Morgen meiden... erg druk geweest de laatste dagen.... Ik zal morgen even op iedereen reageren... Inkie.....gefeli mop met de ondertrouw!! Nog even en je bent de bruid hihi verder mooie buikjes meiden!! Morgen reageer ik even! bye xx
Weer mooie buikjes! @Inkie: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! IK ben vandaag precies 20 weken zwanger!! Jeeej!
Dank je wel meiden!!! X En jullie natuurlijk gefeliciteerd met de 20 weken!!! Op de helft jeeej!! Ik was gister 19 weken en dinsdag de 20 weken echo.. ben blij dat we weer ff kunnen kijken
Ik ben ff benieuwd naar iets... jullie hartslag en temperatuur.. en dan gewoon temperatuur onder de tong meten en de hartslag hoeveel slagen per minuut.. mijn harslag is gemiddeld 100 slagen per minuut.. dat vind ik best veel en voelt soms ook heel vervelend.. me temperatuur is meestal tussen de 36.8 en 37.2 maar de laatste had ik ook met een zware infectie dus elke keer als ik die hoge hartslag heb samen met die verhoging denk ik weer... hmm toch niet weer een infectie? Dus ik vroeg me af wat dat bij jullie gemiddeld is... een soort testje Knuff
@Inkie Nog gefeliciteerd met je ondertrouw! Over de hartslag, ik heb het net even zitten tellen en zit ook rond de 85/90 in rust, dus ook vrij hoog! Temp weet ik dan niet, want dat houd ik niet bij @Angel Alvast veel succes morgen bij de 20-weken echo! En ook al weer de 20 weken voorbij, gaat het toch hard! @GSSDJ Ook al weer 20 weken, gefeliciteerd! @Tamendon Mooi buikje hoor. Gaat nu echt wel groeien. @Mandy Bij jou begin je het nu ook al mooi te zien! @Piri Piri Jij hebt ook een mooie buik! @Hettie Wat leuk, een zoon! Gefeliciteerd Fijn dat alles er ook goed uit zag. @Gewicht Ik zit inmiddels al wel op de +5 kilo, waarschijnlijk nu al wel weer meer. Bij de eerste ook totaal ruim 20 kilo aan gekomen, dus ik sta er niet zo van te kijken Pff... De rest heb ik niet meer onthouden Vrijdagavond voor het eerst een duidelijke harde buik gehad. Vanmorgen in bed ook weer eentje. Schoonzus (3e jaars vk) gaf aan het wel even in de gaten te houden want het kan ook komen door een blaasontsteking. Bij de oudste kan ik me eigenlijk zo vroeg helemaal geen harde buiken herinneren.
Ik heb ook af en toe een snellere hartslag hoor. Zitten van die dagen bij, heb ik vaak hartkloppingen. Maar nu al bijna 2 weken niet meer, verschilt elke keer weer. Temp houdt ik ook niet bij.
Ik kom straks uitgebreid op iedereen reageren, maar wilde even zeggen: Vanavond de 20 weken echo! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Super spannend!!! Ben nu alweer zenuwachtig! Wel blij dat we eindelijk ons meisje weer gaan zien! En dan over 5 weken de 3D echo!
Goeie morgen meiden, @ piripiri wat een onwijs mooi buikje al. en je bent niet de enige hoor en volgens mij is angel haar buik ook al zo @inkie Nog gefelicicteerd met jullie ondertrouw @ bbuddy ik ben eerst ook afgevallen maar omdat ik zoveel moet eten ivm lage bloeddruk ben ik nu +5 met mijn start gewicht. @hettie GEFELICITEERD een jongen wat onwijs leuk.. @angel gefeliciteerd met je 20 wkn en vanaaf weer echo spannend Hier alles top. kids weer bijna beter gelukkig, We vierde zaterdag hun verjaardag maar hebben t nueven alleen voor de familie gedaan en gaan t een andere x doen voor de vrienden, ze waren net een beetje beter en wou t niet forceren. En heb gisteren een mail gehad van die mensen die me katten hebben opgehaald... De noorse boskat is ontsnapt... pff heb tranen met tuiten gehuild... als t nou nederland was maar ja ze zitten in spanje... ze vragen om een geluidsopname van me stem zodat ze die hard kunnen afspelen hopenlijk komt hij daar op af.. Hij had al dagen hun huis afgebroken pff wou vast graag naar huis... zal een kat zelf zo een eind naar huis kunnen lopen??? heb er helemaal slecht van geslapen... Maareh ben vandaag alweer 21 wkn en nog n weekkkie gaan we weer in t buikkie kijken.. Volgende week naar de 9 mnd beurs met me buddy erg veel zin in fijne dag iedereen.lieve groet
Goedenmorgen meiden! @Hettie, een jongen! Whaaaa! super meid! Zal je op blauw zetten op de lijst! Grappig dat mijn pendel meisje zei en dat mijn gevoel zo enorm twijfelde @piri piri, haha lekker slapen met je voedingskussen, waarom niet? En wat heb je al een mooie buik! Niks aan de hand hoor, ik ben bij alle 3 ook mega snel groot geworden! @Ukkie, overmorgen 20 weken echo joh!! @Alaye, fijn dat alles goed was! je afspraak staat in de lijst! @Juudje, fijne 20 weken echo vandaag! @mandy, hoe ist meis? Wat een mooie buuk!!! @mamamarja, als je p de lijst wilt, stuur me even een privebericht met je gegevens: nickname, uitgerekende datum, meerdere kids, geslacht als je dat al weet, je afspraken, ga je in het ziekenhuis bevallen? Ennuh dat gezeur van: weet je zeker dat er maar 1 in zit hoor ik al vanaf dat ik 8 weken ben @Clauzoe, ik ben nog niets aangekomen. Eerste 3 maand alleen maar afgevallen. Ik sta nu nog 2kg onder mijn startgewicht van voor mijn zwangerschap. @Princess, hoe ist meis? Lekker aant shoppen? @Inkie, ook al ist niet veel spannends de ondertrouw, toch ist wel speciaal toch? En ja, leuke dag gehad, vertel je straks alles Hoe kan ik mijn hartslag meten dan?? En temp weet ik niet hoor. @Tamendon, mooi buukie meis! @poemie, Ik heb regelmatig al harde buiken, sinds 2 weken geloof ik..maar ik doe ook teveel denk ik. @tamaramama, mijn buik is zelfs al groter dan die van Piri......vreselijk....zal snel een foto maken Ohh wat erg van de kat zeg....en nu?? Gefeli met de 21 weken! Wat gaat het hard he! @GSSDJ, gefeli met de 20 weken!
Hoi Hoi allemaal, YOEHOEEEE 20 weken vandaag!!! Eindelijk woensdag de 20 weken echo pfff vind het zo spannend! Iedereen met 20 weken gefeliciteerd en met de 20 weken echo heel veel succes al!!!
Dames gefeliciteerd met jullie 20 wk!! succes angel vanavond!! spannend weer!! ik kom er echt niet uit... een jongens naam... pffff.. het moet ook bij R.ivano passen .. en dat is moeilijk, want willen wel weer zo'n unieke naam.. maar wil niet gaan rijmen met NO op het einde.. pfff slaap erbijna niet van!! pfff...
Pffff zoveel nieuwe dingen ik kan het allemaal niet onthouden meer hoor whahahh... maar sommige dingen die wel blijven hangen dus hier komt ie... Tamaramama dat meen je niet! Ze zullen hem vast wel weer vinden meis is gewoon de schrik van alles knuf Angel lieverd vanavond weer echo joehoeeeeeee!!!!! xx Juudje ook vandaag toch? veel plezier! Ukkie gefeliciteerdmetje 20 weken meid! gaat hard zo ineens he! Poemi uuuhm ik wet niet meer wat er allemaal stond alles goed? whuahahah ohja je hartslag is toch ook weer een stuk lager dan de die van mij... En meiden bedankt voor alle reacties over me ondertrouw super lief! Het was een hele leuke dag! Daarna lekker naar een strandpaviljoen geweest en chocomel met slagroom op met taart hmmmmmm... weet nog geeneens meer of ik dat al had gezegd maar goed whahahaha Morgen mag ik voor de 20 weken echo.. wel fijn om het kereltje weer ff te zien
Uhm Inkster, dat had je al verteld ja whoehahahahaha zwangerschapsdementie noemen we dat hihi lekker ding Ja morgen mag jij weer!
Angel whuahaha ja het is soms wel heel erg ja... jaaamorgen joepieeeeeee en jij vanavond al whooohooowwwwwww