Ik heb dat ook hoor Hettie. Ze is de ene dag actiever dan de andere. Hebben wij ook weleens toch Hoeven we ons denk ik niet echt zorgen om te maken
ondanks dat de dagen nu echt bijna hetzelfde zijn altijd ben ik nu rustig is het kindje toch de ene dag ontzettend aan het trappen en de andere dag is ze gewoon af en toe een zacht trapje aan het uitdelen ze ligt volgens nij heel heel graag tegen mijn heupbot aan met haar hoofdje doet ze heel vaak vlak voor het slapen gaan en dat doet dan echt zeer aan mijn heup bot maar denk echt dat ze al redelijk met haar hoofdje altijd naar beneden ligt. ben net heel even bij teamleider geweest en dacht even naar de etos ik zit helemaal te trillen omdat het toch weer teveel voor me was wat een elende even weer wat spulletjes gehaald voor de kraamtijd kan weer afgevinkt worden leuk hoor.
Hee dames, Hoe is t met jullie? Komen al dicht bij juni/juli Ik wil even laten weten dat als alles goed gaat ik nu een november mama ga worden!! Eerste echo was helemaal goed, ben al verder dan vorige keer Veel succes met alle pijntjes en kwaaltjes En ik hou jullie in de gaten!! Xx joyce
Hey Dankjewel Wat ontzettend fijn zeg! Gefeliciteerd. Ben echt heel blij voor je!! En ik duim voor een mooie november plakbeeb Veel sterkte met de kwaaltjes en vergeet niet te genieten
he joyce wat een super goed nieuws!! geniet er lekker van!! ja vandaag heb ik de kleine al wat meer gevoeld gelukkig. ben zo moe maar kan niet ff slapen mijn nichtje komt zo ze blijft slapen en gaat morgen mee naar de echo! heb er zooo zin in! ben echt zo benieuwd hoe hij eruit zal zien!
Joyce wat geweldig!!!!! Gefeliciteerd meis!!! En ik duim ook keihard voor een plakbeeb mop.. het is je zo gegunt!! Knuff
joyce86 fijn voor je heb je niet gekend maar ben heel blij voor je inkie komende week is het zover he heeeeeeel veel plezier met je trouwdag geniet ervan de kleine lag gisterenavond volgensmij met haar benen gestrekt omhoog zeer eritant was net of er een plank in mijn buik lag en dan ook nog af en toe een trapje erbij. dat was echt benauwend pfff vandaag gaan we even de deur uit heb ik echt behoefte aan kom er allleen uit als ik een gesprek heb naar de verloskundige of gynecaloog of ziekenhuis voor zoontje moet pfff maar vandaag even voor iets leuks eruit. morgen komt een vriendin van waar ik oorspronkelijk vandaag kom langs echt heel veel zin in
onze echo was echt geweldig!! veel mooie fotos! heb er een paar op fb staan en ook weer alles op dvd! in begin lag ie steeds in de placenta maar later draaide hij gelukkig! ben er verliefd op! lag ook steeds te gapen en gekke bekken te trekken haha
nou ik ben helemaal kapot alles doet me pijn echt teveel gedaan morgen zal ik echt een zombie zijn denk ik
Mamamarja dank je meis! En ga lekker uitrusten nu! Hettie wat een mooi mannetje!!!! Super lief en dat mondje wat mooi!!!
oo meiden ik had vandaag wel even een flinke tegenvaller wanneer ik uitgerekend ben gaan me man en oudste dochter op zwemkamp. Maak ik me geen druk om en vind ik ook heel belangrijk voor ze. het komt toch eerder vanwege de ks. nou zei me schoonzussie al een paar maanden geleden van ooo dan komen je broer en ik wel een weekendje helpen dus helemaal top. hun zouden die week daarna dus de 28e op vakantie gaan zei ze dus hun waren er vanmiddag even en we hadden het er over, en me broer tegen ze meisie ja maar jij heb niet voor de 28e geboekt maar voor de 23e. dus nu zit ik wel een beetje met me handen in het haar want nu sta ik er dus vanaf donderdag de 21e tot die zondag de 24 alleen voor met de beeb en me jongste van 3 ( die ik natuurlijk niet mag tillen ) en ik wil me oudste dochter het kamp ook niet ontzeggen want dat echt hun gezamelijke ding dus daar kom ik niet aan...
haha ja hij lijkt van de zijkant op mij en van voor precies mijn man. haha zelfde lippen en neus! zo schattig! lijkt niet of ie een kusje geeft haha. hij voelde zn navelstreng kriebelen aan zn lippen dus je kon echt goed zien dat hij daar steeds op reageerde haha.
dames mijn borsten waren al 2 maten groter geworden van c naar e. maar nu is die bh alweer te klein. ze vallen er weer uit... stoppen ze nog met groeien? haha donderdag ga ik een bikini kopen want we willen graag zwemen dus maar weer wat bh's scoren...
Ik moet vandaag naar de high risk poli van de gyn. IVM mijn nieuwe meds. ben benieuwd.... Verder nog erg veel pijn Moet zo oppassen wat ik doe. Stofzuig ik een derde van de woonkamer, heb ik al erg veel pijn en moet ik al liggen Gezeik! Hettie, je manneke is prachtig! Clauzoe, das nie leuk dat ze dan weg zijn met kamp he! Knuff voor allemaal!!!