Lieve meiden, ik heb niets terug gelezen...sorry daarvoor! Vandaag met ons hondje naar de dierenarts geweest omdat ze de laatste tijd echt aan het sukkelen is met haar gezondheid. Sinds vrijdag heeft ze het heel erg benauwd, en kan nog maar nauwelijks slapen. Mijn moeder zit er nachten mee wakker. Vandaag dus toch maar naar de dierenarts geweest, en door alle klachtjes die ze heeft adviseert hij om nu toch de oh zo moeilijke beslissing te nemen. Hij adviseerde ook niet te lang meer te wachten omdat ze door de benauwdheidsaanvallen hij bang is dat ze er anders een keer in gaat stikken. We zijn zo verdrietig... Morgenavond gaan we om 17.30 uur afscheid van haar nemen. Ik had zo gehoopt dat ze ons kindje ook nog mee had mogen maken,maar dat mag helaas niet meer. Huil de hele dag, en ben bang dat ons mannetje dit ook aanvoelt, zou dat kwaad kunnen? Liefs
San aaah wat erg zeg! Is altijd zo vreselijk als zoiets gebeurd.. wel beter voor het hondje maar heel moeilijk... heel veel sterkte ermee mop ik zal aan je denken morgen dikke knuff
wat een vervelende berichten allemaal ik voel me de laatste dagen eindelijk weer mezelf worden geen jankbuien meer gehad gelukkig vandaag bij verloskundige geweest kindje groeit goed zit al lekker hoog en het hardje klonk zo mooi zo geweldig moet mezelf goed in de gaten houden en de harde buiken moeten niet teveel worden anders gas terug nemen ik geniet erg van het wasssen van alle bijkleertjes en alles wat je daarvoor hebt maar wat is het veel echt alles is bijna gewassen. heb alles in de kast gelegt en moet het dus alleen nog strijken kom alleen nog maat 56 kleertjes tekort vanaf 62 heb ik zat maar ja thomas heeft iets van 1 week in maat 56 gezeten dus wat moet je he gisteren naar de nieuwe prenatal geweest in amersfoort vathorst wat mooi is dat zeg als het net geopend is zo mooi ruim opgezet. echt geweldig morgen heerlijk naar mijn ouders toe lang niet geweest dus lekker genieten ze gaat wat dingetjes voor me bekleden een paar scrapbooken met een echt leuk stofjes en ze gaat een mooie doek voor me maken voor om over me heen te leggen als ik borstvoeding geef stuk goedkoper zo heb net ook heerlijk in bad gelegen normaal ben ik er in 10 minuten weer uit nu heb ik zelf lekker geslapen heerlijk echt geweldig
Oh San, wat k*t meissie! Dikke dikke knuffel!! Nou hier gaat het niet lekker. Ik MOET vd VK hulp vragen met de kids, als ik zo doorga gaat het lichamelijk niet goed aflopen zei ze. Ik heb teveel harde buiken en ik heb teveel pijn. Dus vandaag maar even een gesprekje aangaan met mijn moeder......
Goedemorgen Dames, Het is toch niet zo erg als ik de ene dag de kleine iets minder voel dan de andere? Voel haar wel hoor, maar ze heeft er echt dagen bij dat ze aanweziger is, maar nu al 2 dagen iets minder. Komt misschien ook omdat ik aan het werk ben en er waarschijnlijk niet zo op let. Wil niet meteen in de stress raken, hahaha @San: Wel heel verdrietig hoor , succes meid @Angel: Hoop dat je eruit komt met je moeder, woont ze vlakbij jou? @Mamamarja: Fijn om te lezen dat je je weer beter voelt. Hihihi ik moet alles nog wassen joh, wat ben je snel
Angel goed dat je met je moeder gaat praten mop.. ik hoop dat het je lukt rustiger aan te doen xx GSSDJ ik heb het ook hoor dat de ene dag heel druk is in me buik en dat ik de andere dag bijna niks voel.. ben gister bij de gyn geweest en dat kan helemaal geen kwaad
Ok gelukkig Inkie, als je het eenmaal gevoelt hebt, ga je er soms zo op letten Was alles goed bij de gyn?
Ja he doe ik ook steeds hoor en alles was goed, mannetje groeit goed en ik kon al heel duidelijk zijn gezichtje zien! volgende week gaan we een 3D echo laten doen heb ik zo veel zin in
@ inkie wat fijn dat alles weer goed was met jullie kleine man. @gerda ik schiet ook gelijk in paniek als het een tijdje rustig is. gelukkig is het meestal daarna even druk.
Gelukkig Inkie dat alles weer goed is en zet je de foto's van de 3D echo ook hier op de pagina? Ben benieuwd hoor! @Ukkie, Ja hahaha pfff zullen we wel tot het eind blijven houden denk ik
angel goed dat je met je moeder gaat praten! want rust moet je dan wel nemen! inkie fijn dat alles goed was met jullie kleine vent! hier voel ik de kleine soms ook 2 dagen bijna niet en dan opeens wel weer veel!
GSSDJ, mijn moeder woont 3 straten verderop, dus das fijn. En ze gaat me helpen! De schat was al aan het afwassen vanmorgen en recept bij de apotheek voor mijn meisje aan het halen, zo lief! Oh en ik voel de baby heel de dag door en echt veel.....elke dag.... Inkie, dikke kus en knuff meis (had ik ff zin in)
Angel aaahw lieffie zo lief!!! Dikke knuff en kuss terug moppie en geniet van het weekeind he !!! Xxx
Wat super fijn Angel, moedertjes zijn altijd zo lief & zorgzaam he, zijn er altijd voor je als je ze nodig hebt Nou Dames, ik heb een blaasontsteking, kan vanmiddag een kuurtje ophalen. Had heel de week al een beetje vage buikpijn, daar dus van Maarja, je doet er weinig aan.
angel wat fijn dat je moeder komt helpen!! als ik aan het werk ben voel ik de kleine echt niet steeds heel soms als ik stil zit in de pauze! voel em meestal snacht, smorgens en savonds op bed! haha gssdj balen een blaasontsteking! ik heb nu ff afkloppen 3wk geen blaasontsteking gehad haah!hoop dat het weg blijft! ik slik nu op aanraden van iemand die het ook altijd had elke avond voor het slapen 1000mg vitamine c! baad het niet schaad het niet denk ik en tis al 3 weken weg!
Ik heb een kuurtje gekregen van de dokter en die vitamine c zal ik morgen ook eens halen Als je het niet probeert dan weet je ook niet of het werkt toch Fijn weekend dames!