****** BUDDYNIEUWS VAN INKIE ********* Ze gaat nu naar de gyn, ze moet komen omdat ze veel stress heeft en steeds harde buiken. Sterkte lieverd!!
jaa mijn dinnetje krijgt een meisje!! leuk! haha wel grappig ik was overtuigd een meid te krijgen en iedereen om me heen dacht het zeker te weten en het word een jongen. mn vriendin wist zeker een jongen te krijgen en krijgt een meid haha
************BUDDYNIEUWS INKIE **************** INKIE MAG WEER NAAR HUIS! Alles is gecheckt en alles was goed. Ze moet meer rust nemen en minder stressen Relax dus schattie!! kus
@tamaramama... tuurlijk mag je ff lekker klagen en verdrietig zijn... zo had jij je zwangerschap niet voorgesteld... wist niet dat gezinshulp zo duur was... heel veel sterkte deze week... @inkie... jij ook sterkte... en rustig aan doen he
Clauzoe,sterkte met je voet meid. Hoop dat de therapeut je verder kan helpen. Poemie,goed nieuws van je 20weken echo,en hele mooie foto's! Tamaramama,jeetje zeg! Doe het rustig aan meid, en luister naar je lichaam. Veel sterkte. Inkie,ook voor jou veel sterkte meid. X
Tamara, heel veel sterkte mop!! Angel, t schiet al lekker op skattie!! Ik heb hier me vriendin der zoontje slapen, van 7 maand.. Is nu wakker en aan het brabbelen... Terwijl die om 10 uur de laatste fles heeft gehad... Terwijl ik dit typ is het al stil en slaapt ie weer...
hier bijna hele nacht wakker gelegen omdat ik opeens onzettend verkouden ben geworden... heb echt de hele tijd lopen (liggen ) niezen en snotteren.... ben er nu maar uit gegaan... slapen doe ik toch niet meer... hopen dat de kids vandaag een beetje lief voor mama zijn...
Goeie morgen meiden. Gelukkig inkie dat je weer naar huis mag rustig aan doen he meis... anders kom je hier ook je bedrust houden. whaha samen niks doen. @juudje balen dat je zo verkouden ben hoop dat t snel over is.. maar kan ook niet anders 2 wkn terug was t min 20 en nu plus 10 gewoon 30 graden verschil... En die gezins hulp gaat via de gemeente en dat is inkomens afhankelijk... Mijn mannetje heeft een eigen bedrijf en dan kijken ze niet naar je salaris maar naar het inkomen van het bedrijf daarom moeten wij dan zoveel betalen... super krom hier.. Als je oud ben krijg je wel hulp in de huishouding Maar gelukkig heb ik hele lieve schoonouders die de hele week op de kids passen... ook al is t wel moeilijk om ze de hele week niet te zien, En volgende week komt me schoonzus 3 dagen en hoop dan zelf ook weer wat te mogen doen @angel wat een raar idee dat je nog maar 17 wkn hoef he... @buddy hoe gaat t vandaag met je voet? @madypatrick wat leuk dat je een klein logeetje heb kan je alvast oefenen (je heb nog geen kids toch? @hettie wat leuk.. kunnen ze samen een stelletje zijn en thanx @ mamamarja thanx. @ all hier alles wel ok wel beetje kunnen slapen en nu lkkr op de bank en strax komt me bedje mag m 3 mnd houden hoop dat ik hem niet zo lang nodig heb
@ tamara, nee heb er nog geen. Momenteel slaapt Ryvano by me vriend in bed, had hem om 6 uur de fles gegeven, en toen is die tussen ons in gaan liggen slapen. Ik moet om 11 uur by kaakchirurg zijn.. Dus daarvoor brengen we hem weer na zijn papa en mama! Wel erg leuk zon kleintje... Hihi Sterkte inkiee!
Mandy sterkte meis!!! Hier ook verkouden, strontverkouden... bah...dacht dat t daar wel een keer mee gedaan was...*zucht*
Thanks mop.. Zie er erg tegenop.. En alsof mijn lichaam het voelt kamp ik hier met ontzettende pijnlijke harde buik en enorm beroerd
Oei...ja je bent natuurlijk gestressed, dus dan krijg je dat....logisch. PROBEER rustig aan te doen. xxxxxx
Hoi meiden! Bedankt voor jullie lieve reacties!!! Knuffff Juudje wat rot zo verkouden hoop dat je er snel vanaf bent. Mandy heel veel succes vandaag komt goed mop! Tamaramama hoe is het met jou? Zou wel gezellie zijn he saampjes helemaal niks doen Angel ook weel verkouden pffff bah mop kussss Nou heb vannacht echt een nacht from hell gehad hele harde buiken en vreselijke bandenpijn aan een kant.. ik kon me niet eens omdraaien zo veel pijn deed het.. me hart ging heeeeeel snel en hoopte alleen maar dat het snel weg zou trekken.. maar nee het werd nog erger ik kreeg er een soort menstruatiekramp bij echt zooo hevig dat ik dacht dat ik elk moment naar de wc moest rennen voor een heeeele grote boodschap.. Wat een nacht zeg.. nu gaat het wel weer de bandenpijn is weg.. heb wel een beurs gevoel in me onderbuik.. pfffff niet leuk en sorry voor mijn geklaag maar moest het ff kwijt.. Knufff
Inkie... jeetje wat een nacht... hoop dat je vandaag nog wat bij kunt slapen... hier een paar kids die niet te genieten zijn... laat ik dat er nou net NIET bij kunnen hebben... hoop dat ze zo nog ff gaan slapen, dan kan ik ook nog ff plat...