Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    ukkie ja miss little kwam bij mij vandaan
    ik zal eens kijken dankjewel

ik ga ook nog kleertjes met naam bestellen bij simply colors
    vorig keer kreeg ik daar zulke leuke reacties op
    ik had shirtje broekje en mutsje met zijn naam dat is zo leuk.
    ik bestel dit keer ligt roze kleertjes met fuctiarose bedrukking echt zo leuk
    en de mutsjes heeft ie met naam veel gedragen bij het naar buiten gaan zo leuk

2. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    @ mamamarja Dat is indd leuk kleertjes met de naam erop.
    Ik wil ook zo ie zo een mutsje met de naam erop,vind dat zo lief.

Kom net van de verloskundige vandaan. Het was een invalster dus heb stiekem nog een echo gekregen:D Het ziet er goed uit en ligt niet over dreven voor op schema, maar word toch doorverwezen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken voor zwangerschapssuiker..:( Voor de rest doet onze smurf het prima en het lag al mooi met het hoofdje naar beneden.:) Nu over 2 weken weer terug om nog een groei echo te laten maken..

3. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Weer goed nieuws Martine!! :D:D

Ik had gisteren ook controle, bloedgroep van onze meid is ook A negatief!! Hoefde dus geen prik voor antistoffen.
    Bij ons lag ze weer in stuit hoor, hahaha
    Voor de rest was alles prima.

Over 4 weekjes krijg ik ook een echo om na te kijken of ze dan goed ligt, ben benieuwd!!

Heb je al een afspraak gemaakt voor het bloedprikken?
    Zal wel loslopen joh, komt goed.

4. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Gelukkig dat alles weer goed was met jullie kleine meid Gerda.
    Bij ons lag het al met het hoofdje naar beneden maar het kan nog alle kanten op dus dat wilt ook niets zeggen volgens mij.

Heb net een afspraak gemaakt ik moet 4 mei om 08.45. komt ook vast wel goed zie er alleen tegen op omdat ik van te voren niets mag eten en na het prikken krijg ik een suiker drankje en dan moet ik nog 2 uur daar blijven en dan word ik nog een keer geprikt om te kijken hoe mijn lichaam op de suiker reageerd. :( En normaal als ik in de ochtend niet eet lig ik na 5 min onderuit dus daarom zie ik er behoorlijk tegen op:( Gelukkig gaat me moeder mee..:)

5. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    ukkie dat is ook niet echt heel vroeg voor zo'n controle
    kwam hier ook in het begin voor de gewone bloedprikken zat de wachtkamer ook vol met zwangere vrouwen voor de suikercontrole.
    die hadden het ook behoorlijk zwaar.

net even naar het centrum geweest naar de markt even aardbeien en manderijnen heb er wel 30 gehaald heerlijk gekocht die vind ik nu zo lekker en gelijk even alles gehaald wat ik nodig heb in het centrum.
    maar ben weer helemaal bekaf
    er komt eind volgende maand een kaasboer in het centrum echt fijn die hadden we nog niet hoeven we niet meer naar ver voor lekkere nootjes
    we gaan morgen op zoek naar een plastix ooievaar en dan ga ik een nest maken leuk he weet al helemaal hoe ik het ga doen.
    en als het nest af is dan zetten we op een gegeven moment het nest buiten en als ons kindje geboren is gaat de ooievaar er op leuk he

6. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    vandaag ook maar niet gaan werken omdat ik tot gisteravond zoveel harde buiken had! nu heb ik een extra rust dagje! jaja ik leer het wel om te luisteren hha

7. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    BELACHELIJK! ik hoor net dat mn neefje van 12 in het water gegooid is door een man en daarna ging hij er vandoor in een zwarte seat ibiza met kenteken 82-lgt-7. hij reed nog bijna 2 meisjes aan! waar gaat het toch naar toe allemaal

8. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    wat erg hettie
    gelukkig kan hij het navertellen.
    want je hoort helaas ook andere verhalen.

9. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ja het gebeurde bij school.. dus meer mensen die het zagen en gelukkig ook kenteken hadden!

10. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Oh hettie wat erg zeg!! bah!!
    Hopelijk pakken ze hem!
    Ennuh wat goed dat je luistert ;) Trots op je!!

Hier 31 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whiehoeeeeee!!

11. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hettie je leert het wel ;) super goed!!

En wat een gek joh! Hoop idd dat ze hem pakken..

Hier de 30 weken wave!!!! Whooohoooooow :)

12. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    zoals meeste al gezien hebben heb ik weer blaasontsteking... helaas nu wel buikpijn en ziek ervan... vraagt de dokter vanmorgen heeft u ook koorts? ik nee hoor. gaat ze het opmeten heb ik wel bijna 38 met een paracetamol. ik had het niet gemerkt aan mezelf. maar ja het hoort samen met de andere klachten wel bij de infectie zei ze.dus weer aan de ammox.

misschien kunnen jullie me helpen. voor onze man willen we de doopnamen vernoemen naar onze beide ouders. mijn vader heeft als doopnaam hendrikus christianus de vader van mn man heet alleen richard. kunnen we hier 1 leuke naam van maken? of heeft iemand een idee? ik ben er zo slecht in iets leuks te bedenken...

13. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    help mijn hormonen nemen een loopje met me ik wordt gillend gek kan de hele dag wel janken hele dag ruzie zo gezellig hier.
    wordt er echt gek van mijn dagje uit is weer in duigen gevallen
    ik doe echt niks goed hier in huis
    en die muren komen zo op mij af dus ik pin me helemaal op die zaterdag dat we weg kunnnen dus wel dan gewoon s"morgens weg en niet hoeven wachten op opstaan douchen ontbijten dan nog de koffie en dan is het 12 uur grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

14. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden

hebben jullie nog plannen voor vandaag?
    Het weer lijkt in ieder geval wel mee te zitten.
    Wij gaan straks ff de rommelmarkt over met de meiden
    en dan denk ik dat ik het al weer aardig gehad heb ;)

15. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    heerlijk langs het water gereden met de auto even met stoeltjes aan het water gezeten echt ik ben weer helemaal mezelf
    zat echt in zo'n put die stomme muren ook in huis
    morgen naar gynecaloog heb ik de groeiecho ook voorlichting van verpleegkundige en even bij gynecaloog langs erg leuk allemaal

16. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    marja, suc6 met de groeiecho he!

Hettie, oei moeilijk zeg die namen..pff nee dat weet ik zo ook niet.
    Weer je blaas he...wat is dat toch bij jou? Doe maar rustig aan.

Inkie, feli met 30 weken mop

Nou koninginnendag toch even de vrijmarkt op gegaan. Was heel leuk zo met mijn vriend (beide andere kids waren weg). Even lekker tijd voor mekaar. Heerlijk! maar moest wel liggen hoor daarna pfff had echt te lang doorgegaan...'s middags ijsje gegeten en naar mijn ouders geweest. Was heel erg leuk!

17. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    heerlijk he er even uit ik voel me echt een ander mens was zo down
    en het was ook zo heerlijk weer vandaag komt het weer met bakken uit de hemel
    wat een mazel heeft heel nederland gehad

18. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    hebben jullie al ideeen voor tracteren voor de oudste kinderen

19. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hoi meiden hoe gaat het hier?

Angel dank je mop!! Jij ook nog met je 31 weken!

Mamamarja toevallig moest ik ook vandaag voor een groei echo :)

Ben benieuwd wat jullie beebs wogen rond de 30 weken.. ik schrok me namelijk rot haha.. drie weken geleden bij de 3D echo woog ons mannetje 919gram en van vandaag voor hij alweer 1765gram! Vond het zo veel ineens haha bijna 2 kilo! :) hij lag nog wel met ze beentjes beneden maar ik heb nog een week of drie dan moet hij wel gedraaid zijn.. verder nog bloed geprikt voor me hb.. voel me niet zo lekker de laatste dagen.. erg moe en duizelig en kan niet lang staan.. dan voelt het alsof ik flauw ga vallen.. mag nu over een week weer terug komen voor controle bij de gyn..

Knuffff

20. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Wow Inkie, hij is groot haha.
    Straks krijg jij ook een halve peuter haha

Marja, ja echt mazzel he, het was zo lekker even eruit!

Deel Deze Pagina