Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    nou dat is gelukkig allemaal goed gegaan maar echt niet goed voor de zwangere hormonen echt je wordt gek van binnen.
    hij heeft totaal geen pijn dus dat is heel erg mooi
    ze hebben hele grote neusamandelen weg gehaald.
    vanmorgen wou hij na de operatie niet drinken maar dat is nu allemaal weer goed
    dat is leuk hoor als ze ieder kwartier 3 slokken moeten drinken anders mag je niet naar huis hier die spuit dat komt wel goed hoezo werkt in de zorg.
    maar fijn was het allemaal niet om mee te maken ze waren wel allemaal heel lief.

de kleine in mijn buik die trapt iedere keer zo hard dat ik zowat in de lucht vlieg wat een kracht heeft dat kind.
    maar ja dat had thomas ook toch denk ik dat het een heel rustig kind zal zijn en dat het wel een beetje op haar broertje zal lijken die was eigelijk het zelfde in mijn buik.
    alleen ligt ze al onderste boven en thomas wilde maar niet draaien die vond het wel best met zijn koppie omhoog

zaterdag gaan we even naar prenatal warenhuis dat is mijn uitje van de week joepie.even geen ziekenhuis die heb ik nu wel genoeg gezien deze week.
    ik heb de enveloppen voor de kaartjes ook nu in huis en tevens de postzegels we kunnen plakken nu nog de adresstikkers met de juiste kleur bedrukken.

want de meeste adressen heb ik volgens mij nu wel op orde.
    heel werk weer.maar wel leuk.
    ik wil nog iets leuks met de envoloppen maar weet nog niet wat
    ach heb alle tijd om na te denken

2. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    mamamarja fijn dat alles goed is gegaan!

net terug van de stad weer 2 bhs gekocht met hulp van hunkemuller anders wist ik het echt niet haha! en een mooi huispak ook voor na de bevalling dat ik er lekker in kan zitten. een bikini! niet waar ik normaal voor kies maar ik paste niks anders dus had geen keus haah maar kan iig lekker naar het sanadome relaxen morgen met mn man! heerlijk! en nog een legging en 2 jurkjes gekocht!pff kan nu geen stap meer zetten haha!ben wel blij met mn aankopen!ohja en voor de kleine mag nog wat setjes kleren gehaald zo lief!

3. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Zo gisteravond de groei echo gehad van onze kleine uk.
    En het ligt dik een week voor op schema en weegt nu al 1647 gram:$ Ze konden alleen nog geen schatting geven van hoeveel het eind gewicht straks is. Dus we krijgen een lekker dikkertje:p

4. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    whahahaha dan krijg je echt een flinke!!!!!

5. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    waarom krijg bijna iedereen eigenlijk een groeiecho? van angel weet ik waarom.

zoo ik heb mn nieuwe bikini aan mn mannetje is ff lekker friet halen hmmm en dan gaan we heeerlijk relaxen!ben zo benieuwd hoe dat is met mn dikke buik zwemmen hehe heb ik altijd al van gedroomd!

6. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kreeg een groeiecho omdat er best wel veel verschil zat tussen de 1 en 2e.
    en de jongste heeft daarbij ook vastgezeten bij me, dat is ook een reden waarom het na 2 bevallingen op de natuurlijke weg deze een keizersnede wordt

7. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Hier doen ze altijd standaard 2 groeiecho's... :D

8. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    hier ook nog geen groeiecho gehad....
    wel al 2daagjes beetje last van krampen in de buik..
    gelukkig nog 3wk werken!!!

9. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    ik krijg een groeiecho omdat ze dat wel leuk voor me vonden na al die elende dus kreeg het idee dat het een beetje kadootje voor me was nou zulke kadootjes neem ik zeer van harte aan.

thomas het lijkt net of er niks gebeurd is hij heeft na zijn slaapje thuis na de operatie totaal niks meer aangegeven van pijn hij is echt zichzelf weer grappig hoor.
    ben daar zo blij om

10. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ok ik dacht dat misschien is er bij iedereen iets aan de hand. ik krijg alleen een echo met 34wk om te kijken hoe de kleine ligt verder niet meer... wel jammer haha

11. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    **** 30 weken ****
    aftellen nu!!!!

Gewogen en ben totaal tot nu 2,5kg aanfekomen!!! :)

12. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    gefeli angel! doe je goed!

13. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    thx haha ;)

14. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    je moest eens weten ik ben ook heel blij met die extra echo zo leuk.

angel ik ben jaloers
    bij mij is het echt geen 2,5 kilo
    ik zit nu bijna op de 20 kilo erbij:$:$:$:$:$
    maar ja komt wel goed na die tijd.
    mijn zomerjas kan echt niet meer dicht alleen bovenste knoop

vandaag even bij de thuiszorg winkel geweest van mijn eigen werk onderdelen voor kolf vervangen kreeg dankzij mijn werk een flinke korting altijd leuk ging 20% af maurice vond nog een duur kussen van m line ging bijna 20 euro af altijd leuk.

15. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    net ff op de weegschaal gestaan ik ben nu bijna 3 kilo aangekomen! ook best goed haha.

wel weer veel harde buiken en heb nog niks gedaan... morgen anders maar weer even laten controleren op blaasontsteking ik weet het anders ook niet.zo maar even lekker onder de douche staan. lekker luie dag vandaag.

16. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hier ook de 30 weken vandaag. :D:D
    Gaat best snel dames.

Ik ben nu in totaal +/- 7 kilo aangekomen.
    In het begin ging het niet zo snel, maar de laatste weken komt het er iets sneller aan.

17. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Gefeliciteerd Gerda met de 30 weken.
    En dat is netjes hoor 7 kilo ik ben nu in totaal 14 kilo aangekomen volgens de laatste controle bij de vk.

18. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    deze week een lekker rustig weekje
    geen ziekenhuis afspraken en geen controles heerlijk alleen even op visite bij een vriendje van thomas even eruit.

19. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohh meiden ff ego berichtje...
    heb zo een buik pijn klap simds gisteren dubbel van de pijn net zkh gebeld moet half 12 heen.. manlief komt zo naar huis...:(
    pff wou dat we 9 wkn verder waren.. geniet niet echt van deze zwangerschap....
    sorry voor mij ego berichtje

20. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Tamaramama succes mop!! Ik duim voor je dat er niks aan de hand is!! Ik heb het ook vaak en soms zelfs de hele nacht.. bij mij zijn het me darmen.. Ik duim voor je! Dikke knuff

Deel Deze Pagina