He meiden, sneller dan verwacht, maar dit is mijn nieuwe gebruikersnaam! Wil iemand deze aub ook aanpassen op de lijst/website? Alvast bedankt. Liefs
Goedenmorgen meiden! Alles was dus goed met de 20 weken echo, ze liet alles goed zien. En ook dat ze nog steeds een meid is Foto's staan in mijn fotoalbum. Enjoy
Angel hij is ook hartstikke mooi toevallig ! pfff moet zo naar de tandarts... en ik haaaaaat de tandarts en vanavond 20 weken echo jeeeeeej!
Inkie, lul niet haha...hij is TE groot Suc6 bij de tandarts mop, ik denk aan je!! En suc6 vanaaf!! Ben erg benieuwd!!!
Mooie echo angel...en JA je hebt wel een mooie buik!!! Inkie,suc6 bij de tandarts...je zult wel meer zin hebben in de 20 wkn echo haha. Angel,pas jij binnekort even mijn naam aan in de lijst dan...(A) Fijne dag meiden,x
San, je naam is aangepast op de lijst, zie de link in mijn handtekening De lijst hier op het forum word niet meer gebruikt/aangepast.
Alaye gefeliciteerd!! Pfff vanmorgen naar de tandarts geweest.. en ik had een gaatje.. gelijk maar laten maken dus verdoofd.. alleen de verdoving begon pas te werken toen hij al klaar was met boren boren zonder verdoving is niet fijn! Nu lekker thuis kwijlend op de bank whahaha zelfs heel me oor is verdoofd... en vanavond de 20 weken echo jeeeeeeeeej
Gefeliciteerd met de 20 weken Alaye. Nu kunnen we lekker gaan aftellen!! Inkie veel plezier en succes vanavond met de 20 weken echo. Ik mag morgen gelukkig ook.
Wowh Angel wat een buik al zeg En mooie foto`s van je meisje wat fijn dat alles goed was zeg. Is toch een hele opluchting zeker.
GSSDJ, dank je wel Alaye, klopt jouw banner niet dan? Die loopt een dag achter. Gefeli!! Inkie, balen zeg van de verdoving Dat schiet ook niet op. Is ie meteen na de verdoving gaan boren dan? Heeft ie dat niet eventje in laten werken? Ja vanaaf DE avond Spannend! Ukkie...sja, die buuk.....vind het niet gek dat mensen vragen of ik al ga bevallen whahahaha en dan die koppen als ik zeg dat ik pas op de helft ben.....hilarisch! En dank je wel!!! Jij bent morgen aan de beurt!!