Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Angel78, Oct 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    nee inkie ik heb er geen last van. ook nog geen maagzuur gehad.gelukkig denk ik hehe

2. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    1,085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Ik heb ook af en toe erge maagzuur hoor, zooooo niet normaal!

3. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    dames, onze babykamer word steeds mooier alleen wil ik graag nog een tekst ofzo op de muur. hebben jullie teksten? en welke?

4. mamamarja

mamamarja Actief lid

Feb 9, 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    ik heb alleen last van maagzuur als ik heb avondgegeten en gelijk moet gaan werken

thomas heeft waarschijnlijk weer oorontsteking morgen weer naar de huisarts zou de 4de keer in 4 maanden zijn pff gelukkig schiet de operatie op.

5. juudje1985

Dec 1, 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gelukkig geen last van maagzuur... maar lijkt me erg vervelend...

6. clauzoe

clauzoe Actief lid

Oct 10, 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook veel last van maagzuur, slaap ook al een week of 3 met me hoofdeind een stuk omhoog anders is het helemaal niet te harden

7. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    Oooh ben dus gelukkig noet de enige met maagzuur pfff.. maar hebben jullie ook een rot gevoel met slikken? Dat heb ik al maanden zooo irritant.. en ik heb idd ook een kussen onder me matras gelegd dat ik wat hoger lig :)

8. tamaramama

tamaramama Actief lid

Sep 17, 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen meiden.

Mamamarja wat vervelend weer oorontsteking.. hoelang moet je nog wachten voor de opperatie..?

inkie weet je huisarts niks qua maagzuurremmers? heb je een middenrif breuk?

san hoe gaat het bij jou?

angel lukt het rustig aan doen al een beetje?

Hier alles goed kleine is lekker druk:) genieten dus.
    heb alleen last van opstopping..... heb zinds vorige week woensdag geen groote boodschap gedaan:$ zondag naar huisartsenpost geweest en daar klisma's mee gekregen vanochtend de laatste gehad en gebeurd wel wat maar vrij weinig... ben ik van de harde buiken af krijg ik buikpijn door me ontlasting:(.. haha maar ja vandaag maar weer ff ha bellen.. leuk hoor dat zwanger zijn...
    morgen weer controle + echo inn het zkh.. heerlijk.
    nog 10 dagen dan gaan we met ze 2e een lang weekend weg ook heerlijk maar ook raar om zonder de kids op pad te gaan. We gaan naar baarlo limburg. Nu al zin in lkkr shoppen voor de kleine en de tweeling.. dagje duitsland haha nu nog hopen op mooi weer.

liefs tam

9. tamaramama

tamaramama Actief lid

Sep 17, 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    p.s moet ook de tandarts bellen er is weer:( een kies afgebroken......

10. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Owww tamara wat doe je nou? Hoe heb je dat nou weer voor mekaar joh?
    het rustig aan doen..nee en ja...ik MOET nu wel, want ik moet gewoon elk uur even liggen anders word ik gek vd pijn :(
    Suc6 vast voor morgen.
    En wat klote zeg dat je niet naar de wc kunt. Misschien kunnen ze nog wat anders geven??

Ink, ik neem rennies en die helpen gelukkig.

marja, zo herkenbaar, had mijn manneke ook, die kreeg buisjes...
    Sterkte ermee hoor!!

hettie ik heb geen tekst, maar er zijn zat leuke te vinden op internet.
    Slaap kindje slaap (tekst v liedje) vind ik erg leuk.
    Of: ssssst hier slaapt........

Hier gaat het kut met peren meiden.
    Ik moet elk uur gaan liggen.
    kan zowat niet meer lopen...echt een hel weer aan het worden... :(
    Kan wel janken. Ik kan niets meer.

11. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    Tanaramama ik heb idd een middenrifbreuk al jaren en slik al twee omeprazol per dag tegen maagzuur.. en die verstopping... ik had er voor me zwangerschap altijd last van.. spastische darm.. maar heb sinds ik zwanger v
    ben bijna elke dag diarree.. ben nu pas twee keer even verstopt geweest en ik heb daar zakjes voor.. movicolon heet het.. dat zijn een soort vezels.. wel alleen op recept te krijgen en dat helpt echt heeeel goed... lauw water op de nuchtere maag en kiwis helpen ook... en anders lactulose halen bij de appotheek.. en wat lekker dat je er even tussenuit gaat mop! En wat balen van die rot kies :( knuff

Angel mop vind het zo rot dat je zoveel pijn hebt :( hele dikke knuff

12. tamaramama

tamaramama Actief lid

Sep 17, 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan je niet overstappen qua medicijnen? manlief heeft nexium en heeft nergens meer last van..
    heb normaal een hele snelle stoelgang.. maar heb ook laxtulose en stoelgang thee roosvicee laxo en movicolon... dus helpt bij mij niet zo als t werken moet whaha maar moet half 12 naar dokter... en dan om 2 uur naar tandarts... pff lkkr daggie.
    en ja heb ook echt zo een zin in dat weekend.. ben al aan het aftellen.

liefs

p.s mijn mannetje heeft ze bed ook schuin staan..alleden t voeten end staat op de grond en de rrest steeds iets hoger (doormiddel van al mijn boeken hahaha

13. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    Tamaramama mag niks anders nu ik zwanger ben.. mocht wel de dosis verhogen maar daar wacht ik liever nog even mee tot het echt niet meer gaat.. ik heb ook een verwijzing naar de kno arts omdat ik al maanden slik klachten heb en een raar gevoer in me strot.. en dat had ik ook al voor dat ik zwanger was..

Jeetje zo veel geebruik je en het help niet :( heb ook zo'n periode gehad voor ik zwanger was echt niks hielp meer.. ook geen klismas.. bij mij werkte movicolon dan pas na een paar dagen elke dag innemen met warm water op nuchtere maag en veel drinken.. is wel rot dat je het nu zo erg hebt ook ivm die harde buiken.. dat helpt niet mee idd.. en die lactulose hielp bij mij ook niet trowuens.. er zijn ook pilletjes die je kan nemen voor je gaat slapen.. dan heb je als het goed is de volgende ochtend weer zachte ontlasting.. maar weet niet of je die mag gebruiken als je zwanger bent.. en ik kreeg daar altijd vreselijke darmkrampen van dus dat is ook niet echt fijn.. verder kiwis eten helpt soms bij mij.. twee op de nuchtere maag..

Veel succes bij de dokter mop en bij de tandarts brrrr

knuffff

14. mamamarja

mamamarja Actief lid

Feb 9, 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    ik heb nog een hele goeie tip voor de darmklacht meiden
    nuticia stimulance multi-vezel vruchtendrink
    dit is te krijgen bij de albert hein bij de dieet afdeling dit zijn kleine pakjes drinken 200ml
    mijn vorige zwangerschap heeeeel veeeel last van mijn darmen gehad toen werd dit door verloskundige geadviseerd
    wat ook goed helpt is goed brood eten
    sins ik op tv hoorde dat het enige brood wat volgens de wet vast gelegt is waar zoveel procent vezels in moet zitten is volkoren brood
    het meeste bruinbruin hoeft niet eens vezels in te zitten maar volkoren is bescherm.
    die tip van lauw water op de nuchtere maag gebruik ik zelfs in mijn werk en dat werkt echt perfect je zet echt je darmen op gang met dat water kiwi zelf nooit geprobeerd meer heel veel mensen zweren erbij op de nuchtere maag weliswaar

succes dames

19 april wordt mijn mannetje geopereerd zielig hoor
    deze week echt druk
    straks naar de dokter
    donderdag anesesist en vrijdag voorlichting over de operatie spannend hoor maar wel nu even te druk.

15. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    Mamamarja aaah arm mannetje.. maar komt vast allemaal goed! En probeer tussendoor af en toe je rust te pakken met al die drukte!

16. mamamarja

mamamarja Actief lid

Feb 9, 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    dankjewel inkie
    ja rust dat zie ik deze weken niet echt gebeuren doe mijn best pffff

17. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    angel wat vervelend die pijn zeg!! leef echt met je mee!helaas moeten we nog allemaal even volhouden! tis voor het goede doel zeggen ze haha!

wat een mooi weer vandaag! zon!!! alleen word het wel slechter de rest van de week geloof ik...

14 april weer ons ventje 3d bekijken ben zoooo benieuwd hoe ie er nu uitziet!

18. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

Sep 18, 2011
    1,263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hettie leuk he die 3D!! Wij gaan donderdag avond.. ben zooo benieuwd.. de laatste keer bij de gyn vorige week kon ik ze gezichtje al supergoed zien met de gewone echo dus ben benieuwd hie het er uit gaat zien!! En hier geen zon helaas :( stuur maar wat deze kant op :)

19. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    ik hoorde op mn werk en las het net ook op internet dat de regeling van vakantie dagen veranderd is! wat mij verteld is dat de dagen een half jaar na het kalender jaar opgenomen moeten worden anders vervallen deze.ook bij ziekte langer dan een half jaar ben je verplicht vakantie op te nemen anders vervallen je dagen. en ze zei dat als ik nu een dag vrij neem ik toch een hele dag moet opnemen. ook al zit ik voor 50% in de ziektewet! vind dit zo raar. heeft iemand hier meer verstand van dan ik?

20. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

Oct 26, 2011
    1,541
    0
    36
    Female
    Ergens in het midden
    @ hettie dat de regeling van het opnemen veranderd
    is heb ik niets van gehoord. Maar weet wel dat als je 50%
    In de ziektewet zit en je wilt een dag vrij dat het je dan maar
    een halve dag kost!