Ja ik herken het idd maar ik heb het de hele dag haha Nu vandaag eigenlijk niet meer dus hopen dat het nu maar weg blijft hhaha Nu op naar de volgende kwaaltjes
haha ik had het gisteren niet en vandaag juist weer wel.. mannetje meteen nou als dit 8 maand nog moet duren! hahaha
Nou meiden, bij mij is de twijfel weer in alle hevigheid toegeslagen . Kon me niet inhouden dus vanmiddag een testje gedaan en er was gewoon geen verschil te zien met gisterenochtend! Foto's staan in m'n album, willen jullie misschien eens kijken? Anders moet ik hier zo gaan spammen En het verhaal dat de kleur van de streep niet veel zegt over wel/geen goede zwangerschap geloof ik niet zo in. Vorige keer werden testen ook niet echt donker, m'n HCG steeg ook niet echt hard, en zat het dus buitenbaarmoederlijk. Wat een hel is dit zeg! Zo ga ik het echt geen 2,5 week meer trekken tot de echo. Morgenochtend met ochtendurine maar weer testen, kijken wat dat doet en dan maar weer het ziekenhuis bellen. Misschien kunnen ze bloedprikken..
poemi.. Ik vind het mooie testen hoor. en hou er rekening mee dat ochtend urine sterker geconcentreerd is. heb je nog een testje liggen? probeer die morgen ochtend. of bel inderdaad de huisarts op om te zeggen dat je je zorgen maakt en dat je een bloedtest wil.. Zit vast wel goed meid!
Die van mij is ongeveer net zo licht als je test van de 27e. Ik heb de 28e getest. Daarna nog geen test weer gedaan dus weet ook niet hoe 't nu zou zijn. Heb hier ook geen test meer liggen. Humeur valt hier nog alles mee. Ben alleen wat sneller moe, af en toe wat buikpijn en bij vlagen wat misselijk.
hey meiden, nou op zich heb ik wel een leuk weekend gehad, maar het had ook z'n moeilijke kanten. Ik had vandaag een babyshower van een vriendin van mij. Toen ik op 24 september een babyshower organiseerde voor mijn nichtje, kwam mijn miskraam. Vandaag dus met een heel onzeker gevoel wakker geworden... ojee het zal toch weer niet he? Maar gelukkig zat het alleen maar in mijn hoofd. vond het wel moeilijk omdat mijn vriend thuis was en ik was bij mijn ouders dus ik had niemand om daarover te praten. Babyshower was verder wel heel gezellig alleen ben ik nu echt kapot Verder heb ik nog hele zere borsten en slaap ik echt super slecht. Nou ik heb met alle liefde nog 8 maanden last van de "kwaaltje" als dat ons een mooi klein wondertje opleverd.
Snap heel goed klein duimpje dat op zo'n moment even alles terug komt. Leuk idee trouwens babyshower!
Poemi: De meiden die ik ken en die een bbz hebben gehad (2 vriendinnen van mij) hadden juist allemaal knal positieve testen. En de huisarts had bij hen ook gezegd dat juist bij een bbz het hcg vaak enorm snel stijgt. Zij hebben trouwens beiden na hun bbz een gewone, goede zwangerschap gehad en zijn nu beiden de trotse mama van prachtige dochters. Maargoed, ik snap heel goed dat je onzeker bent. Volgens mij zou hcg om de dag moeten verdubbelen dus dan zou het ergens logisch zijn dat de test nu nog niet donkerder is. Misschien overmorgen even weer testen? Daggie: Hier geen krampen maar wel van die felle steekjes. Kleinduimpje: Snap heel goed dat het op zo'n dag wel even spannend is! Gelukkig is het goed gegaan vandaag!
@poemi Ik vind het mooie testen hoor. Het streepje is wel donkerder geworden. Mijn eerst test was ook heel licht de dag erna heb ik cb digital gedaan en die gaf zwanger aan daarna heb ik ook geen testen meer gedaan. Volgens mij zit het wel goed hoor maak je eigen niet teveel zorgen!! @nath ik denk dat het binnenkort wel over is hoor dat humeur dus een gerust stelling voor je mannetje hahahah
Bedankt voor alle reacties. Goed om te lezen dat m'n test niet super licht is in vergelijking met die van jullie rond dit termijn. Maar die onzekerheid zal denk ik nog wel blijven tot de echo Eerste zwangerschap bleek ik achteraf al 8 weken te zijn geweest toen ik teste, dat is toch een stuk relaxter dan dit nu allemaal. @Kleinduimpje Kan me voorstellen dat het dan toch wel spannend is, maar gelukkig is alles gewoon nog steeds goed. @Daggie Geen last van krampen o.i.d. Maar het kan wel, er gebeurt natuurlijk al een hoop in je lijf. Zolang je geen bloedverlies hebt kan het geen kwaad volgens mij.
Hoi hoi, Ik heb ook vaak last van steekjes/krampjes maar niet heel erg, alleen gister een flinke steek, deed echt heel zeer. Maar verder niet erg geloof ik. Vandaag alngs mijn oma geweest,was super leuk. Maar ze wilmijn dochter optllen en kussen enzo en dat wil ze niet,best zielig voor oma eigenlijk.Maar verder was het super leuk. En poemi ik vind je test er ook goed uitzien hoor,maar ik vind ook dat alsje twijfelt je de HA moet bellen of naar het ziekenhuis of ze de echo niet nog kunnen vervroegen! Ze moeten niet zo moeilijk doen!!!
Hier wat krampjes, soms beetje licht ongiachtig en veel gerommel van m'n darmen. Bij Danique had ik echt flinke menstruatiepijn en ging ik wel 100x per dag naar de wc om te kijken of ik geen bloed verloor. Heb verder af en toe wat steekjes en een beetje een zwaar gevoel in m'n onderbuik. Ben hier wel snel moe, einde van de middag/begin avond is 't gebeurd en moet ik lekker rustig aan doen. Borsten nog niks geen last, gelukkig maar! Danique drinkt hier nog bij mij en heb begrepen dat het flink pijnlijk kan worden.
Goedemorgen! Mijn zoontje was om 5 uur al wakker en wij zitten dus al beneden. Stomme wintertijd.. Ik zocht trouwens net even onze lijst en zag dat bijna iedereen in juni uitgerekend is. Kan dit topic dan niet beter eind juni / begin juli uitgerekend heten (oid)? Want je krijgt anders straks wel dat er veel verschil gaat zitten qua termijnen? En ik vroeg mij af: waarom kletst iemand die 14 juni uitgerekend is niet met de juni mama's mee? (Geen aanval hoor, gewoon interesse!)
Goedemorgen iedereen, Hier vandaag weer aan het werk... helaas... zo geen zin want ben echt gebroken... Moet zeggen dat ik nu ongeveer 4x per nacht eruit ga om naar het toilet te gaan.. is best vermoeiend haha. Verder hier een "groot" probleem... ik pas nog maar 2 broeken... de rest krijg ik allemaal niet meer dicht haha....oeps en ben pas 5 weken!!!!!!!
Goedemorgen! Hier vandaag enorme opgezette buik.En weer misselijk.. Beetje nadeel dat ik vandaag tot 21.30 moet. en dat we met zijn tweeen werken. werk in een winkel. Ben heel bang dat wanneer ik zo misselijk ben op het werk ze vragen gaan stellen en ik mijn grijns niet in plooi kan houden.. morgen 5 weken zwanger.. jeetje.. toch gaat dat snel! van't weekend aan een deel van de ouders en broers/zus verteld. Hele leuke reacties. Mijn schoonvader was zo blij dat hij de hele nacht niet heeft kunnen slapen en dat hij steeds vroeg aan zijn vriendin: is het echt? mijn moeder ook in tranen van blijdschap en broertje en zusje ook. Zijn broertje moest het kaartje een paar keer door lezen. Zijn vriendin had het bij het zien van het speentje al door dus gillend op de bank. We hebben uiteraart verteld dat het nog erg pril is en dat de kans dat het mis gaat altijd aanwezig is.. Voelde erg goed om er over te praten