Ja ik weet niet meer wat ik allemaal tegen die man heb gezegd,maar het was niet zo netjes hahaha. Die man bleef keurig rustig. Ik zei op 'n gegeven moment dan ga ik met mijn man overleggen,maar ben bang dat wij dan alles gaan annuleren. Zegt die man heel rustig 'dat is uw goed recht mevrouw' grrrrr...dat wilde ik niet horen,werd er op dat moment alleen maar kwaaier door hahahah,maar hij had natuurlijk gelijk. Ik heb ook een korting geiist,maar doen ze echt niet omdat de fout bij de (NATUURLIJK) leverancier ligt,en niet bij hen. Ik kon een leenkamer krijgen,hmz wat heb ik daar nou aan zonder baby?! Mijn vriendin zei al: die man heeft vaker te maken gehad met hormoon vrouwen haha. Angelllll wat heb jij gemaakt? Ik heb geen fb en wil het ook zien! Clauzoe, weer zo'n afgekeurde arbo hobby'ist...jeeee zeg! Ik zou idd ook je vk inschakelen. echt doen hoor meid!!! Ja,hadden 3 mappen met kaartjes,dus allebei apart een lijstje gemaakt welke we mooi vonden,en gelukkig was dit bij ons allebei de eerste keuze,dus ga ze morgen bestellen. Ik ben trouwens helemaal in de wolken met de beeb, nadat hij me vorige week zo heeft laten schrikken is hij sindsdien echt goed druk,voel 'm heel goed en veel. Manlief heeft het gisteren ook gevoeld,en is helemaal trots! X
San, maak dan es een facebook aan....tis zooo leuk!! doen! Kunnen we mekaar daar ook berichtjes sturen en foto's loeren Gezelli!!!
Hahaha iedereen zegt het,maar ik ben niet zo vd social media haha,snap er ook allemaal geen hol van... maar ik zal het in overweging nemen. Het was babydump.
@san wat ontzettend k.t dat je kamertje zoveel later komt... maar nog ruim optijd toch (zou k ook niet willen horen als je n datum had) maar ja is wel je droom kamertje toch? wat leuk dat je al een gb kaartje heb uitgezocht.. Wij zijn al 4 boeken door en nog niks naar onze smaak maar heb weer 4 nieuwe liggen Wel de gedichtjes enzo al verzonnen/ uitgezocht. @face book gewoon doen meis is wel grappig hoor en idd zitten ook aantal van hier iop erg gezelli. @angel hele fijne verjaardag dit weekend je heb in iedergeval de taart echt super mooi gemaakt. Voor all een heel fijn weekend mijn vriendje en me kiddies zijn onderweg ben dus erg blij en ga t weekend genieten en me lkkr laten verwennen dus zal zo af en toe kijken maar zal denk maandag pas echt weer online zijn. Heel fijn weekend knuffels tam
Haha tamara ik weet dat het nog op tijd is,maar idd dat wil je niet als je een datum hebt,en 20 weken levertijd vind ik ook wel erg vreemd! Heb echt het gevoel dat ze het kamertje naar iemand anders hebben gebracht die het eerder nodig had,maarja dan nog als wij het met 8 weken al bestellen vind ik het niet kunnen. Maar goed als alles goed gaat hebben we hem nu eind maart... Fijn dat je man en kids weer lekker bij je zijn, doe het rustig aan meid,en laat je lekker verwennen. Oow echt? Wij hadden een beetje gezegd wat onze smaak was,en daarop kregen we deze mappen mee...maar als je er niet over uit bent idd lekker even verder zoeken nog...tijd is er nog genoeg nu Gedichtjes vind ik heel moeilijk...hebben jullie nog wat leuke ideeen? Het is de eerste bij ons. Fijn weekend meiden,xxx
Angel,wie is er jarig dit weekend? Show me je taart anders ff via whatsapp, ik ben wel benieuwd! Weten jullie trouwens al wat jullie het kraambezoek gaan geven? Ik had hele leuke cupcakes gezien, maar manlief wil ook op het werk iets leuks doen ipv gewoon beschuit met muisjes...maar dan komen we op ongeveer 100 cupcakes uit, vind ik een beetje overdreven. Ik heb ook geen mega oven dus zelf maken vind ik ook geen optie. X
GSSDJ... wat leuk een meid... Clauzoe... balen zeg dat ze niet echt begrip hebben voor je situatie... en ik zou ook de VK opbellen om te vragen of ze nog iets voor je kan betekenen... nou vandaag weer aan het werk geweest... was een pittig daggie... maar heb nu gelukkig een weekje vakantie... dus kan ik ff weer lekker gezond worden ...
San... Vervelend van de babydump.. Vind het ook niet kunnen. Juudje... Lekker vakantie!!! Ik had2 broeken binnen gekregen, maat M maatje 38/40 valt groot uit... Zijn my gewoon te groot... Dus iemand die nog iemand weet? Heb ze by positiekleding te koop gezet... Met fotos... Xxx
net een halfuur aan het lezen geweest en daarna een hele tijd aan het schrijven geweest was ik afgemeld en mijn hele verhaaltje weg pfff. ben vandaag naar 9maandenbeurs geweest erg leuk echt genoten. maar hoe later het werd hoe drukker het werdt ik werd er helemaal dizzie van maar echt hele leuke dingetjes gekocht echt genoten. daarna lekker uit eten geweest was ook al tijden niet meer gebeurd echt heerlijk lang geleden dat ik zo'n heerlijke dag heb gehad. vind het heel erg dat het niet bij iedereeen even prettig gaat ook bij mij gaat niet alles even prettig bloeddruk is omlaag gegaan wat inhoud dat ik s'middags helemaal instort echt letterlijk zowat instort voor het kindje is lage bloeddruk goed maar voor jezelf pff vorige zwangerschap had ik dit ook al erg vermoeiend vorige keer had ik ook verschikkelijke bekkenklachten maar tot nu toe nog weinig last van gehad ging weer over gelukkig hoop dat het weg mag blijven. ik ben snel uitgeput ze lassen nu al na 2 uur werken een half uur pauze in anders ga ik het echt niet tot het eind vol houden. gssdj leuk een meisje zeg san2012 kijk eens op www.bedankjes.nl www.organzazakjes.nl www.haveaparty.nl www.smaakenzo.nl geeft je mischien wat ideeen.succes. heb zelf al zitten kijken wat ik ga doen wil zelf denk ik om voor mijn zoontje uit te delen aan bezoek organzazakjes doen met bruidsuikers en chocolade babytjes en een gelukspoppetje eraan met een mooi lintje.klinkt leuk toch hier trouwens ook een late levering maar dan van ons nieuwe bed die zou begin deze maand komen werd ik gebeld nee het wordt 8 a 10 weken later en het bed ligt al zo rot nu wordt het april mei. wat een gedoe. 9 maart komt kraamzorg langs leuk! en maandag ga ik ipv 15 maart naar vk omdat dat toch echt te ver weg was voor mij. prettig weekend allemaal liefs marja
@Juudje Lekker dat je een weekje vrij bent. Kunt je weer even bijkomen hopelijk. @San Wat balen van die kamer zeg! Maar goed dat je hem op tijd besteld had, anders waren ze misschien echt te laat geweest. Wat betreft wat te geven aan kraambezoek: Ik had niet veel zin om veel moeite te doen dus hier gewoon beschuit met muisjes. Je hebt best wel veel andere leuke dingen maar die zijn ook al gauw een stuk duurder @Tamaramama Fijn dat je kids straks weer thuis zijn. Laat je maar goed verwennen dit weekend. Fijn weekend! @Clauzoe Wat belachelijk zeg! Ik zou toch maar weer de vk bellen, misschien kan die contact opnemen met je bedrijfsarts. @Inkie Gelukkig heb je goed geslapen. Hopelijk gaat het nu weer de goede kant met je op. Lekker rustig aan doen! @GSSDJ Fijn dat alles goed was, en wat leuk, ook een meisje! Kwam in een ander topic de volgende link tegen, misschien hadden jullie hem zelf ook al gezien, maar toch even voor de zekerheid: Pampers New Baby - Mooi & gezond - Wehkamp.nl Ik had geen idee dat Wehkamp pampers verkocht, maar het is wel een leuke aanbieding! Uiteindelijk heb je ze toch wel nodig en ze bederven niet Ik had al 1x maat 1 en 1x maat 2. Nu nog 1x maat 1, 1x maat 2 en 4x maat 3 besteld. Komen we de eerste weken hopelijk wel door
wat ik begreep op de beurs is dit een tijdelijke aktie maar voor mij geen pampers luiers thomas was er allergies voor en ik gok het dus maar niet ik heb etos luiers en die zijn een stuk goedkoper.en ik wacht dan vaak tot ze in de aanbieding zijn scheeld ook nog eens een hoop. doekjes gebruik ik wel van de pampers zijn er nog woezel en pip fans onder ons speciale webschop aanbieding van 22 feb tot 23 maart extra voordelig bestellen www.woezelenpipwebshop.nl en van goedgemerkt.nl (merkjes) 5 euro korting met code 9MND12 geldig tot 1 aug. succes
Marja,bedankt ik heb al leuke dingen voorbij zien komen... leuke site's. Poemi, thanks voor de tip...ik ga ze wel bestellen...vandaag ook de doos bij prenatal opgehaald, hier zaten er ook al een aantal in. Heb vandaag ook alvast leuke kleding voor de zomer voor mezelf gekocht,wat zie je een buik al goed in witte kleding haha.
Morgen meissies. Ben even niet in staat terug te lezen. Zo druk druk druk.. Verjaardag van de kleine man was superleuk!! x
zoo vandaag maar weer is een foto van mn buik gemaakt!ons kleine ventje doet het goed haha! zo mooi zie nu elke morgen mn buik bewegen en voel en duidelijk zo fijn gevoel..
Ook ik zag hem al voorbij komen hettie, erg mooi! Ook hier de 22+1 week inmiddels bereikt!! Oh de zonnetje schijnt, lucht is blauw... Oke nu ik dit type denk ik in 1x aan de teletubbies, hahahaha Gister is myn 2e paard weggegaan, verkocht... Gewoon omdat ik het niet meer aan kan momenteel en in de toekomst met een beeb ook geen 2 paarden kan blijven doen / berijden etc... Was een zware emotionele dag voor me, en ik weet dat hij het goed heeft en gaat krijgen, maar ik mis hem... Myn andere paardje verhuist vanaf 4 maart na hier 2 straten verder op, nu staat ze byna een half uur hier vandaan.. Dus dat is wel een hele opluchting!! Zo ik heb weer gesproken...