clauzoe wat een mooie reactie van je opa zeg. je weet nooit wanneer iemand mag overlijden maar wat ik wel weet is dat mensen vaak nog iets hebben waar ze voor knokken het klinkt als dat je opa er echt mee bezig is. het is zeker niet gezegt dat hij dat haalt maar ik heb in mijn werk heel vaak meegemaakt dat die ene verjaardag of dat zoveel jaar huwelijk of dat ene kleinkind wel een rede was om te knokken. vertel hem maar regelmatig hoe het met zijn kleinzoon gaat hoeveel weken je bent stuur hem een kaartje daar knappen ze heel erg van op. hij heeft jouw situatie gekozen om voor te knokken geniet ervan en betrek hem er zoveel mogelijk bij mocht hij het toch niet halen dan heb je hem toch al iets heel moois gegeven een kleinzoon waar hij voor wil knokken. ik zou echt willen dat ik mijn opa en oma nog had die zijn al overleden toen ik nog jong was miss ze nog altijd. gefeliciteerd met je 24 weken hier gisteren 22 weken. succes bij de podoloog hoop dat ze wat voor je kunnen doen inkie fijn dat het redelijk met je gaat slecht slapen het is niet alleen niet niet kunnen slapen maar het is ook nog eens dat je de dag moeizamer in gaat
juudje, benieuwd hoe dat verder zal gaan zeg.. marja, ik doe gebkaartje via internet deze keer, heb zoveel leuke gezien! Clauzoe, gefeli met 24 weken! Suc6 met t pootje!! En wat erg van je opa Inkie, he he, kom je hier ook nog es En het klote slapen, doen we samen he
@ Clauzou wat naar van je opa zeg Maar wat ontzettend mooi dat hij zo uitkijkt naar de komst van zijn achterkleinzoon hoop echt voor jullie dat hij dat nog mee mag maken. Heel bijzonder! @ Inkie wat vervelend dat slechte slapen. Heb er sinds 2 dagen ook last van en ben het nu al zat:x Ben zo traag als een slak overdag @ Juudje Fijn dat je schoonvader geholpen word. Mijn vader heeft die behandeling ook gehad en heeft hem goed geholpen. Sterkte ermee! @ Angel. Wauw Wat een super mooie buik heb je al zeg!
Hey zijn er meiden die een wiegje hebben staan? Wij hebben alleen een ledikant.. en ik heb hier 3 hoeslakentjes liggen voor een wiegje.. twee witte en een blauwe.. dus als iemand zegt joh die kan ik goed gebruiken... let me know! Knuff
ME ME Heb gisteren een wieg gekregen van me ouders foto staat op fb maar je had m al gezien... hier n kut dag veel pijn weinig hulp dus ga later reageren. liefs tam
angel wat een mooie buik heb je al zeg!! inkie fijn dat het beter gaat! hier nog veel buikpijn en plassen maar ja gaat weer over!zal wel een rede voor zijn haha alleen hopen dat de pillen snel werken!
is het trouwens normaal dat ik mijn buik zo mega zie bewegen als de kleine schopt?? en ook zo vaak en lang?? of is dit gek?
ja dat is echt normaal tenminste als je een drukte makertje hebt. het schijnt ook nog te schelen of je de placenta aan de voorkant of de achterkant hebt bij mij zit ie aan de voorkant maar ook mijn buik beweegt zich flink heen en weer geloof me nu vind je het nog leuk straks als je kindje steeds groter wordt en dat nog steeds doet kan dat zeer gaan doen of dat je er wakker van ligt want ze trappen vaak als jij je ontspant net als jij wil gaan slapen mijn mannetje bleef zich tot het laatste moment alle kanten op bewegen terwijl ze zijden nou op het laatst hebben ze niet meer zo veel ruimte dan wordt ie wat rustiger nou hij niet toen. vruchtwater zat om in te trappen boef. geniet er lekker van doe ik ook. want je gaat het trappen wel missen hoor als je kindje eruit is. dan voel je je alleen. even.
ja mijn placenta ligt ook aan de voorkant daarom vroeg ik het me af! maar hij is lekker druk ja!haha ik geniet er ook nog maar van
Tamaramama heb je een pbtje gestuurd Hettie wat rot he die stomme blaasontsteking elke keer Ik moet ook weer ff klagen hoor.. vannacht weer heel erge buikpijn gehad en harde buiken.. wel raar dat dit bijna altijd snachts is.. maar goed nu gaat het wel weer.. En ik heb al een tijd last van een soort krop gevoel in me keel.. echt heel erg.. soms moet ik er van kokhalzen.. het is de hele dag aanwezig ik word er niet goed van... eten maakt het erger en heb af en toe ook dat ik lucht opboer maar tot de helft ofzo.. ik kan geen boeren laten namelijk whahha maar dan hoor je dat geluid heel hard in me keel en daar word het krop gevoel nog erger door.. hebben meer meiden hier last van?? Ik heb helemaal geen zin meer om te eten door dit gevoel echt alsof iemand steeds op je strottenhoofd drukt bah ohja en helemaal achterin me keel naar beneden voelt kurk droog en drinken helpt niet...
je stoelgang is wel goed ????? ik zou het verder niet weten ik kan gelukkig goed eten vervelenend hoor die pijn iedere keer s'nachts lijkt me ook dat je er behoorlijk onzeker van wordt door die harde buiken erbij ik neem aan dat je dit overlegt hebt met je verloskundige
hello girls, Hier gaat het goed zo goed dat ik vandaag samen met me schoonzus boodschappen ben wezen doen heerlijk wel zwaar maar wel heerlijk, nu weer ff plat.. Maar ben echt blij want we hebben voor de twins allebij nieuwe meubels gekocht (nou ja man lief is het aan het halen..) zo leuk de mammut serie van ikea ben helemaal gelukkig kan ik hun kamer afmaken en dan de baby kamer @inkie probeer s rennie's want kan ook een soort maagzuur zijn, ik heb er veel baat bij, en ga maandag reageren op je pb, dan zla ik me gegevnes enzo ff sturen en jouwes vragen @ all hier is de baby ook flink druk mijn placenta ligt achter , als ik tegen me hubbie aan ga liggen schopt t de hele tijd tegen zijn rug aan zo leuk.. voor iedereen een fijn weekend knuff tam
Even tussendoor... Angel,veel plezier morgen meid. Geniet er van! Gaan jullie nog wat leuks doen om het te vieren? X
Thanx meiden! We hebben t erop zitten Nu op naar t echte werk haha. Hoop dat t goed gaat meiden. Hier erge rugpijn Alst goed is morgen weer internet
Gefeliciteerd meid! Idd nu op naar het echte werk haha. Klote he meid zo met je rug! Ik moet morgen naar osteopaat,ben benieuwd wat hij gaat doen,zie er erg tegenop...ben bang dat als hij iets doet ik nog meer pijn ga krijgen! Btw,waar is iedereen??? Zitten jullie allemaal verstopt in de babykamers? X
ik lees hier elke dag mee maar voel me nie zo fijn om te reageren. sorry! hoop me snel weer beter te voelen en eindelijk is van die piep blaasontsteking af te komen!!
Hoi meiden! Mamamarja sinds ik zwanger ben heb ik elke dag diarree dus dat loopt wel door haha Tamaramama hoe is het met jou? En ik slik al jaren omeprazol voor maagzuur en nu dus ook nog steeds.. maar denk dat het niet genoeg meer is ofzo ik weet het ook niet.. Angel nog gefeliciteerd mop!! Idd op naar het echte werk.. en wat rot van je rug dikke knuff San hoe is het daar?? Idd stilletjes hier de laatste tijd.. osteopaat... het is wel bekend dat je na een behandeling mee last hebt.. maar het achijnt wel goed te werken.. de meeste stoppen er na een of twee keer mee omdat de klachten erger worden.. maar als je doorzet zul je er echt baat bij hebben! Succes mop! Hettie nog steeds die pieeeep blaasontsteking.. zou ik ool niet goed van worden hoor bah sterkte meis!