Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Angel78, Oct 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    * 26 weken wave*

2. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    @ daggie gecondoleerd!

3. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    ukkie, gefeli!

4. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,435
    0
    0
    limburg
    thanks ukkie, gefeliciteerd met je 26wk!!!

5. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    Overijssel
    Geen blaasontsteking. maar urine is op kweek gezet in zkh nu.

6. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    Ukkie gefeliciteerd!! :)

Pffffff heb ik weer hoor gister dus door die kat gebeten... moet straks een tetanus prik halen en krijg een week lang antibiotica die keer per dag... had ik die klote kat maar nooit geaaid :(

7. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    Angel gelukkig maar mop.. hoop dat er uit de kweek ook niks komt.. x

8. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    Overijssel
    Nou ik ergens wel, want waar he'k anders last van?

Jij met je poes.... :p hahaha

9. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    Whuhahahaha is nie leuk ;)

Ja daar heb je ook wel weer gelijk in natuurlijk... x

10. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    #4550 Inkie81, Mar 26, 2012
    Last edited: Mar 26, 2012
    BUDDY BERICHT VAN SAN2012 !!!

Dit stuurde ze.....

He meis,ben ff helemaal down..vandaag bij vk geweest.. Hartje luisteren,maar sloeg een paar keer over,waarschijnlijk omdat het hartje nog niet helemaal volgroeit is,maar moet dinsdag terug voor controle.. Ze zei dat ik me voor nu nog geen zorgen moest maken,maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...

Lieve San hoop dat alles goed komt mop.. en probeer je niet te druk te maken ook al is dat heel moeilijk natuurlijk.. dikke knuff!!

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @San2012 He meid, wat klote zeg. Hopelijk is het idd ook niets om je druk om te maken. Succes morgen.

@Inkie Fijn zeg, die kat... Nooit geen vreemde poesjes meer aaien :p

@Angel Nu maar weer afwachten dus. Wanneer krijg je de uitslag van de kweek?

@Ukkie Jehh! Gefelicitieerd!

@Daggie Gek idee eigenlijk, dat je al wel een kindje hebt, maar nog geen 'echte' bevalling hebt meegemaakt. Klinkt ook wel een beetje raar zoals ik het nu zeg, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ;) Mag en kan je nu wel gewoon bevallen dan?

@Mamamarja Helemaal vervelend dat je er ook nog eens harde buiken door krijgt. Dat is idd echt het teken dat je rustiger aan moet doen, al zal dat ook allemaal niet zo makkelijk zijn.

Hier weer een zieke kleine, kan er ook nog wel bij. 't arme kind wilt alleen maar op schoot liggen/hangen. Ik moest werken vandaag maar hij heeft bijna heel de dag bij manlief op schoot gelegen en geslapen. En dat terwijl hij normaal geen 5 seconden stil kan zitten, dus dan is ie echt goed beroerd. Nu ligt ie lekker te slapen en hopelijk komt ie een beetje goed de nacht door. Morgenochtend om 09.00 uur weer even met hem langs de huisarts.

12. mamamarja

mamamarja Actief lid

Feb 9, 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    er hing hier nogal veel spanning in huis het is nu uitgepraat en voel me nu echt beterder nog niet honderd
    heb me maar op de babywas gestort wordt ik ook wat gezelliger van
    maxicosi is lekker gewassen klaar voor de tweede ronde
    bijna alle kleertjes gewassen
    nu nog de lakentjes en dekens ook nog een heel werk
    vandaag een dienblad in de grondverf gezet ook voor de kraamtijd hihi even leuk schilderen weet nog niet hoe.
    vrijdag ga ik even heerlijk naar mijn ouders samen met mijn zoontje heb ik echt even nodig ze wonen ver weg dus je gaat er niet even langs soms heb je ze echt nodig
    heb vandaag gelukkig geen harde buiken meer gehad was echt teveel van het goede
    deze week hoef ik niet zo veel te werken gelukkig even lekker bijkomen
    zaterdag even naar de nieuwe prenatal in amersfoort woonwaren huis even nieuwe broeken kopen ze passen niet meer altans bijna.
    ik heb nog wel xxl liggen maar dat is echt voor het einde hihi nu verzuip ik daar nog in loop ik in mijn blote kont :$geen gezicht

13. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    Poemi whuhahah geloof mij ik aai nooooit meer andere poezen nu :) en heel veel beterschap voor de kleine.. is altijd zo sneu als ze ziek zijn :(

Mamamarja fijn dat je je nu wat beter voelt en afleiding is idd een goeie..

14. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    san wat vervelend maar idd probeer je nog niet druk te maken! weet dat het heeeeeel moeilijk is! komt vast allemaal goed meid!

inkie haha die poes dacht aai poesje aai poesje ROT kat! haha

truste dames ik zoek me bedje op rugpijn en moe

15. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    Overijssel
    Dikke knuffel voor de meiden die het nu nodig hebben!!!!

Oh meiden, ik heb zo'n pijn aan mijn rug :( vanmi naar fysio. Hopen dat ie wat kan doen.
    En mijn litteken...owww ik word gek!!! Zit bovenin rechts op mijn buik (van galblaasverwijdering) owwww die doet ook zoveel pijn.
    En dan moet ik nog 14 weken :( Kan wel janken...
    Vannacht weer niet geslapen...ik slaap gewoon nooit meer...gek word ik ervan!

16. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,435
    0
    0
    limburg
    @inkie, je lesje wel geleerd met de kat! haha thanks voor het door geven van je buddie!

@san, oooh meis, sterkte, ik heb het ook mee gemaakt bij me eerste zwangerschap.. hart filmpje en alles gehad, bleek dus gewoon, dat het hartje nog niet volgroeit is, en dat dat met de geboorte goed kwam... toen de kleine geboren was, had hij opeens een dubbele hartslag, sterkte meis!

@angel, balen van je rug meis.en je lidteken, hoop dat het minder wordt.. klote al die pijntjes, probeer je wel nog een beetje te genieten van je zwangerschap.. rust veel, als het mogellijk is..

@poemi snap je meis, voor mij voeld het ook niet echt alsof ik een bevalling heb gehad, ene moment ben je zwanger, ander moment is hij er.. de ruggeprik was toen ook niet goed gezet geworden, waardoor de hele keizersnede heb gevoeld.. dus ook nog een zeer slechte ervaring, ik mag nu wel gewoon bevallen, maar de kleine lag toen in een half onvolkomen stuit.. dus met 1 beentje ingedaald, en de ander lag naast zijn hoofd aan de bovenzijde... deze ligt ook nog altijd in een stuit.. ff afwachten.. anders wordt het weer een ks..
    beterschap voor je kleintje, zielig he, als ze wat hebben, hoop dat je wat krijgt van de dokter!!

@mamamarja, gelukkig is het uitgepraat meis, sterkte, en doe rustig aan!!

@hettie, beterschap met de rug pijn..

dikke knuffel voor iedereeen!!

17. tamaramama

tamaramama Actief lid

Sep 17, 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie morgen meiden.

Sorry ff een tijdje afwezig geweest.. had ff rust nodig... haha
    maar gaat hier een stuk beter trek er weer lkkr op uit :)
    kindje beweegd de godganze dag:) heerlijk en ik slaap zwat 9 uur per nacht.. pff en ben nog moe..

maar meiden wat een verhalen alweer..
    san2012 heel veel succes vandaag.

@angel vervelend van je pijn door de op.

k maak me ook wel zorgen om de bevalling heb vorige x 12 uurliggen puffen en toen ineens een spoed kz.. mag zo als t er nuvoor staat wel "gewoon"bevallen maaar knijp m wel hoor... als k dan eerst weer zo lang weeen heb....

kuss tam

18. clauzoe

clauzoe Actief lid

Oct 10, 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer een x *schaamt d'r eigen rot *
    Voor de volgende x als ik weer zo'n tijd niks van me laat horen geef me maar op m'n donder hoor hahaha

Ik lees hier helaas toch wel weer wat minder leuke dingen :(

San ik wil je heel veel sterkte wensen vandaag, en ik kan me je ongerustheid ook helemaal voorstellen, ik zou mezelf ook helemaal gek maken, maar dat is ook wel logisch.

19. clauzoe

clauzoe Actief lid

Oct 10, 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ff in delen denk ik want me laptop deed ff raar..

angel ik hoop dat de fysio wat voor je kan betekenen en dat het snel weer beter gaat met je rug.

Tamaramama ik kan me ook wel voorstellen dat je wel wat tegen de bevalling opziet, helemaal omdat ie de vorige x toch anders liep dan verwacht.
    Maar doe je wel rustig aan en dat je niet te veel van je lichaam vraagt. niet dat je straks weer een terugval krijgt en tot het einde van de zwangerschap bedrust heb.

Hier gaat het op zich wel redelijk, ik heb wel af en toe het idee dat de 1e 3 maanden van een zwangerschap zich hier nu pas aandienen ofzo , ben af en toe zo intiem met de wc en soms voel ik het ook gewoon niet eens aankomen echt vaag.
    verder op me werk gaat het redelijk over hoe me collega's en leidinggevende met de situatie omgaan kan ik echt helemaal niks negatiefs over zeggen.. maar het is wel zwaar ondanks dat het maar 2 uurtjes zijn heb ik toch wel vaak de rest van de dag nodig om bij te komen..

20. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    #4560 ukkie89, Mar 27, 2012
    Last edited: Mar 27, 2012
    @ Angel Sterkte! Hoop dat de fysio wat kan helpen. En het niet slapen heb ik helaas ook last van! En ook nog is de hele dag hoofdpijn dus ik zucht met je mee:(

@ San Sterkte meis! Snap dat je je zorgen maakt maar probeer toch rustig te blijven tot dat je wat meer weet..

@ bevalling ik heb er nog geen 1 mee gemaakt;) dus ik weet ook niet wat ik kan verwachten maak me er niet al te druk om. Iedere bevalling is weer anders zeggen ze en het moet er toch uit.:D

Mijn schoonzusje was afgelopen donderdag uitgerekend van dr 1e kindje en nu heeft ze al sinds zaterdag avond weeen. Gister avond is ze opgenomen en heeft ze een slaapmiddel gekregen om tot rust te komen want ze had vanaf zaterdag niet meer geslapen tot op heden niets van dr gehoord dus ik denk dat de bevalling nu toch aan het doorzetten is. En ze is nog wel jarig vandaag:D. Vind het zo spannend!!! Zit hier een beetje nagels te bijten tot ik wat hoor:p

Zal trouwens weer even een nieuwe buikfoto in me album plaatsen voor de geintreseerde:p

Share This Page