net bij de verlos geweest! zijn weer helemaal goed gekeurd. alle bloeduitslagen waren perfect. hb,suiker geen antistoffen aangemaakt! bloeddruk was perfect! baarmoeder was nu 2cm gegroeid die is nu 27cm. hartje klonk mooi alleen moet ik veel rust nemen vanwege de harde buiken maar ja ik doe mn best! over 2 weken weer controle en over 4 weken ook een echo bij de controle joepie!
@ Hettie wat fijn dat alles weer goed was bij de verlos. @ Inkie, oke mischien doordat hij eerst achter lag dat ze nu blij zijn dat hij goed gegroeid is. Als ze er verder niets over gezegd heb dan zal het ind wel goed zijn. En wat balen zeg dat je nu weer opgenomen moet worden. Het zit je ook echt de hele tijd al niet mee.* Dikke knuff voor jou * heb er voor de rest geen ervaring mee met een ijzer infuus.
Hettie wat een super nieuw zeg!!! Ukkie.. ja misschien dat dat het is, ik moet volgende week alweer voor controle dus ik vraag het dan nog wel een keertje en die stomme opname is gelukkig maar voor een paar uur als het infuus en alles helemaal is doorgelopen mag ik naar huis... en dan gaan ze dat een paar keer herhalen.. En een dikke knuff terug dank je meis!!
Oke gelukkig dat je niet de hele dag en nacht hoef te blijven. Maar leuk is het in ieder geval niet.. Ik had in het begin mijn ijzer net op het randje toen moest ik floradix gaan slikken. En nu as vrijdag met de suiker test kijken ze gelijk ook weer naar het ijzer dus ben benieuwd hoe het dan is.. Ik moet 10 mei weer voor nog een groei echo ben benieuwd hoe het er dan voor staan
Ukkie.. ja dat wilde ik ook floradix en roosvisee ferro maar dat kon al niet meer het is al veel te laag... spannend meis! Altijd leuk een echo!
nou als ik dit allemaal zo lees span ik wel de kroon met het grootste kindje pfffff help dit wordt een bevalling om nooit meer te vergeten ben ik bang. maar ach ik krijg nu regelmatig een groeieche om de groei echt goed in de gaten te kunnen houden wieweet mag ik dan wel eerder bevallen om te voorkomen dat het kindje echt te groot is bij geboorte zo dan wordt ik blij hihi. suikertest gehad ik heb echt een top ochtend gehad het was voor mij echt een uitje het was zo gezellig ik zat met een heleboel lotgenoten aan tafel en we sleepte elkaar er doorheen was dus goed vol te houden we hebben zelf adressen uitgewisseld begreep alleen niet dat er soms vrouwen binnnen kwamen zelf na half 11 dan moet je nog 2 uur wachten dat hou je toch nooit vol in het ziekenhuis ging het niet op afspraak kon dus komen zogauw je er klaar voor was erg makkelijk dus ja ik heb een hele leuke ervaring ga bij andere zwangere zitten. is mijn tip bij mij is het ijzergehalte juist aan de hoge kant het hele bloedbeeld is ook weer bepaald en volgende week wordt ik daar overgebeld hoop zo dat het suiker goed is mag in mijn handjes knijpen als er niks mis mee is denk ik
Gna gna....ik ben 31 weken en 4 daagjes en ik heb vandaag tussendoor weer een groeiecho gehad.....en...ze wordt geschat op 1908 gram! Foto in mijn album, ze maakte een 3D foto! Alles weer goed bij de gyn!
@ mamamarja. Even een vraagje ik moet die test morgen vroeg ook. Maar mocht je na het suikerdrankje weer gewoon eten of na die 2 uur wachten pas?
je mag niet eten niet drinken niet slapen niet lopen niet plassen helemaal niks totdat je de 2de keer geprikt bent dus ook geen klein slokje water geadviseerd wordt je ontbijt mee te nemen plas van te voren vanaf 23 uur vorige avond mag je niet meer eten of drinken allen wel wat water je mag ook niet sporten van te voren hihi
dan verschilt het gewicht van onze kindjes 5 dagen hihi hebben ze nog iets gezegt over de schaal mijn meisje zit op schaal 97 met buikje er zitten er maar 3 boven met grotere buikomvang hihi. ik vind het tot nu toe helemaal niet erg bij de gynecaloog totaal niet onpersoonlijk gewoon heel prettig morgen weer naar het ziekenhuis de kno arts wil mijn zoontje toch even zien hij heeft toch weer de oorontsteking verschijnselen wordt er echt gek van dan heb ik deze week 3 keer het ziekenhuis gezien het is wat
Ok Dat is ook lekker dan. Je mag dan alleen maar 2 uur Braaf zitten totdat je weer geprikt word pfff. En waarom Adviseren ze dan om ontbijt mee te nemen als je toch Niet mag eten?
Marja, nee ze had het niet over een schaal? Suc6 int ziekenhuis!!! Ukkie, nee je mag NIETS als je het suikerdrankje hebt gehad, dus veel tijdschriften/boeken mee of je mobiel goed volladen Ik vond het een hel die 2 uur hoor...pfff Suc6!
je moet eten en drinken mee nemen voor na de 2 keer prikken anders ga je onderuit onderweg naar huis echt doen hoor. zorg dat je bij een andere zwangere gaat zitten heb je wat te kletsen en is je tijd zo voorbij maar neem veel te lezen mee heel veel succes morgen komt goed voor dat je het weet is het weer voorbij
vandaag 30 weken!! joepie!!! aftellen kan beginnen!!!! morgen ben ik jarig dan vier ik mijn verjaardag! hou het rustig dit jaar niet zo zin in het feesten wat we normaal doen haha!
ja het gaat echt hard zo, maar om eerlijk te zijn mag nog wel ff sneller gaan hoor. ben het spuugzat aan het raken nu ik helemaal niks meer kan. me jongste is nu zelfs een paar dagen naar opa en oma en die druk onderin blijft maar ookal doe ik helemaal niks
33 weken ja dat gaat echt hard heb je al een afspraak over inleiden bij 38 weken? hettie morgen een hele fijne dag en alvast van harte gefeliciteerd hoe jong wordt je hier doen we het met verjaardag ook rustig aan mijn partner is paar dagen eerder jarig heb gezegt dat als hij het wil vieren dat hij dat zelf maar moet verzorgen ik doe niks dus ook zelf zus en moeder bellen en op de dag zelf zal hij het ook zelf moeten verzorgen. dat trek ik echt niet. ben 1 maand later uitgerekend. en ik heb toch al weinig met hun ga dus ook niet mijn best voor hun doen.
ik krijg dit x een keizersnede en die wordt hier als het goed is met 38 weken gedaan. dus stiekum reken ik daar wel een beetje op @verjaardagen ik ben dit x uitgerekend op de verjaardag van m'n man. dus daar moeten we ook nog ff wat op verzinnen tegen die tijd. op z'n verjaardag heeft zo en zo geen zin want dan is ie er niet eens mag ik ie kamp opbouwen voor de zwemvereniging waar ie dat weekend heen gaat met onze oudste dochter
Nou lekker laten halen dan met 38 weken meid! Ik weet er helaas alles van...er komt bij mij ook niets uit me hettie....alvast gefeli meis!!