gisteren even met een hele lieve buurvrouw gekletst en gehuild heeft me zo goed gedaan ze was zo lief had ik echt even nodig. daarna had ik heerlijk in de tuin gezeten en beetje in de tuin gewerkt dat doet me altijd zo goed ben echt gek op tuinieren je moet alleeen iedere keer uitrusten. vandaag ben ik de woonkamer aan het schoonmaken oeps was echt nodig maar ik zit en lig meer dan dat ik wat doe pfffff vroeger deed ik dat in een uurtje en klaar was je ik zie op tegen het telefoontje van gynecaloog over bloed onderzoek + suikertest ik weet niet of ik wel naar diettiste zal gaan mijn kindje groeit ook gewoon zo enorm omdat ik verder niks doe daardoor kan ze zo lekker groeien is mijn mening er komt hier ook iets melk uit maar echt maar iets dat komt wel goed na de bevalling dat ging vanzelf tussen 5 en 10 weken komt de kleine spannend hoor
help ik weet niet wat er aan de hand is maar ik wordt al de hele avond kapot getrapt en daarbij trapt ze ook in mijn maag volgens mij ben echt misselijk en alles doet me pijn. mijn straf voor een actief dagje . ben blij dat ik morgen telefonisch consult heb gaat echt niet lekker
Meiden die facebook hebben!!!!! Ik heb een besloten en geheim clubje aangemaakt op FB voor ons. Niemand kan het clubje zien oid. Ik heb iedereen in mijn lijstje al uitgenodigd, maar als je geen uitnodiging hebt gehad, pb me even hier
mijn bloeduitslag + suikertest waren goed uitstekend zelfs dus toch nog wat positiefs te melden gelukkig maar ik was vanmorgen uitgeblusd gewoonweg kapot en veel spierpijn pfff
ja fijn he moest er niet aan denken dat dat er ook nog bij kwam ja ik heb faceboek mijn ouders zijn net even geweest ze hebben boven gezogen mijn moeder heeft de wc's gesopt de keuken kreeg een lappie echt heerlijk
vandaag 32 weken wave joepie weer een weekje erbij jij ook gefeliciteerd hettie weer een weekie erbij
dankjewel meiden andere meiden ook weer gefeliciteerd we schieten op' meiden help me mijn faceboek doet het niet goed teksten staan door elkaar achtergrond is weg wie heeft dit nog meer uur geleden was het nog goed verder doet alles het nog goed wie weet wat ik moet doen