Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    thanx mop! Tis al de zoveelste nacht en ik word er schijtziek van onderhand :(

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Beterschap en sterkte voor iedereen!!!!

Clauzoe, sterkte met je telefoontje!!

hettie, ik heb de diaperchamp en dat werkt super. Neem wel de grootste is mijn advies ;)

3. juudje1985

1 dec 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hettie... ik heb geen luieremmer... ik neem de luiers wel mee naar beneden.... en verschoon de kleine overdag veel beneden... heb beneden ook een aankleedkussen liggen....

Clauzoe... sterkte straks met bellen... heel goed dat je VK zo achter je staat... nu hebben ze toch geen keus meer??

mandy en San... beterschap...

Angel... dikke knuffel!!!

Straks met de kids naar Ballorig... gezellig... :D

Gistermiddag tel. van mijn schoonmoeder... mijn schoonvader ligt in het ziekenhuis op de IC aan de hartbewaking... blijkt te weinig zuurstof naar zijn hart te gaan... vandaag gaan de hem cathetriseren en dan verder kijken... spannend... dus daar gaan we vanavond even heen...

4. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden ik heb gebeld hoor.
    Ik kreeg meteen een zeer boze reactie ... ze zei ben ik weer blij mee!!!!
    Dus ik zei van goh ik zit hier ook echt op te wachten. ja vooral die pijn kan ik iedereen aanraden :(.
    Dus toen was ik er eigenlijk wel ff klaar mee Dus ik zei van nu ik heb gebeld om het door te geven en ik kan je verder ook niet helpen dus ik ga ophangen als er niet normaal gereageerd kan worden :(

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Juudje, thanx.
    Wat erg van je schoonvader zeg!! Sterkte!!
    Have fun in ballorig!

Clauzoe, goed zo!!
    Goed gezegd! Trots op je!
    laat ze dr in zakken zeg!!!
    KNUFF

6. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    vanavond ff naar de vk.....dochterlief gaat weer mee :)

7. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Iedereen beterschap!!

Goed gedaan Clauzoe!
    Echt stom dat sommige werkgevers zo reageren, begrip voor de situatie ho maar.:(
    Jij & je kindje staan voorop hoor! :D

Juudje sterkte met je schoonvader:)

Angel ik heb 13 maart weer een afspraak bij de vk, wil je me in de lijst zetten, thanks!:D

8. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Juudje,getver zeg! Sterkte met je schoonvader!

Clauzoe,goed gedaan meid! En goed gezegd ook!

Angel,succes bij de vk meid.

X

9. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    tnx meiden
    ben er eigenlijk nog wel een beetje bagger onder, maar dat komt denk ik gewoon omdat ze dan meteen zo'n schuldgevoel proberen aan te praten :(
    en het is alsof de duivel er mee speeld want hier thuis zijn me meiden ook echt niet leuk sinds gister ze zijn echt oer vervelend en ze lopen elkaar de hele tijd uit te dagen niet normaal :(
    ik heb nu de oudste ff weg gestuurd met een lijstje zo van ga jij maar even boodschappen doen voor mama......

10. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    @ clazou is idd niet leuk als ze op het werk zo reageren. Meestal zijn het mensen die zelf nog nooit zwanger zijn geweest dus geen idee hebben hoe ze er mee om moeten gaan. Echt heel vervelend voor je maar probeer aan je kleintje te denken die is veel belangrijker dan je werk hoor daar redden ze zich wel!!

@ juudje wat naar zeg. Heel veel sterkte!!

11. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    hoi meiden mijn verzorgingskussen is net bezorgt lekker snel hoor echt leuk.
    ik ga voor 25 % de ziektewet in gaat nu prima het werken met een pauze ertussen anders kom ik uitgeput en met de bekende harde buiken zelf hieperventielerend aan op kantoor.
    ben erg blij dat ze zo meewerken en dat ik op deze manier gewoon mijn werk kan blijven doen.
    doordat ze zo meewerken wil je ook gewoon graag blijven werken.
    het werkt beide kanten op.

juudje heel veel sterkte.

clauzoe vind het echt erg voor je hoe het gaat

thomas ligt ziek naast me op de bank zielig hoor.

angel heb je met je verloskundige die slaapmedicatie nog overlegt wat ik een keer had geschreven.
    begin ook weer slechter te slapen veel aan mijn hoofd mijn hoofd tolt om van info
    vind het heel fijn hier te kunnen meeschrijven

de afspraak van 15 maart gaat bij vk niet door omdat afspraak vervroegt is is verplaatst naar 29 maart angel kun je dit veranderen

12. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Angel: hoe was het bij de vk?
    Aftellen.....bijna is het zo ver!!!

Inkie: hoe gaat het met je? Heb je al ff niet online gezien...

Mamamarja: fijn dat ze zo meelevend zijn,en er begrip voor hebben. Net wat je zegt,dan heb je ook de goede wil om te werken. Sterkte.

13. MandyPatrick

MandyPatrick Actief lid

20 dec 2011
    172
    0
    0
    eigenaar bij Art of Bella's
    foxhol
    Mamamarja: sterkte... We redden t allemaal wel

Ik ben van de week trouwens gebeld door bedrijfsarts en ik hoef na mijn verlof pas weer te werken.. Blijf nu gewoon in de ziektewet.
    En eind mei gaat mijn verlof in.
    Weet alleen niet of ik me in me verlof weer beter moet melden of nog gewoon ziek moet staan...
    Em dan werk je zelf bij het UWV en net daar weet je niks vanaf... Oepss

14. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Ola meiden!

Nou ik ben weer goedgekeurd bij de VK en de kleine meid ook.
    En ik ben eindelijk over mijn startgewicht! Ik ben 3,7kg aangekomen in 4 weken whoehahaha! Doe ik goed ;)
    Niet over het slechte slapen gehad, want dat hoort nu eenmaal bij mijn in zwangerschappen net zoals bekkenproblemen.
    Daarbij gaan ze mij nu geen medicatie geven, dat doen ze pas aan het eind. En daar ben ik het geheel mee eens.
    Vannacht weer kut (zeg maar niet) geslapen, maar goed, ik moet doorgaan. Even zeiken en klagen en dan de draad weer oppakken. Dat ben ik gewend en zo zal het zijn.
    Dus kop omhoog en gaaaaan! ;)

15. juudje1985

1 dec 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    gisteravond naar mijn schoonvader geweest... hij was er gelukkig op tijd bij en heeft geen beschadiging aan het hart... gister heeft hij een hele dag met een kastje rondgelopen dat alles registeerd... en er is een aanvraag gedaan om te cathetriseren... dat zal vandaag of morgen gedaan worden... tot die tijd moet hij nog in het ziekenhuis blijven, omdat als er nu iets thuis zou gebeuren hij verder van huis is en dan wel kans heeft op beschadiging...

fijne dag allemaal..

16. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    juudje fijn dat het wat beter gaat met je schoonvader hij zit op de goede plek.

angel fijn dat je goed gekeurd bent door de verloskundige
    kom ik aan met mijn 10 kilo meer dan jij pfffff

inkie weet iemand hoe het daar mee gaat want heb daar inderdaad lang niet van gehoord

mandypatrick je ziekteverlof gaat vanzelf over in zwangerschapsverlof daar hoef je niks voor te doen.
    dit gaat dus wel 6 weken vantevoren in maar dat zal je wel begrijpen dus 6 weken ervoor 10 weken erna
    ik heb nog lekker wat vakantie achter het verlof aan heerlijk tot 1 november blijf ik thuis na het verlof genieten
    en dan heerlijk ook nog in september op vakantie lekker dichtbij.

net email verstuurd voor afspraak voor geboortekaartjes spannend we weten wat we willen iets wat op de vorige keer lijkt die was zo leuk werd ook erg leuk ontvangen met allemaal mooie foto's,
    kijk erg uit naar het echte uitzoeken want voor een meisje moet het wel anders wat schattiger.

17. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juudje fijn dat het beter gaat met je schoonvader, dat soort dingen zijn altijd wel heftig..

@Kaartjes is misschien ook wel eens een idee om daar over te gaan nadenken.
    Misschien dat ik me man van het weekend wel even voor wat boeken stuur.

@Angel fijn dat je weer helemaal goedgekeurd bent door de vk

@Vandaag ik heb over ruim een uur eindelijk me afspraak met de podotherapeut, komt heel goed uit aangezien me pootje toch wel weer slechter begint te worden :(

dit wou ik toch ook wel ff met jullie delen..
    afgelopen zaterdag waren me man en ik samen naar mijn opa en oma geweest.
    want me oma was laatst jarig.
    m'n opa gaat zelf heel slecht uitgezaaide longkanker en dat is gewoon afwachten wanneer ie gaat zegmaar.
    en hij was zo helder afgelopen zaterdag echt wakker zeg maar..
    want normaal slaapt ie altijd.
    en vanuit het niets zat ie van nou ik kan niet wachten tot m'n eerste achterkleinzoon geboren is, het is toch geweldig dat ik al 2 achterkleindochters heb en nu ook nog ga meemaken dat ik een achterkleinzoon krijg.
    maar dat beangstigt me wel want tja wie zegt dat ie dat nog gaat redden.
    hij gaat zo snel achteruit.

18. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps ff de 24 weken wave

:D

19. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hey meiden!!

Heb niet alles terug gelezen hoor was zo veel...

Heb wel twee dingen gezien.. juudje fijn dat het beter gaat met je schoonvader! En Clauzoe.. wat een narigheid op je werk zeg ik begrijp precies hie je je vielt heb ook eens zo'n situatie gehad erg vervelend :( en hoop dat je voet nou eindelijk is opknapt meis.

Hier gaat het een stukje beter :) heb een paar dagen erg veel pijn gehad maar nu gaat het wel weer.. slaap sinds een paar nachten ook slecht.. nooit last van gehad vind het echt kut! Sorry ;)

Ben blij dat het bij de meeste goed gaat allemaal!

Knufff

20. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    oh trouwens...ben pas 1,5kg in totaal dan aangekomen, vanaf begin zwangerschap ;)

Deel Deze Pagina