Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    ja daar zou ik dan ook op rekenen met 38 weken spannend hoor ik reken nu op 41 weken maar zie het nu wel eerder ingeleid worden ivm de grote van het kindje ben benieuwd of dat invloed gaat hebben

ik vind het echt heel vervelend dat je man weg gaat na de bevalling voor je maurice kon ook voor een buiteland bezoek weg maar mocht niet van mij ben ik dan zo erg.
    ik red het niet zonder hem iedereen woont ver weg dus heb hem echt nodig.

ik sla mijn verjaardag lekker over dit jaar.

2. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    oo in dat kamp ben ik heel makkelijk hoor
    ik weet dat m'n man en oudste dochter er ontzettend naar uitkijken, en ik vind het ook heel belangrijk dat ze echt iets samen hebben.
    en ik red me wel die paar dagen do tm zondag.
    ik kan ook eventueel een beroep op me moeder doen dat ze dat weekend hier is. dus hulp is altijd wel in de buurt :D

3. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Wowh! :$ Je gaat zeker hard clauzou. Hoop ook voor je dat ze je mannetje met 38 weken halen.

@ angel en mamamarja dankjewel meiden! Gelukkig gaat me moeder mee maar het zullen inderdaad wel 2 ontzettend lange uren worden:(
    Maar daarna ga ik helemaal los in het cafetaria in het ziekenhuis:p:D

4. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

Wat een verhalen allemaal weer ga proberen op iedereen te reageren.

@mamamarja wat een vooruitzicht zo een groot kindje hopen idd dat t dan miss eerder wordt gehaald.

@clauzoe hulp is idd dicht in de buurt ;)

@inkie jeetje meis jij krijgt het ook wel voor je kiezen he. heel veel succes morgen zal aan je denken. hoop dat t goed aanslaat en je er niet te veel last van je maag van krijg..

@ukkie succes morgen lkkr dat je moeder mee gaat weet je zeker dat je iemand heb om mee te kletsen.

@hettie alvast gefeliciteerd.

@angel hoe gaat t verder met jou help je moeder nog steeds?

Hier gisteren naar t zkh geweeest voor de groei echo...
    nou wat een kut bezoek was dat zech...
    Ze liep dik een uur uit en me kids waren wat aan het kloten niet vervelend maar gewoon ze wouden uit de kinder wagen.. maar ja toen was k aan de beurd, het eerste wat ze zei ja ik heb weinig tijd hoor ben uitgelopen en had eigenlijk al op n vergadering moedten zijn dus ff snel vandaag.
    nou toen vroeg ze hoe t ging en ik zei van t gaat beter aks vorige week..
    toen begonnen me kids te lachen want die zaten te geinen met elkaar. zei ze ineerns had je je kinderen niet thuis kunnen laten hadden we tenminste normaal kunnen praten:$:$:$ nou k was helemaal stom verbaasd.
    nou toen zei ze kom we gaan ff snel kijken.. ik zo van krijg ik geen groei echo dan, zei zei ohw heb je die vorige x niet gehad, ik weer nee die zou ik deze keer krijgen. zei weer noiu lkkr is dat dacht de gyn zeker dat ik dat wel wel weer kon doen.. nou we kijken alleen ff snel t zal vast wel goed groeien:$:(... Nou zij dat ding op me buik hoofdje was goed buikje was goed qua groei en toen ineens ohhhw je kind heeft een kelk nier daar moet je een andere afspraak voor maken... dus ik ohw hoezo en wat houd dat in. zei weer ja hoor eens ik ben een klinisch verloskundige geen gynacoloog dus dat kan ik je niet zeggen, maar er worde meer kindje mee geboren:(:(
    nou en toen was me afspaak af...
    ik was helemaal van slag (heerlijk die hoormonen) dusnu moet ik a.s dinsdag voor dat niertje terug komen krijg dan een scho van een half uur:$
    en ondertussen zit ik in onzekerheid... pffff ook ik ben t goed at aan t raken

5. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Thanks tamaramama.

:$Maar wat een vrouw zeg. Echt belachelijk! Dat ze uitgelopen is, is toch haar eigen schuld hoef jij niet onder te leiden. En het is toch logisch dat je je kids mee neemt. En om je dan ook nog is zo in onzekerheid te laten zitten:$:( Echt te belachelijk voor woorden.
    Kan je nergens een klacht over haar indienen?? *dikke knuff*

6. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanx ukkie k ga dindsag samen met manlief heen en dan willen we ook een klacht indienen is toch niet normaal. vorige week was ze ook al zo chaggie...:x toen kregen wij te horen wat er allemaal wel nie goed ging met collega's onder elkaar pff dat hoef ik niet te horen hoor

7. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    wat erg tamara welk ziekenhuis is dat zeg ik ben echt zo tevereden over mijn ziekenhuis in amersfoort
    sterkte met afwachten

8. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Tamara, ik zou een klacht indienen, wat denkt dat wijf wel niet zeg?
    Echt asociaal dat ze je zo durft te behandelen!!!!

9. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Tamaramama dank je lieverd! Xx

En wat een onzin zeg hoe durft ze! Vind het echt niet normaal.. Nu laat ze je in die onzekerheid zitten.. in ons ziekenhuis heb je tussen 9 en 10 spreekuur voor de gyn.. misschien bij jullie ook wel.. dan kan je in ieder geval vragen wat het is en inhoud.. sterkte dikke knufff

10. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    ukkie sterkte morgen met je suikertest voordat je het weet ben je er vanaf en moet je weer op de uitslag wachten ik moet wachten tot volgende week dinsdag dan wordt ik gebeld gelijk over de andere uitslagen

waar ik niet heel blij mee ben dat ik van de week achter kwam dat de verloskundige helemaal niks overgedragen hadden lekker is dat hoezo je bent niet meer belangrijk

11. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Ukkie heel veel succes morgen!!

12. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Dankjewel meiden!!
    Is ook zo voor je het weet is het voorbij maar de tijd ervoor dat je zit te wachten is het ergste dan he. Maar komt goed.

Inkie jij ook heel veel succes morgen meid!

13. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Dankje meis!!! Kan ik wel gebruiken ben vreselijk zenuwachtig :(

14. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    ja inkie heel veel succes met je infuus

vandaag even urine weggebracht even laten controleren op blaasontsteking moet zo vaak plassen maar we zullen zien wordt straks gebeld

15. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Ukkie en inkie, suc6!

Marja, ben benieuwd? Ook pijn?

Hettie, GEFELICITEERD!!!

16. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    nee pijn eigenlijk niet maar dat schijn je als zwangere niet te hoeven hebben met blaasontsteking

17. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    ow oke.
    Nou ik pies me ook een ongeluk. In de nacht moet ik zelfs elke half uur tot uur.
    En overdag elke 1,5 uur......hoort erbij ;)

18. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    ukkie en inkie heel veel succes vandaag
    hopelijk gaat het achteraf allemaal meevallen en dat je denkt heb ik me daar zo druk om gemaakt :D

Hier helemaal happy ik werdt vanacht wakker moest naar de wc en ik loop zo naar beneden en ik dacht echt van hee waar is nou die druk van de achterkant gebleven :D
    vervolgens heb ik zo lekker geslapen :D
    dus ik ga straks weer lekker me jongste halen die wil ik meteen weer thuis hebben :D

Me onderbuik is overgens wel nog gevoelig maar daar kan ik wel mee leven voor nu hahah

19. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    ja je wordt er gek van
    vanacht eindelijk eens goed geslapen meneer snurkte vanacht niet heerlijk

20. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    zoo vandaag een dagje ouder! zit te wachten tot ze de taart komen brengen dan kan ik eindelijk gaan douche! bezogtijden tussen 8 en 12 haha maar ja wat als ik ga douche en ze staan opeens voor de deur dan heb ik geen taart haha dus ik wacht af..

heb zo slecht geslapen vanacht bijna de halve nacht liggen discussiƫren met mn man! pff en waarover ik weet het niet meer! maar 4 uurtjes geslapen ofzo pff en dan nog dat geplas tussen door... voel me ook nog niet top beetje dizzy maar dat zal na het douche wel weggaan hoop ik! moet nog een hoop doen vandaag thuis als het lukt!

Deel Deze Pagina