Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    mamamarja! ja is altijd klote maar wat moet dat moet. ik zit ook 50 procent in de ziektewet.
    mijn hartslag is soms ook opeens heeel hoog lijkt of ik dan ook een benauwd gevoel heb en dan zakt het ook opeens weer. geen idee wat dat is dinsdag ook maar even aan de verlos vragen.

2. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Wow heftig zeg mamamarja. Ik zou wel goed luisteren
    Naar de huisarts hoor en goed rust houden.

En inkie mooie echo van jullie knulletje hoor!

Voor de rest iedereen een hele fijne pasen!

3. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    iedereen fijne paasdagen!! hier schijnt het zonnetje lekker..

4. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    haha mijn paasei buik

5. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    #4685 mamamarja, 8 apr 2012
    Laatst bewerkt: 8 apr 2012
    wat een mooi paasei:p

hier doe ik heel rustig aan maar fijn is het niet.
    als ik ook maar even wat doe dan heb ik die stomme hartkloppingen

dinsdag komt na een half jaar eindelijk ons nieuwe bed joepie eindelijk makkelijk liggen en verstelbare lattenbodem o wat heeeerlijk. ze komen alleen om 7 uur al vroeg he maar ik klaag niet hij komt joepie

6. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    vandaag even in ziekenhuis geweest nadat ik bij verloskundige was langs geweest werd gek van de hartkloppingen.
    maar je kent het wel je wordt aan de monitor voor babyhartje gelegt en je ontspant helemaal en dan komen ze na een uurtje met ecg voor mijn eigen hart en toen was ik natuurlijk helemaal ontspannen van het luisteren naar het babyhartje
    ze zagen zelden een babyhartje die zo regelmatig klopte rond deze aantal weken :p
    ben nu overgedragen aan gynecaloog in het ziekenhuis voor mij een veilig gevoel raar he gaf me wel wat rust.
    heb nu geen hartkloppingen meer gehad na het bezoek het duurde zo lang was na 2 uur hartje luisteren helemaal ontspannen
    15 uur was ik er en half 7 ging ik eindelijk naar huis.
    ben blij dat ik geweest ben
    maar het gezellige paasetentje thuis was natuurlijk niet meer mogelijk pfff

7. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden.

Mamamarja wat vervelend dat je naar t ziekenhuis moest maar wat onwijs fijn dat je er zo een goed gevoel aan over heb gehouden :)
    En ook super dat je daar onder controle blijft. Moet je nu ook in zkh bevallen?

Hier alles super een heerlijk lang weekend gehad en nu nog 3 dagen en dan gaan we een lang weekend weg.. allemaal beeb spulletjes kopen oooh nu al zin in.

lieve groet voor all

p.s we hebbem de gegevens doorgestuurd voor t geboorte kaartje hopen dat we van de week n proefdruk hebben...
    AAAAh nu alleen nog namen......:(:(:(:(:(:(

8. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Ukkie dank je meis!!

Hettie super mooie fotos!!!

Tamaramama wat fijn dat het zo goed gaat! Enne ik ben je niet vergeten hoor.. heb nog geen tijd gehad om het weg te brengen... maar dan weet je dat ik je niet vergeet ;)

Hier gaat het niet zo... word echt gestoord van die slikklachten.. boeren.. en maagzuur dat steeds omhoog komt bah :( heb nu ook erge maagpijn en ben heel duizelig... heb ook het idee dat me ogen achteruit gaan maar had gelezen dat dat wel vaker voorkomt als je zwanger bent en dat dat na de zwangerschap weer rechttrekt.. ik begin ook vocht vast te houden... nog nooit gehad dikke enkels.. voeten.. en kuiten maar goed nog 13 weken....

9. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ben bij de verlos geweest. mijn harde buiken komen echt door mn gevoelige baarmoeder. haar advies nog meer rust nemen. ik werk nu 5 halve dagen en moet nu 4 halve dagen gaan proberen. met de kleine was alles goed! gelukkig!

de bedrijfsarts heeft ook nog gebeld en die vind ook dat ik het advies van de verlos moet opvolgen dus dat ging hij ook aan het werk doorgeven.

iedereen fijne pasen gehad?

10. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis wat rot dat je zo een last blijft houden van maagzuur, weet dat je daar gewoon zo ziek van kan voelen..
    En dat met je ogen klopt heb ik ook whaha vorige x ook toen wist ik t niet en had een nieuwe bril aan laten meten.. whaha die kon ik terug brengen na me zwangerschap:$
    en is toch goed meis k heb geen haast.. whahaha

@hettie doe je rustig aan meis.. naar je lichaam luisteren hoor..

@ all hoeveel zijn jullie aan gekomen???? ik al bijna 1-4 deel van me oorspronkelijke lichaamsgewicht:$:$

11. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ja ik probeer ook rustig aan toe doen.

ik ben nu 2 kilo aangekomen. mijn vriendin die 2 weken korter zwanger is al 9 kg! best gek dan de een zoveel aankomt en de ander niet? maar ja ik ben er ook nog niet haha zal nog wel snel gaan de laatste weken denk ik

12. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Ik nu 6 kilo in totaal :)

13. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    ik ben nu helemaal thuis gaat niet meer

en het kan echt erger ik zit nu op 16 kilo erbij.
    vorige keer kwam ik uit op 23 aan. daar ga ik ben ik bang overheen.
    maar gelukkig wel goed afgevallen na de zwangerschap 36 kilo was ik toen kwijt voordat ik zwanger werd best goed toch.
    en na de zwangerschap gaat het er gewoon weer af

14. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    hebben jullie een datum in je hoofd waarop je denkt dat je kindje geboren word?? zelf had ik altijd eind juni in gedachten zegt mijn man net tegen mij, schat? wanneer denk jij dat ons mannetje geboren word? hij denk 30 juni! haha ben benieuwd

15. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk 29 juni... Dan is me schoonvader jarig.. whaha

16. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu zo'n 3 kilo aangekomen. ( ik schommel heel erg op het moment het ene moment kom ik aan het andere moment gaat het dubbele er weer vanaf ??)

ik ga voor 11 juni trouwens ;) vind ik ook wel een mooie datum ;)

17. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    hey moppies.
    sorry dat ik er zo weinig ben, maar kan alleen maar liggen.
    zoveel pijn!
    mijn fysio weet ook niet meer wat ie kan doen, moet maandag naar zijn collega en ik moet vandaag van hem de gyn bellen om spierverslappers. sja, ik moet wel want ik kan niks en ik heb wel 2 kids rondlopen nog dus......duim voor me!!
    knuff voor iedereen!

18. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    #4698 mamamarja, 11 apr 2012
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
    o angel wat een ramp he die pijn.
    ik heb dat vorige keer heel erg gehad.
    maar ja ik had toen geen kinderen rond hoppelen
    vraag me alleen af of het dan niet juist erger wordt met spierverslappers want die pijn komt toch juist doordat alles verslapt.

ik heb vanacht op mijn nieuwe bedje geslapen voor het eerst zonder pijn in slaap gekomen
    hoe zouden jullie dit doen
    het bed moet op 75 cm komen voor de kraamzorg en verloskundige
    dit bed is plat 64 cm maar als ik de voeten en hoofdeind omhoog doe dan zit ik daar op 75 cm leg ik een stevig kussen onder mijn billen dan zit ik toch goed of zouden jullie dit anders doen heel graag reactie
    anders moet ik namelijk vliegen in mijn bed om te landen

ik gok op de 14 de july ben 4 july uitgerekend
    vorige keer was alles met een 4 al eens verteld maar het is ook zo leuk.
    14 dagen overtijd
    24 ste geboren
    4105 gram
    54 cm
    1 minuut over 4 in de middag geboren
    en zelf ben ik van 4 juni
    dus dat zijn heel veel 4en
    maar omdat ik nu in het ziekenhuis loop heb ik iets meer kans dat ze me eerder zullen helpen om het kindje te laten komen als ik echt niet meer kan nou ik kon de vorige keer ook echt niet meer en toen moest het eropeens uit van ze met 42 weken toen werd alles er opeens aangedaan

en vandaag de
    28 weken wave echt een mailpaal weer

19. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    #4699 ukkie89, 11 apr 2012
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
    *28 weken wave*

Beetje laat maar ja;)

@ Angel Bah wat vervelend zeg dat je nu al niets meer kan.
    Hoop dat je van de huisarts toch die spierverslappers krijg en dat dat werkt. *Dikke knuff terug*:)

@ hoeveel kilo aangekomen: Ik ben nu in totaal 14 kilo aangekomen *schaam*:) Maar de verloskundige zei dat de kleine waarschijnlijk een groeispurt heeft gemaakt en dat het daar door komt.

@ vanmiddag komt me schoonzusje de muurschildering afmaken op de babykamer hij word zo mooi;) En daarna kunnen we dan eindelijk de rest gaan opbouwen en heerlijk gaan inrichten..

@ datum, ik heb zon gevoel dat de kleine uk op de 19e komt.
    Dan is me nichtje jarig en het gebeurt wel vaker in onze familie dat ze op elkaars verjaardag worden geboren.

20. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    haha grappig allemaal een datum te hebben!

angel vind het echt vervelend voor je en ik duim zeker!
    ik ga vrijdag bloedprikken vanwege mn rhesus factor c hoop maar dat alles goed is.., vind best spannend.

mijn bed is 70 cm hoog maar kan niet op klossen en een matras erop is weer te hoog dan kom ik er ook niet meer in??

Deel Deze Pagina