Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Angel moppie...komt goed ik denk dat iedereen er af en toe tegenop ziet.. en juist als je het al twee keer eerder hebt gedaan weet je wat je KAN verwachten..en kan je je daar druk om maken.. maar ik denk dat het echt allemaal goed komt.. en dat je de zekerheid hebt van een ruggenprik is toch heerlijk.. ik moet nog maar afwachten of ik die krijg.. misschien word deze keer wel veel makkelijker juist.. ik schijt soms ook in me broek hoor hihi dikke knuff

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Thanx liefie!
    Je hebt gelijk.
    De andere 2 zwangerschappen waren ook alleen maar kut.
    En nu ben ik wel moe en heb ik rugpijn, maar geen rare dingen (nog)...
    dus vind dat ik ergens niet mag klagen...

3. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    angel komt allemaal goed! ik probeer er nog maar niet aan te denken haha!

pff het bed van de babykamer zit vol druipers en spuit fouten! denk je ook een dure kamer van een goed merk te kopen! zal wel goed zijn nou niet dus! hoop dat de rest wel goed is en dat het bed geen maanden duurt meer!

wat een lekker weer he? wat boffen wij toch haha

4. Rooiwyn

Rooiwyn Lid

31 dec 2011
    88
    0
    0
    Anesthesie Verpleegkundige
    Stadskanaal
    Wat een heerlijk weer, genieten zo he.. zon, warmte, vroijkheid.
    De kleine in mijn buik rommelt ook lekker aan vandaag.
    Vind ik zo n heerlijk tijdverdrijf, luierstoel en maar voelen naar de schopjes... die soms behoorlijk zijn!!

5. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    hoi meiden
    even niet geweest
    veeeeeel last van die heeeeerlijke hormonen echt ik kan zowat niet meer
    heb wel heerlijk in het zonnetje afgelopen dagen de kledinghangertjes fucsiaroze geschilderd zijn echt schitterend geworden.
    mijn buik zit echt in de weg.
    ik voelde gisteren echt de rug van ons meisje zitten echt heel gaaf
    vandaag ga ik precies over 2 maanden met verlof dat hou ik nooooit vol

is jullie geheugen ook zo super slecht ik onthou echt niks snik snik

de bevalling zie ik niet tegen op maar wel hoe lang het gaat duren omdat ik de vorige keer 14 dagen overtijd was daar zit ik echt niet op te wachten hou er wel de meeste rekening mee maar hoop er gewoon niet op
    weet je hoe lang 14 dagen overtijd is echt heel lang.
    ik had bij de bevalling 15 uur last van weeen golfen want mijn eigen weeen waren om 12 uur begonnen en daar deden ze nog lekker weeen stimulance bij heeeelijk ging dus ook hier achter elkaar door en toen ik persweeen had geloofde ze me niet want ja had net 8 cm ontsluiting ja en ik moet persssssen hihi
    ik had hem er daarna zooo uit ja want ik had al lekker zitten persen ;);););)

de bevalling dat is zoiets moois echt geweldig iets om nooit meer te vergeten hoe het oook gaat
    maar zwanger zijn is voor mij echt geen pretje kan er niet echt van genieten

6. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ff snel wat fotootjes haha

heb het bedje ff snel opgemaakt moet allemaal nog gewassen worden!maar ja moet toch een nieuw bedje komen en nog een hemeltje! en andere gordijnen en nog veeeel meer maar alvast de meubels kunnen jullie alvast zien! morgen ga ik de rest inruimen!

7. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    de laatste foto

8. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Hettie, tis prachtig!!!

9. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    Pff wat een onrustige nacht.als ik sliep droomde ik eng en werd huilend wakker. En de kleine man heeft volgens mij heel de nacht niet geslapen Haha maar daar lig ik graag wakker van. Alleen wel veel rugpijn

Tnx angel ben er ook blij mee moet nog wel veel dingen kopen maar komt goed

10. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    goeden dag dames...
    vannacht thuis gekomen, van engeland, waren daar voor 2 dagen voor de begrafenis van me overgroot oma.. dus mijn zoontjes, en babys, over-overgroot oma :)
    ze was 99, mooie leeftijd!! en wat laat ze een mooie grote familie achter... ben geeerd om haar te hebben gekund!
    hoe gaat het verder hier..
    genieten jullie van het mooie weer?
    durf niet gauw naar buiten, ivm zwangerschaps masker.. hahaha

11. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hettie wat mooooooi!!!

Angel hele dikke kus voor jou!!! ;)

Mamamarja geef mij ook een beetje van die positieve energie over de bevalling :) wat heerlijk dat je je daar niet druk om maakt!

Daggie nog gecondoleerd meis.. en wat fijn dat alle familie er was is wel heel fijn om zoveel mensen om je heen te hebben die van je houden :)
    Whahaha en dat zwangerachapsmasker ben ik ook zo bang voor maar heb gister en die dag ervoor toch in de zon gezeten en het was heerlijk!! Geen zwangerschapsmasker gelukkig maar wel een rode kop ;)

12. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Pfffffff... vanmiddag veel pijn gehad.. ben toen het gezakt was ff in de tuin gaan zitten... komt er een kat van de buren dus ik aaien en dat beest lekker knorren.. bijt hij me ineens keihard in me hand whaha pfff echt weer iets voor mij....

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Lang niets van me laten horen :) maar ik lees wel regelmatig mee hoor. Zit alleen zelf niet helemaal lekker in m'n vel waardoor ik niet zo vaak zin heb om te reageren. 'Gelukkig' is iedereen wat rustiger nu hier, zal wel weer druk worden tegen het einde :)

@Inkie Zou de kat van m'n moeder kunnen zijn, is ook z'n kreng. Eerst lief spinnen, en dan ineens bijten! Wel balen dat je nog steeds zo'n pijn hebt.

@Daggie Is wel een pittig reisje geweest. Wel fijn om iedereen van de familie zo bij elkaar te zien, al is de reden niet leuk natuurlijk :(

@Hettie Mooie kamer! Wel balen dat het bedje niet goed is, wanneer wordt het geruild?

@Angel Kan me goed voorstellen dat je er tegenop begint te zien na 2 'slechte' ervaringen, het komt ook telkens weer een beetje dichterbij nu. Hopelijk is 3x scheepsrecht voor je en valt het deze keer allemaal mee.

Ik heb dan wel een vrij makkelijke bevalling gehad, alleen het einde was wat minder, maar ik begin hem toch ook al wel een beetje te knijpen...

14. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    mooi kamertje hoor hettie
    hier een heel ander kamertje maar ook heel mooi zal ook eens foto's maken als het opgeruimd is liggen nu heel veel kleertjes in dozen hihi
    maar zit er wel vaak te genieten.

ik ben echt heel erg down net als poemi dus ik begrijp je wel een beetje
    denk ik
    ik ken echt hele dagen janken pfffff wanneer houd het op
    donderdag maar eens naar verloskundige
    ik heb ook echt last van harde buiken moet echt meer relaxen maar vind dat zo moeilijk

15. juudje1985

1 dec 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hettie... mooi kamertje!!!

Inkie... balen dat je nog vaak last hebt...

voor de rest ben ik het vergeten...

vandaag heerlijk van de zon genoten... lekker buiten geweest...
    aanstaande dinsdag mag ik weer voor controle naar de VK,

fijne avond allemaal

16. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Poemi zat gister nog aan je te denken omdat we je niet meer gezien hadden.. maar je leeft nog ;) wel naar dat je je zo rot voelt meis dikke knuff

mamamarja voor jou ook een dikke knuff down zijn is echt niet leuk :(

Juudje lekker he dat zonnetje.. :)

17. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    dank jullie dames! het kamertje is nog lang niet af maar het begin is er! als ie af is zal ik nog een keer foto laten zien!

we hebben net fotos van het bedje doorgestuurd naar de winkel en morgen zal mn man even bellen hoe en wat! maar wil wel dat er snel een goed bedje komt! en niet nog is 2 maanden moet wachten.

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Daggie, gecondoleerd meid. En 99 jaar, jee wat een leeftijd voor haar, super zeg!

inkie, thanx hon' jij ook een knuffel!
    Ennuh ik blijf erbij: ik had die kat een rotschop verkocht.
    Bellen vandaag he ff ;)

Poemie, doe maar rustig aan hoor. Je bent ook niets verplicht hier he! ja we hoeven niet zoveel weken meer he, dus de kriebels komen wel haha

mamamarja, wat balen dat je zo down bent joh! Hoe komt dat?

juudje, suc6 vast morgen bij de VK!

hettie, gelijk heb je hoor! Op je strepen gaan staan!! Kom nou!!

MEIDEN, ALS JULLIE AFSPRAKEN IN DE LIJST WILLEN, AUB EVEN MELDEN BIJ MIJ VIA DE PB!!!!!

19. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    @angel thanks meis, ik knijp hem ook.. heb een slechte ervaring gehad met de ks, en nog nooit een wee of me vliezen gebroken gehad.. dus voor mij zal dit de eerste keer zijn! en soms denk ik met vlagen DE BABY MOET OOK NOG ERUIT!!! maar eerst even genieten van de zwangerschap (zover het kan) voor je het weet is het al voorbij!

@poemi oooh meis, hoop dat je snel beter voelt!! hoop dat het zonnetje een beetje helpt!

@inkie, oei, uit kijken meis, stomme kat!!

pff heb echt het idee, dat de helft van de vrouwen die ik op facebook heb, zwanger zijn.. 2012 is echt een babyboom.. niet normaal!!

20. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Daggie, ja we moeten maar zo denken he, hij/zij moet er toch uit, dus we moeten.......mja, soms....... ;)

Hier plasje weggebracht, denk blaasontsteking.

Deel Deze Pagina