Hettie van harte gefeliciteerd! Dankjewel meiden voor de steun. Het is achteraf allemaal hartstikke mee gevallen gelukkig. Had helemaal geen last eigenlijk van het nuchter blijven. Ben nu wel erg moe en een beetje hoofdpijn dus blijf vanmiddag lekker op de bank uitrusten..
ukkie fijn dat het mee gevallen is! rust maar goed uit! @rest bedankt allemaal! de taart was er om 11.15 uur dus toen snel gaan douche! alleen geen leuke dag vandaag.. mama belde op de papa de uitslag van het ziekenhuis heeft gehad! hij heeft al heel zn leven last van zn hart en al bypas operatie gehad enz en nu na onderzoeken blijkt zn hart nog maar voor 27 procent te werken!! pff weer opereren! hij zegt ik wil je kleine nog zien dus daarom doe ik het nog! pff ik huilen...hoop wel dat hij mijn kleine man nog mag meemaken!
hettie wat een elende sterkte ukkie fijn dat het meeviel bij mij was dat ook zo je bent op een gegeven moment over je trek heen. ik heb geen blaasontsteking er zat ook geen suiker in mijn urine het was helemaal schoon geeft me weer hoop maaaaaar net bij kno met mijn zoontje geweest en hij zit weer tegen een oorontsteking aan ondanks de operatie jammer dat er geen buisjes zijn geplaats werd me gezegt nu is het wachten tot de oorontsteking echt doorbreekt mag ik weer met hem naar de huisarts joepie 1 juni heb ik nacontrole bij kno ik zie het gebeuren ja hij moet toch buisjes zit ik daar weer mee want dan komt dat dus rond de uitgerekende datum dus ben wel even in de stress geschoten als dat echt zo is ik weet het moet eerst afwachten maar ja die hormonen he je wordt er gek van. moet me mannetje weer onder narcose bah ik heb net dus ook even zitten janken.
Ukkie super meis een hele opluchting Hettie wat een rot nieuws mop en dat op je verjaardag dikke knufff Mamamarja fijn geen blaasontsreking! Maar minder voor je kleine zijn oortjes Hier is het infuus erg meegevallen gelukkig.. en hij zat zelfs in een keer normaal prikken ze eerst 4 keer mis... moet wel me temperaruur in de gaten houden.. tot nu toe gaat dat nog goed.. heb ook een hartfilmpje gehad van de beeb voor ik naar huis ging en dat was ook goed.. al die stress dus voor niks hihi.. Knufff
inkei@ wat fijn dat het goed is gegaan in het ziekenhuis voor mij is alles in het ziekenhuis gewoon een uitstapje even eruit en meestal laten ze als je op zo'n bed ligt nog even lekker naar je kindje luisteren heerlijk wordt je zo heerlijk ontspannen van. gisteren weer zo'n last de hele dag van hartkloppingen gehad wordt er echt gek van echt niet fijn
Hettie, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag meid..maar wat een rot bericht ook gelijk..heel veel sterke!!! Marja, gelukkig geen blaasontsteking. Ook voor jou sterkte met je zoontje. Inkie, wat fijn dat het goed is gegaan. Knuf. Ukkie, ook alles goed gegaan gelukkig! Hier gaat het wel goed..wel meer last van rug en bekken, maar nog ff een paar weekjes volhouden. Ik begin nu wel erg nieuwsgierig te worden hoor..wanneer zal ons mannetje komen, en hoe hij eruit ziet enzo...haha. Aangezien iedereen in mijn omgeving eerder bevalt staat mijn vluchttas al klaar Zijn kamer is ook helemaal klaar en alles is gewassen, dacht kan maar gedaan zijn. Fijn weekend meiden.liefs
Dankjewel meiden! @ san Ik ga volgende week ook alvast me koffertje inpakken. Je kunt het ind maar klaar hebben staan voor het geval dat. @ mamamarja Sterkte met je zoontje!
dankjewel meiden ik voelde me even zo goed van de week ben echt weer even ingestort heerlijk die hormonen. ik heb de tas wel al staan en doe er ieder keer wat in maar het schiet nog niet erg op ook omdat ik de vorige keer al zo vroeg helemaal klaar had staan kwam die pas heel laat intussen had ik hem al 20 keer in en uit en in gepakt en hij werd steeds voller hihi hebben jullie alles al in huis ik moet nog enkele dingen volgens kraamzorg lijstje
gister van mn zus gekregen voor de kleine man. zo leuk en lief! ze werkt op het hoofdkantoor van nike dus kan alles altijd daar kopen zo schattig.
ik ben zo bang dat als het zo door gaat met mijn versnelde hartslag dat ik binnenkort in het ziekenhuis lig zit daar echt niet op te wachten het wordt echt steeds erger het houd iedere keer zo lang aan of ik lig in bed en dan begint ie opeens je weet gewoon niet meer waar je je adem vandaan moet halen. en dan lig je gewoon stil of je hebt je even omgedraait. en snel dat ie dan gaat. o je wordt echt gillend gek. ik kan ook zowat niet meer rechtop zitten het enige fijne is nog op mijn zij ook als ik zit. en door die versnelde hartslag wordt je ook op de eenofandere manier heeel zenuwachtig gespannen en dan die heerlijke hormonen er nog bij ik wordt echt gek mijn partner vlucht ook al iedere keer weg die zit op zondag nog liever wat te werken of etc dan bij mij in de buurt te zijn en ja ik ben op dit moment ook echt verschikkelijk maar vind je het gek ik wil er uit ik wil leuke dingen doen of gewoon werken ik wil echt lekker genieten. sorry voor dit geklaag maar het moet er even echt uit. voel me zo rot
@Hettie ziet er echt leuk uit. hier zou het niets wezen wij zijn helemaal niet in de voetbal. hier woensdag nog 2 uurtjes werken en dan zien ze me pas na de zomervakantie weer helemaal happy hihihihi en misschien kunnen jullie me wel helpen met wat cadeau suggesties. want ik wil voor de meiden een kleinigheidje halen wat ze na de geboorte van hun broertje uit naam van hem krijgen... maar ja wat ?? de meiden zijn 10 en 3 jaar..
ooo en nog iets ik zat net ff een beetje over het forum heen te struinen, maar hebben jullie het ook meegekregen dat er in het juni forum al 2 bevallen zijn ?? het komt wel heel dicht bij zo hoor...
nee wij hebben ook niet heel veel met voetbal maar vind zn klein voetbalpakje wel schattig haha! ja ik ben echt benieuwd wanneer de eerste hier gaan bevallen! maar nu allemaal nog maar ff wachten hoor!
Even voor iedereen: Heeft er iemand interesse in thuiswerk? Vanachter je eigen pc/laptop, eigen tijd indelen, lekker thuis bij de kids, maar toch lekker verdienen! (ik doe het zelf ook) Stuur me even een pb. Denk niet dat ik hier openbaar wat op het forum mag zetten van het beheer hier.
@ mamamarja Sterkte! @ angel ik heb wel intresse ligt eraan wat voor het werk het is Wil je mij dan de info in pb sturen? @ clauzou Ik heb het ook gelezen dat er daar al 2 bevallen zijn. We hopen erop dat het hier nog maar even duurt voordat de eerste zich aankondigd. * 32 weken wave * Vanochtend gebeld door de verloskundige. De uitslag van de suikertest was binnen. Hij was nuchter 5.1 en na de test 7.8 dat was iets te hoog zei ze. En nu word ik weer doorverwezen naar een dieetiste begin er een beetje de balen van te krijgen hoor. Al dat gedoe omdat het 1 week voorlop:x