@Yummy Wow, dat is echt een knal test! Wel vervelend dat je zoontje ziek is. Oh ja, net nog wat 'kwaaltjes' vergeten. Ik ben echt super snel moe. Manlief moet vannacht werken en zie er nu al tegenop om die kleine te moeten douchen en naar bed te brengen alleen. Ik heb een vrij kort lontje en ik ben veranderd in een war hoofd. Gisteren op m'n werk deed ik al wat dingetjes fout, net wil ik de ramen zemen, sta ik buiten met m'n emmer, kom ik erachter dat ik niets in het water heb gedaan
Hey meiden! Wow yummie echt een mooie test, hier is de mijne van deze ochtend. Weet iemand waarom de Kruidvat testen positiever testen dan die van MvM? Bekijk bijlage 194582 Dat slecht slapen daar heb ik ook last van. Eerst heb ik het heel koud en kom ik moeilijk in slaap, als ik dan slaap dan slaap ik een paar uurtjes en wordt ik om de paar uur weer wakker omdat ik het veel te warm heb. Ook ben ik hartstikke vergeetachtig, ik zeg dan tegen m'n vriend ik moet dit niet vergeten... 3 min later vraag ik hem, wat mocht ik ook alweer niet vergeten hahaha En oja, joepie vandaag 5 weken (hopen dat het goed blijft gaan)
@red gefeliciteerd en welkom!! @Yummie Duidelijk!!!!Mooie test!! En wat je vriend zegt is natuurlijk waar, soms gaat het 8 maanden goed en dan toch op het einde niet, je kan er niks aan doen dan. Behalve natuurlijk niet drinken,roken, wel foliumzuur enz..... en dat is zeker nog geen garantie. @kleinduipmje Ook mooie test!! En ik heb het ook echt al avondenkoud!!! Brrrr, In bed heb ik gelukkig een kachteltje naast mij liggen!! Hahahaha heerlijk in koude tijden!! @iedereen die een tweede krijgt of heeft, Ik vraag mij echt af hoe het dalijk allemaal gaat, zoveel vragen!!! - word mijn dochter niet wakker van de baby straks - mijn vriend is 's avond vaak weg, hoe doe ikdat met 2 kinderen - hoe ga ik borstvoeding geven alsmijn dochter om aandacht vraagt - moeten we een andere kinderwagen kopen? mijn dochter is nu 14 maanden en loopt al wel heelgoed. - Ik ga heel graag fietsen en zwemmen met mijn dochter, zwemmen elke maandag zelfs, hoe gaat dit straks. En er gaat nog van alles door mijn hoofd,mijn vriend vind natuurlijk dat ik te hard ga en zegt dat het van zelf wel goed komt, jajajajaja hij denkt ook dat de vloer vanzelf schoon word en dat het bed zich elke ochtend zelf opmaakt!! Hahaha Ervaringen??
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij wel enorm moeilijk/zwaar lijkt als je twee kinderen vrij kort op elkaar hebt. Dus bijvoorbeeld een baby en een dreumes. En dat terwijl wij echt een heel makkelijk jochie hebben. Toch zou het mij dus enorm zwaar lijken als wij een tweede hadden gehad in de afgelopen 2 jaar. Nu hij bijna drie is merk ik dat hij al veel zelfstandiger is, hij begrijpt het als we hem iets zeggen/vragen en hij is zindelijk. Dus nu zie ik het ook wel zitten om er over 8 maanden nog zo'n heerlijk klein frummeltje bij te hebben Ik zou me alleen niet teveel zorgen maken hoor, ik denk dat alles wel op z'n plek gaat vallen als de baby er straks is. Ja er zullen dingen veranderen en je zult bepaalde dingen moeten regelen (bijv als je wilt blijven zwemmen met je dochter), maar dat komt vast en zeker wel goed hoor!
jaaa, ik weet het eigenlijk ook wel,alles komt vanzelf goed!!Maar het komt ff zo op me af zeg maar. Vroeg me eigenlijk gewoon meer af of jullie dat gevoel ook hebben...
@Joyce, herkenbaar hoor! Mijn man heeft net ander werk zodat hij alleen nog dagdiensten werkt, ben ik nu wel erg blij om! Met 1 vond ik het als lastig toen ze nog klein was en nu ook m'n werkdagen voor ik dan 's avonds een keer klaar ben... Volgens mij zijn mannen ook wat nuchterder hoewel die van mij gisteren al klusjesmannen wilden bellen voor het opknappen van onze slaapkamer wat ik graag voor die tijd af wil hebben Ik weet wel dat er hier een draagdoek komt, Danique was erg onrustig de eerste maanden en ik kwam nergens aan toe. Dus de 2e uk zal ik veel bij me dragen of 't moet een heel makkelijk kindje worden Borstvoeding zie ik niet zo tegenop. Danique drinkt hier nog bij mij en hopelijk blijft ze dat doen. Voor haar is dat iets heel normaals al zou ze wel moeten wennen dat de baby toch wel vaker moet drinken. Maar als je er een beetje handigheid in hebt, kun je prima met 1 arm voeden en ondertussen boekjes lezen, tv een keer wat vaker aan, misschien wat speciaal nieuw speelgoed voor onder de voedingen etc. Hier geen andere kinderwagen hoewel Danique erg graag in de wandelwagen zit. Maar denk dat Danique in de buggy gaat, wil even een goede aanschaffen en uk ga ik de eerste maanden zoveel mogelijk dragen. Danique zit ook regelmatig in de draagzak dus andersom kan ook. Fietsen zat ik vandaag ook aan te denken hoewel wij dat niet zoveel doen. Wonen overal ver vandaan. Maar je zou kunnen denken aan een fietskar of zo'n ding zodat de maxicosi erop kan. Zag van de week bij m'n vriendin bij het baby/peuterzwemmen dat veel kindjes daar in de maxicosi/wandelwagen aan de kant staan terwijl de moeders met hun oudste zwemmen. Maar zwem zelf niet met Danique hoewel ik dat nu nog aan het overwegen ben haha.
@Joyce Heel herkenbaar! Ik maakte me daar al druk over voor ik zwanger was Onze mannetje begint nu net een beetje te lopen, dus hoe straks idd met een baby en peuter? Wil idd ook wel een draagdoek proberen. Dat als ik een keer alleen naar buiten ga de beeb in de draagdoek kan en de kleine in de buggy, want zo'n duowagen vind ik eigenlijk wel zonde van het geld. Vanaf begin volgend jaar krijgt manlief waarschijnlijk ook nog een nieuw rooster (werkt onregelmatig, beveiliging). Nu draait hij over het algemeen dag, laat, nacht m.u.v. de weekenden natuurlijk, dus ben ik door de weeks max 1 ochtend, 1 avond en 1 nacht alleen. Maar met z'n nieuwe rooster gaat hij dus meerdere dezelfde diensten achter elkaar draaien, bijvoorbeeld 4x van 14.00-22.00 uur, of 3x van 06.00-14.00 uur. Daar zie ik echt als een berg tegen op, zeker op de dagen dat ik zelf ook nog werk Nou ja, tegen de tijd dat het zover is kunnen we tips en trucs met elkaar gaan uitwisselen!
@Kleinduimpje Mooie test trouwens! En kruidvat is idd wel heel gevoelig dus daarom zal die wel donkerder zijn. Kruidvat is ook donkerder dan de testen van sensitest.
Goedenavond allemaal, Iedereen een lekkere dag gehad?? Helaas kan ik niet meepraten over een 2e maar wat ik vaak hoor is dat je een bepaalde routine jezelf aanwent.... en dat het dan soepel gaat.. is allemaal even wennen.. Kwaaltjes, heb er gelukkig maar weinig.. moe, kort lontje, boobs die met vlagen pijn doen, vergeetachtig, winderigheid.. en bandenpijn dan....(al mag ik afkloppen die heb ik vandaag niet zo heel veel gevoeld!!!) Moet zeggen het ergste vind ik dat korte lontje en dat ik heel snel in janken uitbarst.. hebben jullie ook dat je gewoon elke keer boos word op je kerel?? en dan ook gewoon de grootste meningsverschillen kan krijgen om niets??? Echt heel frustrerend is dat zeg!!!!! Vandaag huis een grote schoonmaakbeurt gegeven en zijn de "babykamer" al voorzichtig aan het leegruimen... Hebben pasgeleden een verbouwing gehad (was toen ook zwanger werd de vmk) dus nu mogen we weer verder met opknappen... Moet nog een keer geschilderd worden, plinten gelegd worden, gordijnen moeten er nog komen... en oja ter zijner tijd misschien zijn dan meubels ook wel handig
Goede morgen dames, Lekker uitgeslapen iedereen? Ik ben de enige hier in huis die wakker is Haha, mijn dochter slaapt altijd tot halt 9, maar nu ligt ze nog te slapen, ze houd meteen de nieuwe tijd aan Vandaag ga ik mijn oma blij maken, ze woont niet ze dichtbij dus ziet mijn dochter niet heel vaak maar ze vind get echt nog super leuk! Dus kom vanavond nog ff kijken bij jullie. Fijne zondag
Goedemorgen! Joyce: O heerlijk een kindje dat zich aan de nieuwe tijd houdt haha, hier helaas niet! Onze zoon was om 05.30 wakker Normaal slaapt hij beter hoor, maar dit komt denk ik doordat hij ziek is én omdat we het hele weekend al logees hebben. Wat lief dat je vandaag je oma blij gaat maken, veel plezier! Ik heb mijn eerste kwaaltje gevoeld Gisteravond kreeg ik ineens enorme pijn in mijn borsten en ze voelden ook enorm gespannen. Ook merk ik dat ik 's avonds en 's ochtend écht honger heb. Djonna: Ik merk ook dat mijn vriend het soms echt moet ontgelden hoor. Ik kan van een mug een olifant maken de laatste dagen
Goedemorgen meiden! @Djonna Meubels zijn idd wel heel handig ja Leuk dat jullie nu weer verder kunnen. @Joyce Uitslapen, wat is dat?? Kleine werd hier ook al om 05.00 uur wakker. Heb hem toen even verschoond en weer terug in bed gelegd. Tot 06.00 uur heeft ie toen nog een beetje liggen kletsten maar geloof dat ie ook nog wel even geslapen heeft daarna want ik ben daarna pas om 07.00 uur weer wakker geworden en ik kan echt niet slapen als hij ligt te kletsen. Leuk trouwens dat je naar je oma gaat, zouden wij ook vaker moeten doen Hier moet manlief het ook al regelmatig ontgelden. Maar goed, wij vrouwen hebben het uiteindelijk toch het zwaarst dus hun mogen ook wel een beetje lijden Manlief heeft weer nachtdienst gehad dus die ligt te slapen vandaag dus gezellig alleen met de kleine. Nu maar hopen dat het ook echt gezellig wordt Straks na z'n fruithap maar lekker een stukje wandelen en de eendjes gaan voeren in het park. Tussendoor nog handdoeken wassen en de witte was doen. En ik denk dat als de kleine op bed ligt ik misschien ook al even gaan liggen Wilde ik gisteren ook al wel doen, was zoooo moe, maar toen was m'n schoonvader hier voor de zolder en als ik overdag op bed ga liggen gaat ie ook rare dingen denken.
ooo wat kan een mens zicht beroerd voelen ik ben bang dat ik zo een hele intieme relatie aan zal gaan met de wc pot
welkom nieuwe meiden!!!!!van harte!! bij de vorige zwangerschap hebben we t meteen vertelt aan iedereen dicht bij ons... nu wilt manlief wachten....maar ben bang dat vrienden dat niet leuk vinden want die denken dan misschien waarom vertel je t niet eerder!!! manlief wilde maar 1kind dus ik moet t denk ik accepteren...
Van harte gefeliciteerd en welkom bij de club! ook mijn mannetje moet het regelmatig ontgelden heb echt ontzettende last van een pest humeur hahhaha. Maar daar moeten ze maar tegen kunnen toch