Morgen meiden! Hoe gaat het met iedereen? Ik merk dat het zwaarder word voor me. Heb regelmatig harde buiken, neem ook niet voldoende rust... En mijn bekken begint ook te klooien Maar gelukkig wel later dan bij de andere 2 dus...... We gaan het zien.....
Goeie morgen allen Hier alles lkkr gisteren een goeie dag gehad zelfs even wezen auto rijden (mijn hobby) heerlijk even gevoel van vrijheid weer terug Verder nog wel rustig maar heb wel al minder harde buiken JOEPIE hoef vandaag niet voor controle hoef pas 13 maart weer (angel zou je hem erbij kunnen zetten op de lijst thanx mop) @angel hoe vervelend.. pff je kan nu wel wat meer rust pakken hoop ik neu de school weer is begonnen en je ben natuurlijk wel snel gegroeid.. Rustig aan he meis en anders ook hulp vragen. Dikke knuff
tamaramama wat fijn dat het wat beter met je gaat heerlijk dat je er even uit kon wat kun je dan genieten he. dus je bent alweer 23 weken lekker hoor gefeliciteerd. angel78 neem je rust optijd het helpt echt ik had ook veel harde buiken tijdens mijn werk scheelt het heel veel dat ik regelmatig mag rusten ik heb nu geen harde buiken meer gehad. doe rustig aan met je bekken ik weet hoeveel pijn dat kan doen hier zit ik er ook op te wachten zat net naar mijn buikfoto's van vlak voor de bevalling te kijken pfff wat een buik was dat zeg. mandypatrick gefeliciteerd met de 22 weken hier ook bijna 22 weken vind de tijd erg snel gaan sterkte met het afscheid nemen van je paardjes na mijn vorige bevalling hebben wij afscheidgenomen van mijn hond ging ook niet meer was heel erg zwaar dat afscheid hij heeft het heel goed wordt goed voor hem gezorgt maar het afscheid was wel janken. hettie mooi buikie hoor mag je trots op zijn vanmiddag naar de verloskundige lekker weer hartje luisteren ben blij dat ik me wat beter voel ik heb ook een heerlijk weekend gehad dat scheelt ook een hoop.
Goedemorgen Allemaal. 22 weken vandaag!! Hier gaat het allemaal goed gelukkig. Begin ook wel behoorlijk te groeien en merk het ook al wel met bukken enzo. Zaterdag heerlijk de babykamer uitgezocht ook gelijk een box en kinderstoel uitgezocht. Zo leuk om te doen! Als het goed is, dan word het eind maart allemaal bezorgd!! Nog even een vraagje van de kraamzorg komen ze met 7 maanden langs dat alles klaar moet zijn, maar hoeveel weken is dat?
@Tamaramama, gefeli met de 23 weken! En wat fijn dat je even kon auto rijden!! @mandy, balen van je paard joh @marja thanx! Ik doe mijn best rustig aan te doen, maar ik heb daar een beetje moeite mee. ben altijd bezig. Zit eigenlijk nooit stil. Je heel schijnheilig 's avonds op de bank naast vriendlief haha Suc6 nbij de VK!! @ukkie, gefeli met de 22 weken! 7 maand ben je ongeveer 30 weken.
9 maart komt bij mij de kraamzorg langs maar heb wel al post gehad met informatie wat je moet hebben en wanneer dat klaar moet zijn vaak staat het ook op de website van je kraamzorg maatschappij hier staat dat je met 37 weken een aantal zaken op orde moet hebben zoals bed ophoogte bij mij staat 70 cm mijn nieuwe bed moet nog komen en die is 64 cm ik hoop zo dat ze dat accepteren. vanaf 36 weken kan je klossen huren om dit te kunnen doen. met 36 weken wordt aangeraden een tas klaar te hebben staan die je kan pakken als je plotseling weg moet naar het ziekenhuis ook als je vanplan bent thuis te bevallen je wil echt niet dat iemand anders je spullen in moet pakken of dat partner nog wat thuis moet halen ze nemen bijna altijd het verkeerde mee pfffff. tip leg er een briefje in waar op staat wat je nog in je tas moet doen op het laatste moment zoals je mobiel en denk ook aan oplader want je belt daar echt meer hihi. ze kijken bij het bezoek of je alles in huis hebt of dat je nog vragen hebt. ze kijken of het bedje goed is en of je kruiken in goede staat zijn hoe je slaapkamer eruit ziet maar ook wat je wensen zijn of er een stagaire mee mag komen of er een leerling mag komen daar moet je allemaal over nadenken. succes
@ Angel 78: erg vervelend he die klachten, probeer een beetje rustiger aan te doen (soms makkelijker gezegd dan gedaan) @Tamaramama: Gefeli!! En fijn dat het beter met je gaat @ Hettie: Mooi buikie! @ Mamamarja: Heel veel plezier vanmiddag bij de vk! @ Mandy: Lijkt me echt heel moeilijk van je paard, vooral als je er zo aan gehecht bent @Ukkie: Fijn hoor als alles goed gaat Hier gaat ook alles goed, heb alleen al een paar dagen last van m'n onderrug, zullen de bekkens wel zijn, bandenpijn. Gisteren naar de 9 maanden beurs + huishoudbeurs geweest, allemachtig wat een drukte op die huishoudbeurs, pfffff ga er nooit meer heen, je kon niet eens ergens normaal kijken, iedereen loopt zomaar tegen je aan, was echt in staat om iemand een knal te verkopen, hahahaha Wij hebben zaterdag ook het kamertje gekocht, komen ze over ongeveer 2 weekjes al bezorgen
net bij verloskundige geweest ze lag lekker tegen te trappen tegen de toeter die het hartje liet horen leuk hoor. alles was prima als ik last van harde buiken heb moet ik het ruster aan doen kan verder geen kwaad alleen goed naar je lichaam luisteren zei ze een harde buik is het teken dat je teveel heb gedaan tevens schijn je er meer last van te hebben bij een 2de zwangerschap dan de eerste zei ze. alleen mijn bed moet echt omhoog pfff jammer hoor maar weet nog niet hoe omdat ik nog niet weet hoe de poten eruit zien pfff jammer hoor.11 cm omhoog moet ie op 75 cm moet het komen. dat wordt weer jumpen. gssdj ja ik had op het eind ook de neiging om te rammen toen het drukker werd op de 9 maanden beurs ben vorig jaar op de huishoudbeurs geweest toen zat ik in de week dat de 9 maandenbeurs nog moest komen en toen was het op zondag echt super rustig komt echt door die combi naar mijn inziens
Goedemorgen allemaal... zo vreemd... gisteravond zat ik lekker tv te kijken op de bank en opeens werd ik heeeeel erg beroert en heb ik alles eruit gegooid... daarna weer niks aan de hand... geen idee waar dat opeens vandaan kwam... zal me zo eerst eens ff aankleden en dan richting de VK... vanmiddag niet zoveel bijzonders en dan vanavond samen met zussie lekker aan de freubel... fijne dag allemaal
Hoi Meiden, Ben ik ook weer ff Gister moest ik werken en had ik dat ik thuis kwam wel een fijne verassing. Want me moeder was gewoon hier gebleven met de meiden dat ik te werk was, en had ze ff de woonkamer en keuken een beetje opgeruimt en gestofzogen, dus ik hoefde prakties niks meer te doen. Dat was wel heel fijn Vandaag ben ik lekker vrij en ik ben ook eigenlijk niet van plan om iets te gaan doen. Ik moet vanavond naar de vk, eigenlijk had ik volgende week pas een afspraak maar ze wou me toch wel ff eerder zien vanwege die harde buiken en die pijn onder in me buik enz. verder heb ik nu ff niet echt veel . probeer later nog wel ff langs te wippen
ik snap niks meer van me lichaam hoor net dacht ik van ff broodje kaas eten, nou ik was 3 kwart broodje en ik kon rennen naar de wc hij kwam er weer net zo hard uit en ik kan al bijna niks op gisteravond had ik ook uiteindelijk een klein beetje broccolie en dat was het . het lijkt wel met de dag beroerder te worden dat eten
oei beterschap juudje en clazoe ..succes bij de vk!! mijn mannetje heeft vanmiddag een verrassing voor mij..ben benieuwd!! ik vond t bij me vorige zwangerschap zo raar dat sommige meiden die al een kind hadden..bijna geen tijd hadden om mee te schrijven.. nu heb ik t zelfde...dus hierbij mij excuses...
@ clazoe: Wat vervelend joh, heb je daar dan alweer een tijdje last van of altijd al een beetje gehouden? Misschien is er een griepje onderweg @Angel78: kamertje bij de babydump, 'Denver' heet het, licht-grijze meubeltjes, erg leuk
@GSSDJ. ik heb eigenlijk nog nooit echt ochtendmisselijkheid gehad in m'n zwangerschappen. laat staan spugen, voor de rest voel ik me ook wel goed heb na dat spugen alleen wel buikpijn overgehouden
Wel vervelend hoor, misschien is je maag gewoon een beetje van streek, kijk het nog eventjes aan, probeer lichte en kleine dingen te eten, verdeeld over de dag, zodat je wel wat in je maag hebt zitten, misschien dat het helpt