Tamaramama ooh bah mop gelukkig mag je toch naar huis toe.. rust lekker uit en neem een paar paracetamol.. hoop dat de uitslagen morgen binnen zijn en het allemaal ok is.. beterschap!! Xx
Sterkte tamaramama! En ben benieuwd wat het kan zijn. Rust lekker uit en als het goed is weet je morgen wat het is. *knuff*
Beterschap en sterke tamara, hoop dat het niets bijzonders is. Voor de rest een dikke knuffel voor iedereen..het wordt nu aftellen hoor!!
tamara heel veel sterkte ook met afwachten wat een elende als het niet loopt zoals je zou willen ik heb net ook weer iest teveel gedaan wordt gelijk gestraft met flinke dosis hartkloppingen. wie weet er nog leuke website's hier ook 2 tips voor versiering vind dat ze op de site van www.partyartikelen.nl heel veel babyversieren hebben en ik heb zelf thuis een slinger van www.mijneigenslinger.nl hier kun je zelf punten indoen zoals wat ik van plan ben om de neefjes en nichtjes een mooie tekening te laten maken en er in te stoppen de naam mooie foto's enz maar ik heb hem al een paar jaar en gebruik hem echt heel vaak voor speciale gelegenheden echt zo leuk.
zo ff na de vk..ben benieuwd wat zij denken wat die krampen zijn geweest gisterochtend fijne dag dames
vk geweest alles was goed..baby lag verkeerd maar kan nog veranderen.over paar weken liggings echo en met 36wk na de gynaecoloog
je kindje kan nog alle kanten op mijn zoon draaide netvoordat ze me naar het ziekenhuis wilde sturen om te draaien die lag tot heel laat in de zwangerschap met zijn koppie omhoog. deze kleine ligt al met koppie omlaag maar trappen dat ze kan ik heb volgens mij een lichte gekneusde rib sins gisteravond doet echt zeer
Ben inderdaad ook erg benieuwd hoe het met tamaramama is en waar haar klachten nu vandaan komen Even iets vrolijks zien jullie het verschil? Links 29 weken rechts 30 weken. Bekijk bijlage 240273 Bekijk bijlage 240274 Volgens mij groeit onze smurf nog steeds goed
haha ukkie ja het verschil is goed te zien hoor!mooi!! angel hoe is het eigenlijk met jou?met de pijn?
gynaecoloog moet ik helaas zo ie zo omdat bij vorige zwangerschap ons zoontje ook verkeerd lag en via ks is geboren mooie buik ukkie hoe gaat t tamaramama ..al nieuws?
ik vind het echt niet erg om bij gynecaloog te lopen vind het zelfs heel prettig hebben jullie ook zo'n trappetje in je buik deze kan trappen en vooral tegen de ribben aan dit wordt echt wel gekneusde ribben als ze zo door gaat ik heb vandaag alle etiketten uitgeprint in mooi kleurtje en lettertype echt leuk weer. postzegels had ik ook al en enveloppen heb ik ook al binnen dus ik kan gaan plakken. vandaag een mooie raamstikker besteld huisversiering dus kan weer uitkijken naar de postbode
leuk mamamarja ..ik heb maandag pas t proefafdruk bestelt van t kaartje haha ..voor de rest nog niks geregeld!!