Eind juni/begin juli 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Angel78, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    ukkie, je hebt pb ;)
    gefeli met de 32 weken! We gaan hard he!
    Met hoeveel weken waren ze bevallen daar dan??
    Dus nu naar de dieetiste...pfffff KNUFF

2. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    @Ukkie: Balen Martine, is het dan alleen tijdens de zwangerschap dat je eten wordt aangepast of ook nog na de bevalling? Want ik weet wel dat zwangerschapssuiker na de bevalling weer vanzelf verdwijnt. :(

Zijn die meiden niet een beetje te vroeg bevallen dan van het juni forum?
    Ja laten wij allemaal nog maar even een tijdje wachten! :$

@Mamamarja: Heel veel sterkte! Lijkt me echt supervervelend elke keer die hartkloppingen, kunnen ze er niks aan doen bij de dokter? En je schiet er natuurlijk zelf ook elke keer helemaal van in de stress en dan gaat ie nog harder kloppen. :(

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Ik las net met 33 en 34 weken...pffff moet er niet aan denken zeg, wat eng!

4. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Zo das erg vroeg zeg, als je er dan over gaat nadenken dan zitten wij er ook heel dichtbij

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    ja eng he!!

6. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Ja is inderdaad erg vroeg 33 en 34 weken. Dan kan hier ook elk moment de eerste beginnen..

Ja nu naar de dieetiste. Weet voor de rest nog niet of me eten daarna ook aangepast moet blijven gerda. hoe is het verders met jou?

7. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Gaat goed hoor. Heb denk ik alleen weer een blaasontsteking. Morgen maar even langs de huisarts.
    Wat doe je eraan he. :p

Nog 3 weekjes en dan VERLOF!!! :D

Jij toch ook bijna?

8. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    dames ik heb een paar dagen last van een soort scheurende / stekende pijn rond mijn navel en trekt naar zijkant van buik, iemand een idee wat dit kan zijn?

9. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    zegt me zo niets nee, maar kan het kindje zijn dat aan het draaien is, dat kan soms heel erg pijnlijk zijn hoor.

10. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    verlof ik zit al tijden thuis pffffff
    ik moet er niet aan denken naar de diettiste ben je verplicht te gaan????
    ik hoor woensdag de uitslag ben blij dat ze mijn uitslag niet zo snel doorbellen.hihi

laten we hopen dat wij niet zo vroeg bevallen meiden hou ze maar lekker in onze warme buikies daar zitten ze voorlopig nog goed.
    ookal is het voor vele van ons al heel erg zwaar waaronder ik

hettie is het geen bandenpijn wat je hebt
    vanmiddag was ik even gaan slapen en had perongeluk op mijn rug geslapen werd wakker met helse pijn in rechterflank buik bandenpijn langzaam op mijn zij moeten draaien kon bijna niet uit bed komen

vandaag vandaag brood met zon gegeten zoals mijn moeder altijd zegt heerlijk was dat mooi weer vandaag

11. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ja ik zat ook aan banden pijn te denken maar tot nu toe had ik dat alleen onderin mijn buik nu verder naar boven vooral links en bij mn navel. zal morgen eens ver verlos bellen

12. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    als je het niet vertrouwd moet je zeker bellen

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jeetje meiden, wat gaan jullie allemaal hard zeg! En wat raar dat er al een paar van juni zijn bevallen. Moet je toch niet aan denken zeg.

@Hettie Vervelend van die pijn, geen idee wat het kan zijn. Even bellen kan nooit kwaad.

@Ukkie Balen dat je nu naar de dietist moet. Maar als het voor de beeb is moet het maar... Al is 1 weekje voorlopen niet zo heel veel toch?

@Clauzoe Wat lekker zeg, nog maar 2 uurtjes werken! En dan lekker gaan genieten van je verlof!

Hier nog 7 dagen werken en dan ook verlof. Heb zo geen zin meer om te werken, ben er dus ook wel aan toe. Vandaag weer controle gehad bij de vk. Alles zag er weer goed uit. Kleine meid ligt alleen nog wel steeds in stuit. Ze hoeft pas over 5 weken goed te liggen en er is nog zat ruimte in m'n buik, dus het zou geen probleem voor d'r moeten zijn om te draaien. Vind het alleen wel heel apart dat ze vanaf 24 weken al bij elke controle en de echo met d'r koppie rechts boven ligt. Ga haast denken dat ze nooit anders ligt, want het is zo wel heel toevallig vind ik zelf.

Babykamer is trouwens ook bijna helemaal klaar, is ook wel een prettig idee. Nog een paar kleine dingetjes ophangen, bedje nog omhoog doen, en dan zijn we helemaal klaar. Geboortekaartje is ook helemaal goed, dus dat is ook weer een zorg minder.

14. mamamarja

mamamarja Actief lid

9 feb 2012
    188
    0
    0
    Wijkverpleging
    Nijkerk
    poemi mijn zoon lag ook heeeeeel lang in stuit ze wilden me net gaan door struren naar ziekenhuis en toen draaide meneer zich opeens om hij lag ook altijd toen in stuit bij controle dus echt het kan nog

15. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Poemie, heb je een foto van de kamer ;)

Hettie, bellen he!!

Marja, hoe gaat het nu met je? Tis voor jou ook allemaal wat he...

16. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    oke dan als ik op mijn borsten druk heb ik nu alweer dat er melk uit komt hahahhahaha

17. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hettie en marja hoe is het nu??

Poemie lekker zeg nog een weekje :)

Angel whaha serieus!! Wanneer komt dat meestal? Ik merk nog helemaal niks..

Oooh meiden ik baal zo vreselijk... Voel me de laatste tijd echt niet goed :( mega maagpijn.. Soms al na een glas water.. Koppijn.. Erg benauwd bah en dat stomme ijzerinfuus merk ik helemaal niks van.. Ook word ik gek van die bloedneus elke dag en de snot die de hele dag van me neus me keel in loopt bah bah bah... Ben het ff helemaal zat :( sorry voor het zeuren hoor..

Knuffffff

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Inkie, dikke knuffel voor jou meissie!!

Ik kan me niet heugen dat ik het met de andere 2 gehad heb eerlijk gezegd ;)

19. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    haha angel niet drukken dan haha! ik merk ook nog niks!

vanmorgen naar verlos gebeld ze denkt dat het mn spieren en banden zijn maar mag morgen middag even langskomen voor extra controle! dus morgen weet ik meer. ga zo ff op bed liggen weer. lijkt met de dag zwaarder te worden pff haha!

20. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Ja ik moet nog in totaal 4x gaan werken. 22 mei heb ik officieel verlof:D Heerlijk..

@ poemi nee het lijkt mij ook een heel gedoe voor 1 weekje voorlopen. A.s donderdag heb ik weer een groeiecho dus wacht die eerst even af voordat ik naar die dieetiste ga.

@ Inkie sterkte meis. Klagen mag hoor *dikke knuff*

@ mamamarja Heb geen idee of het verplicht is. maar kijk eerst de volgende groei echo nog even aan en als het dan nog ver voor lig op groei dan neem ik wel contact op met de dieetiste anders vind ik het best hoor al dat gedoe voor 1 weekje:(

Deel Deze Pagina