Hettie Gefeliciteerd met jullie zoon Mandy wat krijg je al een mooi buikie en gefeliciteerd met de 20 weken mijlpaal
@aankomen... even een vraagje hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen ?? Want ik dacht vanmorgen laat ik eens gek doen en ff op de weegschaal gaan staan, maar ik ben dus bijna een kilo kwijt sinds ik er achter ben gekomen dat ik zwanger ben, en dat terwijl me boobs en buik toch flink groeien
Hettie,fijn dat alles goed is. En gefeliciteerd met een jochie! Mandypatrick, mooi buikje meis. Clauzoe,ik ben tot nu toe 3 kilo aangekomen. Inkie,hoe was jullie ondertrouw? Leuke dag gehad? Angel, aftelluhhhhh! Liefs x
Princess was toch wel spannend ook al stelt het niet zo veel voor we zijn daarna naar een strandpaviljoen geweest gezellig om het een beetje te vieren was heerlijk x Hetty gefeliciteerd meis een zoon!!!! Mandy super mooie buik meid!! Angel nog eventjes.... leuke dag gehad??? xx Clauzoe ik woog 55 voor me zwangerschap en nu iets van 53,6 is wel al even geleden de weegschaal moet een nieuwe batterij whahaha
Wij vonden het ook niet veel voorstellen, maar het hoort er natuurlijk wel bij, en ach tis toch voorpret voor "de grote dag" toch... Wat lekker, naar een strandpaviljoen...romantisch! Ehhhhh...ben ik nou de enige die aangekomen is?! Mijn vk zei wat goed maar 3 kilo, dus was al helemaal blij, maar als ik jullie verhalen nu zo lees vraag ik me toch wel af of het wel MAAR 3 kilo is hahahaha. X
Princess bij mij komt het omdat ik de eerste paar maanden van de zwangerschap veel ben afgevallen.. en eet nu ook nog niet echt veel.. denk dat wat aankomen beter is dan afvallen hoor mop
Inkie gefeliciteerd met de ondertrouw Ik heb vandaag ook nog maar eens een fototje gemaakt. Bekijk bijlage 222826
Ja,dat is waar...ach hopelijk blijft het een beetje bescheiden met de kilo's dan ben ik tevreden Piripiri,mooi buikje meid. Tamendon, ook een mooi buikje...heb je gelijk een nieuwe keuken gekocht bij de keukenconcurrent?
even over het gewicht bij mij vliegen de kilo's eraan durf de aantal kilo's niet te noemen vorige zwagerschap 23 kilo aangkomen en ben na mijn bevalling toen 36 afgevallen dus het wel vertrouwen dat het weer goed komt want dankzij de borstvoeding heb ik er toen veel afgekregen je lichaam maakt vet aan om vetreserve te hebben voor de borstvoeding. mijn buik is echt al gigantisch maar ja ik had de vorige keer zo'n dikke buik hoe vaak ik wel niet te horen kreeg zijn het er echt geen 2. pff dat wordt je dan wel zat. zolang het met mijn meisje goed gaat prima toch. succes allemaal met het niet aankomen mij lukt het zeker niet meer. woensdag heb ik mijn 20 weken echo heb er veel zin in maar ook wel heel spannend. liefs marja
Bij mij gingen de kilos ook snel eraf hoor, ongeveer 4 kilo, en niet eens geko*t...enkel geen eetlust... Das volledig over sinds de kerst en nu ben ik ongeveer 3 kilo boven begingewicht.
piri piri ik weet nog goed dat ik in het ziekenhuis was na de bevalling ik bleef nog een nachtje in ziekenhuis om bij te komen en had daarbij in geen tijden zo goed geslapen de kleine hielp me nogal wakker maar wat had ik een honger de laatst weken van de zwangerschap kon ik nog weinig eten maar er was weer plaats in de herberg ik bestelde een hele berg eten en mijn buurvrouw bestelde een craiker meer hoefde ze niet was echt heel grappig
nou inkie81 graag ben echt speciaal extra kilo's afgevallen en dan nog zoveel aankomen echt pech hebben. vorige keer starte ik met 95 en nu met 82 dus was best trots.maar ben daarbij ook lang hoor
Mamamarja het is in ieder geval goed dat je lekker kunt eten meid en die kilo's raak je na de bevalling wel weer kwijt.. is je de vorige keer ook gelukt toch.. ik wou dat ik wat meer kon eten wil zo graag wat kilo's erbij en hoop dat het ook blijft hangen na de bevalling..
ik ben vergeleken met jullie buikjes wel heul bol voor mijn gevoel Wat doe ik verkeerd ?..... weet echt zeker dat er maar 1 inzit.....