View attachment 223475 mijn bescheide buikje Ja gelukkig wel angel wil nu toch wel graag weten hoe het met de kleine is
Ukkie dankje!! en fijn dat je morgen ook weer mag en wat een mooi buikie heb je!!! Angel pfff ja hij begon na een minuut al.. hij had haast denk ik.. maar goed ben blij dat het weer gebeurd is.. als hij me had laten terug komen om hem te maken had ik het waarachijnlijk weer drie keer verzet whuahahaha ik ben echt een schijtert wat de tandarts betreft.. en die stomme verdoving is ook nog volop aanwezig en vanavond weer echo idd ben blij dat we de kleine man weer even kunnen zien x
ukkie MOOI! en ik snap dat je nu wel weer die kleine wil zien ja!! Inkie, na een minuut? Dat moet langer inwerken hoor dus dat heeft ie niet goed gedaan!!
@angel, mooie foto meis, ben blij dat alles goed was met de kleine meis!! @inkie balen zeg, bij de tandarts.. vanavond lekker 20wk echo!!! ukkie morgen 20wk echo!!
Dank je wel meiden! @Angel78 Klopt, ben volgens de termijn echo uitgerekend op 3 juli maar krijg mijn banner op de een of andere manier niet aangepast
@Angel Fijn dat alles goed was met de echo! Die stress van vorige week dus gelukkig voor niets geweest. En wat een buik heb je al zeg Zo zag die er van mij bij 40 weken uit geloof ik. @Alaye Gefeliciteerd met je 20 weken @Inkie Heeft die tandarts dan ook niet echt lekker gedaan En vanavond de echo, spannend!! @Ukkie Mooi buikje hoor! Morgen weer fijn even naar de beeb kijken. Verder niets meer onthouden eigenlijk Gisterenavond weer wat last van harde buiken gehad. Was weer wat stress door werk manlief, heel gezeik weer. Denk dus dat het wel een beetje stressgevoelig is, want toen ik er vrijdagavond last van had, had ik niet zulk geweldig nieuws van m'n moeder gehoord. Ik geloof dat ik wel weer de beeb heb gevoeld, nadat de harde buiken gisteren over waren We zijn net lekker weze lunchen met z'n tweetjes voor valentijn. We hebben deze week vrij maar de kleine man is vandaag en morgen wel gewoon naar de crèche, dus we konden nu mooi met z'n tweetjes eens rustig gaan eten. Ook nog wat kleertjes gehad van m'n schoonzusje. Wat is het allemaal klein zeg Kan me echt niet goed voorstellen dat we straks zo'n klein frummeltje weer hebben.
Daarom Poemie..ik snap ook wel dat mensen denken dat ik al aant eind zit... haha ik zit ook steeds naar al die kleine kleertjes te kijken van: ga ik weer zo'n kleintje krijgen? whaaaaaaaa
Hey meiden, Sorry heb niet alles terug gelezen maar meiden die 20 wkn zijn gefeliciteerd @angel fijn dat t gisteren weer goed was altijd een goed gevoel. Kan me voorstellen dat mensen het vragen mAar wel erg vermoeiend lijkt mij. @inkie nog ff wachten meis dan heb je ook weer een echo hoe gaat t nu met je verdoving @all die morgen de echo hebben succes en geniet ervan. @pirrpiri meis zou je niet iets rustiger proberen te doen en anders ff vk bellen? want harde buiken kunnen ook blaas ontsteking zijn die kan ook weer veroorzaakt worden door stres Hier alles top.. de beeb is duidelijk aanwezig.. kids worden nu net wakker.. heerlijk ze hebben 3 uur geslapen. laat ze ff lkkr rustig wakker worden en ga ze dan heerlijk in bad stoppen.. scheelt vanaaf weer.. manlief is weer laat... was ie vorige week elke dag pas om tien uur thuis omdat iedereen bevroren leidingen had heeft nu iedereen lekkaGE omdat de sneeuw smelt... ach ja we nemen t voor lieff.. Maaar kreeg net een mailtje vanuit spanje dat ze Barrel (de weggelopen kat) weer gezien hebben en dat ze vanavond gaan proberen om hem te vangen met een lok kooi... Ik hoop zo dat het lukt heb er slapelose nachten van.. Geen idee wat ze daarna gaan doen maar ben allang al blij dat ie nog bij hun in de buurt is fijne dag alllemaal meiden. P.s k heb vandaag bij de drukkerij bij ons in de buurt 4 boeken gehaald met geboorte kaartjes gaan we vanaaf maar s op t gemakje bekijken.
Poemi leuk he die kleine kleertjes... kan het ook niet geloven als ik ze zie dat daar je kindje in gaat passen haha en die harde buiken.. hoe voelt dat eigenlijk? Heb soms wel een harde baarmoeder aan een kant maar ik voel verder niks alleen als ik voel dan voel je dat het hard is maar anders zou ik het niet weten.. Tamaramama pffff wat fijn van je kat zeg! Zie je hij blijft daar gewoon in de buurt hij komt vanzelf als ie honger krijgt let maar op! en vanavond geboortekaartjes kijken wat leuk!! Succes met uitzoeken.. zal wel lastig worden met vier boeken vol
angel78@ als ik je buik zo zie dat wordt geen babytje maat 50 hoe groot waren je andere kindjes heb je ookal last van striee mijn buik zit helemaal vol met striee van vorige zwangerschap omdat mijn buik heeel dik was de laatste weken groeide ik een kilo in de 2 dagen mischien een geruststelling voor jouw ik ben al 10 kilo aangekomen inkie81@ jammer hoor zo'n tandarts maar het is even niet anders je bent er in iedergeval vanaf succes vanavond bij je echo ik ben morgen aan de beurt vind het altijd weer spannend maar wel weer leuk om om het hoekje te kunnen kijken. liefs marja
Mamamarja ja vind het wel fijn om hem weer even te zien.. dan kan je er weer een poosje tegenaan en jij ook weer morgen lekker he! Nou de verdoving is uitgewerkt maar als ik eet doet die kies een partij zeer! maar alleen als ik er eten mee kauw verder niet.. dus hoop dat het weer overgaat en niet gaat ontsteken ofzo.. daar heb ik echt geen zin in..
moet je maar even over op babyvoeding hihi ontsteken dat gebeurd meestal alleen bij het trekken van een tand of een kies niet bij het vullen komt vast snel goed. sterkte met de pijn mijn ouders komen morgen even op mijn zoontje passen en die komen niet zo vaak wonen ver weg dan kunnen wij rustig naar de echo om 14.30 vind het echt leuk dat ze komen.
Dank je meis! Oh wat lief van ze! En natuurlijk leuk dat je ze weer ziet! Ik ben ineens helemaal niet zenuwachtig meer voor vanavond.. stom he.. zal zo wel weer komen als we onderweg zijn
Inkie have fun meis! Ping me he!! Marja, nee mijn kinderen waren beide al in maat 56 bij de geboorte en beide zwaar Dat wordt deze ook weer weet ik al.... Oh en ja mijn buik zit helemaal vol met striae...
Hoi, Alles was goed bij de vk Grote van m'n buik is goed en een super mooie hartslag, hihi Fijn om weer even gehoord te hebben.
@GSSDJ Fijn dat alles weer goed was. Wat heb je trouwens laat de 20-weken echo! @Inkie Hoe was de echo?? Balen trouwens dat je nog zo last van je kies hebt Zal nog wel gevoelig zijn van het boren zonder verdoving. Oh ja, en die harde buiken, baarmoeder wordt idd helemaal hard en het lijkt wel of ie echt samentrekt, weet ook niet zo goed hoe ik het moet uitleggen Bij de eerste niet gehad dus wist eerst ook niet wat ik me er bij moest voorstellen. @Marja Morgen ook spannend dus, de echo. Wel leuk dat je ouders komen oppassen @Tamaramama Wat vervelend dat die mensen één van jullie katten was kwijt geraakt, hopelijk kunnen ze hem weer vangen. En veel plezier met het uitzoeken van het geboortekaartje @Angel Die van ons paste ook niet in maatje 50, maar dat had meer met lengte dan met gewicht te maken. Die van jou waren behoorlijk op gewicht toch?
@Poemi: Ja ik weet het Het is bij m'n verloskundige en de mensen die daarvoor naar hun praktijk toe komen, doen maar 1 x in de week de 20 wkn echo's.