dan tussen en als ik dan wat te melden heb hoe zet ik dat er dan tussen alvast bedankt voor je hulp. groetjes mamamarja
hoi angela ik kwam pasgeleden bij het prikpunt en daar zaten 3 moeders nuchter te zijn ze moesten dus nuchter komen en moesten na het prikken eigenlijk het liefst niet weg want je mag niet te veel activiteit doen en dan na een uur wordt je nog een keer geprikt volgens mij mochten ze in die tussentijd niet eten. het zag er niet echt heel prettig uit 1 had heel veel last van ochtend misselijkheid en dan ook nog eens helemaal niet mogen eten daar wordt je alleen maar misselijker van lijkt mij. leuk dat je een jongetje krijgt ik heb een jongetje en wij verwachten een meisje erbij ik heb volgende week woensdag mijn 20 weken echo op precies 20 weken spannend hoor. bij mij was dat ook zo de vorige keer de placenta zat in de weg moest ik ook nog eens terug komen. succes